Ik kan daar geen full van vinden. Niet op een van de Musical Impressions samplers.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toepasselijk wel bij het gedoe met elmofan en weetikhet:
Brennan Heart - I love haters
inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Ragboer het volgende:
Sharr heeft geen shagstem. Niet meer pesten nu.
je kunt op tijd beginnen met deze sluit ik af, ik heb er twee nummers tussenuit gepeuterdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kan daar geen full van vinden. Niet op een van de Musical Impressions samplers.
Top!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt op tijd beginnen met deze sluit ik af, ik heb er twee nummers tussenuit gepeuterd
Owh, ik zag dat net staanquote:
iemand die het leuk vindt om de wissel te verneuken door snel in te loggen tijdens de wisselquote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
Wat is dat alles met dat gebrankt enzo? Ik snap het niet...
mja iets zoals: 'Je had er bij moeten zijn'quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
Typfoutje in de titel van een topic over Moerdijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
oke tnxquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die komt er nooit meer in![]()
En welkom terug
oh we hebben het over iets anders?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En welkom terug
Dankquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En welkom terug
Die BRANK BRANK BRANK gast komt niet meer in de server.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh we hebben het over iets anders?
Wij hadden het al weken geleden afgesloten.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind dat hele brank niet meer leuk.
Ik ben er nogquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Nice dat het werkt.
Er zijn al 8 luisteraars afgehaakt.
mooiquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die BRANK BRANK BRANK gast komt niet meer in de server.
[..]
Wij hadden het al weken geleden afgesloten.
blijf jij lekker in de stairwayquote:
Ik hoorde het ook al bij die onzinnacht zaterdags/vrijdags leg het me pl0x uit koelkast....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die BRANK BRANK BRANK gast komt niet meer in de server.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook al bij die onzinnacht zaterdags/vrijdags leg het me pl0x uit koelkast....
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Typfoutje in de titel van een topic over Moerdijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |