Ook in amerika gekocht?quote:
ewaaquote:
nee man shab amsterdam is beter dan shab utrecht je weet tochquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh mattie kom in Utreg wonen eh sahbi. Gaan we jonko's klappeng enzo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja soort van ze hebben het over water = zeeland = snuf land kaart = win = baas = epic
Gaan we oldschool?quote:
Nee, heb m gekocht van een vriend, die had iPhone gekregen, maar hij had dat opzet stukkie er nog bij, en wou die houden, zodat hij zn iPhone kon opladen, dus heb m gewoon niet..quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mocht willen dat ze je adoreren, stiekem huil je je elke avond in slaap met je duim in je mond en je knuffelkonijn
WHOLLA JIJ BEN KK GRAPPIGquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee man shab amsterdam is beter dan shab utrecht je weet toch
Ik slaap ook met mijn pandabeer. Niet haten.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mocht willen dat ze je adoreren, stiekem huil je je elke avond in slaap met je duim in je mond en je knuffelkonijn
crypsis a mattiegquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Luistert er nog iemand of zijn we alleen maar aan het kutten?
dat is aan jouquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
Is Oldskool de moeite om ingetuned te blijven?
ik luister(nog)quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
niet haten op Snufquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een krokodil, van de ikeaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik slaap ook met mijn pandabeer. Niet haten.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
Is Oldskool de moeite om ingetuned te blijven?
ik ook!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil luecken apps op mn iPod (maakt niet uit of ze betaald zijn of niet (installous))
Ipad oplader bedoel je..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef wiebelstront het volgende:
al die noobs hier met hun iPod oplader opklikstukjes
hihi nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef sharr het volgende:
Houd op met die gesprekken, ik meen het. Ik voel me hier hoogbegaafd door, nee echt ik meen het. Houd op hiermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |