Ik kan daar geen full van vinden. Niet op een van de Musical Impressions samplers.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toepasselijk wel bij het gedoe met elmofan en weetikhet:
Brennan Heart - I love haters
inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Ragboer het volgende:
Sharr heeft geen shagstem. Niet meer pesten nu.
je kunt op tijd beginnen met deze sluit ik af, ik heb er twee nummers tussenuit gepeuterdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kan daar geen full van vinden. Niet op een van de Musical Impressions samplers.
Top!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt op tijd beginnen met deze sluit ik af, ik heb er twee nummers tussenuit gepeuterd
Owh, ik zag dat net staanquote:
iemand die het leuk vindt om de wissel te verneuken door snel in te loggen tijdens de wisselquote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
Wat is dat alles met dat gebrankt enzo? Ik snap het niet...
mja iets zoals: 'Je had er bij moeten zijn'quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
Typfoutje in de titel van een topic over Moerdijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
oke tnxquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die komt er nooit meer in![]()
En welkom terug
oh we hebben het over iets anders?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En welkom terug
Dankquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En welkom terug
Die BRANK BRANK BRANK gast komt niet meer in de server.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh we hebben het over iets anders?
Wij hadden het al weken geleden afgesloten.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind dat hele brank niet meer leuk.
Ik ben er nogquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Nice dat het werkt.
Er zijn al 8 luisteraars afgehaakt.
mooiquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die BRANK BRANK BRANK gast komt niet meer in de server.
[..]
Wij hadden het al weken geleden afgesloten.
blijf jij lekker in de stairwayquote:
Ik hoorde het ook al bij die onzinnacht zaterdags/vrijdags leg het me pl0x uit koelkast....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die BRANK BRANK BRANK gast komt niet meer in de server.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook al bij die onzinnacht zaterdags/vrijdags leg het me pl0x uit koelkast....
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Typfoutje in de titel van een topic over Moerdijk!
Ik weet het. Ik ben met Paul en zijn neger nog door gaan zuipenquote:
zijn de enige die bij mij lekker zittenquote:
Like a bossquote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben met Paul en zijn neger nog door gaan zuipen
Iemand had een topic aangemaakt toen er een brand was in Moerdijk, maar in de haast typte hij brank ipv brand in de TT, die dus niet meer gewijzigd kon worden. Sindsdien is Brank kenmerkend voor onz-radio, en werden er bijvoorbeeld mensen mee gebeld "rabo brank, brankverzekering" enzulks.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja laat maar ik snap het toch niet, jullie niveau is te hoog.
Hehe.quote:
Hierna nog 2 tracks ofzo, en daarna komen ze.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef Nitrouz het volgende:
Lekker nummertje dit. Maar DJ, wanneer komen mijn aanvragen? Ik wil roken.
Dankje sharr.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand had een topic aangemaakt toen er een brand was in Moerdijk, maar in de haast typte hij brank ipv brand in de TT, die dus niet meer gewijzigd kon worden. Sindsdien is Brank kenmerkend voor onz-radio, en werden er bijvoorbeeld mensen mee gebeld "rabo brank, brankverzekering" enzulks.
aaitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hierna nog 2 tracks ofzo, en daarna komen ze.
Oh alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef mc-Piel het volgende:
Kwiks, heb je toevallig I Love haters nog gedraait?
Of heb ik die al gemist?
Hij is commercieel, ik weet het.. Maar stel je niet zo aan!quote:
Brennan Heart is commercieel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij is commercieel, ik weet het.. Maar stel je niet zo aan!
Bovendien past ie prima in het topic nu met dat gezeik van Elmofan
Volgens mij is er geen full release. Ik kon die iig niet vinden...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef mc-Piel het volgende:
Kwiks, heb je toevallig I Love haters nog gedraait?
Of heb ik die al gemist?
Na deze Tokyo komen jouw tracks.quote:
Bijvoorbeeld, of meer pc's op 1 IP.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Dat er mensen dubbel luisteren ofzo? Via Itunes én VLC ofzo?
Sharr is een slimme meid die nieuwsgierig is. Met haar komt het goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Dat er mensen dubbel luisteren ofzo? Via Itunes én VLC ofzo?
Aangemeld jwt alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
Aangemeld bij mailsysteem en nick1337 ook even laten weten.
Ik ben veel te nieuwsgierig Ragboerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sharr is een slimme meid die nieuwsgierig is. Met haar komt het goed.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
Aangemeld bij mailsysteem en nick1337 ook even laten weten.
Haha is toch te triest voor woorden eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Voor we nog meer zure ex dj's in de stream krijgen
en kan het niet via PM?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
- belangrijk - belangrijk - belangrijk - belangrijk - belangrijk - belangrijk -
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor alle dj's: schrijf je in op het dj mailsysteem, we gaan nu regelmatig de wachtwoorden veranderen. Zonder inschrijving kun je straks dus niet meer uitzenden. Geef het ook je collega dj's door!
LET OP, ALLEEN VOOR DJ'S, NIET VOOR LUISTERAARS
Zie: http://www.onzinradio.nl/dj/ en schrijf je in!
Tja, maar het is niet andersquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha is toch te triest voor woorden eigenlijk.
't Was hem toch dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Voor we nog meer zure ex dj's in de stream krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |