Een bombardement op de installaties? Of heeft hij ook geen toegang meer tot gevechtsvliegtuigen? Dat zou wel groot nieuws zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien heeft er geen controle meer over. Oppositie heeft ook controle over (veel) olie installaties.
Ik denk dat het originele filmpje weg is en dat ie opnieuw is ge-uploaded. Kan goed zijn dat het regime youtube lastig valt met auteursrechten-gezeur.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef MangoTree het volgende:
[..]
LibyaNewMedia | 28 feb 2011 | 0 stemmen voor leuk, 0 stemmen voor niet leuk. (239 x bekeken)
Vreemd, alle waarderingen staan weer op 0 bij mij.
Al geprobeerd, piloten gebruikten hun schietstoel,weigerden te bombarderen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Een bombardement op de installaties? Of heeft hij ook geen toegang meer tot gevechtsvliegtuigen? Dat zou wel groot nieuws zijn.
en de 2 vlietuigen zijn in zee gedumpt is -4 straaljagersquote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al geprobeerd, piloten gebruikten hun schietstoel,weigerden te bombarderen.
Is dit al bevestigd? Anders vermoed ik gewoon dat die witness gewoon een beller is dit een leuk verhaaltje wilde vertellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Net via Reuters
ANTI-GADDAFI FORCES SHOT DOWN MILITARY AIRCRAFT NEAR MISRATA AND CAPTURED ITS CREW -- WITNESS
OMG, ik had het van het weekend er nog over dat Marokkanen dit ook voor geld zouden doen...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Net op AJA wat interviews met de huurlingen in Benghazi. Interviewer vroeg waarom ze in Libie zijn:
Man 1 van Chad: "Ze zeiden dat er een feest was"
Man 2 van Chad: "Ik ben arm en had geld nodig"
Man 3 van Marokko: "vliegreis was gratis"
Het bombarderen van een elektriciteitscentrale is anders dan het bombarderen van woonwijken. Moet toch vast wel een piloot zijn die nog loyaal is aan Gadaffi. Maar ja hoe dan ook, mooi dat het nog niet gebeurd is.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al geprobeerd, piloten gebruikten hun schietstoel,weigerden te bombarderen.
In zee? Er staan er iig 2 op Malta.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en de 2 vlietuigen zijn in zee gedumpt is -4 straaljagers
Ik kijk op de verkeerde plek, de waarderingen v.h. filmpje i.p.v. waardering voor de comments. Beetje te druk hier nuquote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het originele filmpje weg is en dat ie opnieuw is ge-uploaded. Kan goed zijn dat het regime youtube lastig valt met auteursrechten-gezeur.
Dat kan je toch niet meer serieus nemen... lol...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Net op AJA wat interviews met de huurlingen in Benghazi. Interviewer vroeg waarom ze in Libie zijn:
Man 1 van Chad: "Ze zeiden dat er een feest was"
Man 2 van Chad: "Ik ben arm en had geld nodig"
Man 3 van Marokko: "vliegreis was gratis"
ik wou net zeggen , ik ben allang blij dat dat niet gebeurd is !!! breng em nou niet op ideën hequote:Op maandag 28 februari 2011 12:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het bombarderen van een elektriciteitscentrale is anders dan het bombarderen van woonwijken. Moet toch vast wel een piloot zijn die nog loyaal is aan Gadaffi. Maar ja hoe dan ook, mooi dat het nog niet gebeurd is.
ze hadden volgens de berichten hun schietstoel gebruikt dan lijkt mij dat ze het vliegtuig opgegeven hebben (en dus neergestort is)quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In zee? Er staan er iig 2 op Malta.
Was trouwens ook een donkere Marokkaan. Gadaffi lijkt wel een zwak te hebben voor negers. Screencaps helaas niet, heb AJA op TV staan.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:54 schreef Muridae het volgende:
[..]
OMG, ik had het van het weekend er nog over dat Marokkanen dit ook voor geld zouden doen...
Screencaps?
klopt heb ik ook ergens gelezen .. is in zee terrecht gekomen , dat vliegtuig / straaljagerquote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ze hadden volgens de berichten hun schietstoel gebruikt dan lijkt mij dat ze het vliegtuig opgegeven hebben (en dus neergestort is)
Haha dat sowieso. Maar het is toch wel belangrijk, heeft Gadaffi nog wel de mogelijkheid om zijn luchtmacht in te zetten? Zo niet, worden de kansen op een eventuele mars naar Tripoli steeds groter.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou net zeggen , ik ben allang blij dat dat niet gebeurd is !!! breng em nou niet op ideën he![]()
Dan is het dus -6quote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ze hadden volgens de berichten hun schietstoel gebruikt dan lijkt mij dat ze het vliegtuig opgegeven hebben (en dus neergestort is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |