whodee zeg me die hele torrie dannquote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustig ik ben een eckte strati boy jwz! Maar luister dangzz..
Als ik ooit in de jari beland door hosselen alles en ik kom vrij dat trust niemand me meer in die business snapje.. en ik ga geen torrie zetten dus ik moet gewoon die diplomaatje hebben als backup a mattie jeweettoch!
Dankzij jou voel ik me nu kut.quote:
Godverdommequote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustig ik ben een eckte strati boy jwz! Maar luister dangzz..
Als ik ooit in de jari beland door hosselen alles en ik kom vrij dat trust niemand me meer in die business snapje.. en ik ga geen torrie zetten dus ik moet gewoon die diplomaatje hebben als backup a mattie jeweettoch!
Heee toekomstige klasgenootquote:
Ik maakte fatoe a mattie..quote:
In het dagelijks leven praat ik gewoon abn.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je dan maar normaal praat
Gelukkigquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In het dagelijks leven praat ik gewoon abn.
Regenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
Morgenochtend is het bewolkt, nevelig en lokaal mistig, met in Zeeland nog lange tijd gemiezer. 's Middags is het overal droog maar wel aanhoudend bewolkt. Bij een zwakke tot matige noordoostelijke wind wordt het 4 graden op Texel tot 8 in Maastricht.
ja.. hetzalwelquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
Morgenochtend is het bewolkt, nevelig en lokaal mistig, met in Zeeland nog lange tijd gemiezer. 's Middags is het overal droog maar wel aanhoudend bewolkt. Bij een zwakke tot matige noordoostelijke wind wordt het 4 graden op Texel tot 8 in Maastricht.
Alleen het weer in Utreg heb je nodig, eh mattie.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
Maar zeeland sowieso.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
Ik weet sahbi, moest ff kijken of ik morgen met de scooter naar scorro ga.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen het weer in Utreg heb je nodig, eh mattie.
Dezen. Of Rijnmond. Ik kan allebei kiezenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen het weer in Utreg heb je nodig, eh mattie.
Zeeland = water.quote:
Omdat ie door Apple is gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
Echt, waarom is mijn iPod altijd zo kk snel leeg?
ja godverdomme kk zooi tfoe sahbiquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
Echt, waarom is mijn iPod altijd zo kk snel leeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |