SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdI'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
de tegenstander had dat vast niet verwacht waardoor het goed uitpaktequote:
tja die countert in een opstelling waar die nooit in speeltquote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de tegenstander had dat vast niet verwacht waardoor het goed uitpakte
die ene verdediger die nu in zn verdediging ontbreekt had normaal op die plek gestaanquote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja die countert in een opstelling waar die nooit in speelt
Yup. En vandaag is hij goed gemutst heb ik het idee...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het had beter kunnen zijn..
Waar de ME rond is
hij heeft een goeie beurt gehad vannachtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En vandaag is hij goed gemutst heb ik het idee...
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef IPeePie het volgende:
Met 64 procent balbezit was Dikkerds in deze helft de sterkste ploeg.
Bij rust stond er 0-0 op het scorebord.
Altijd mooiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een SH kans die ik benut en een gewone kans. Niet eens een counterkans...
Vorige tegenstander op een rechtstreekse degradatieplek gezet, deze komt hierdoor in de kwalificatiezone voor degradatie te staan...
Nee, deze wedstrijd maakt niets uit. Ik moet volgende week verliezen. Had ik anders waarschijnlijk toch wel gedaan, dus nu lijk ik ineens heel erg nobelquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei. Komt die deal met die andere persoon hierdoor in gevaar, of net niet?
Ok. Dat is dan weer mooi.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, deze wedstrijd maakt niets uit. Ik moet volgende week verliezen. Had ik anders waarschijnlijk toch wel gedaan, dus nu lijk ik ineens heel erg nobel
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jiskefet-special op Ned1 (bij Ivo Niehe), daarnet weer even een scène omtrent "stiften".. Blijft geniaal
Je zag het eerder dan ikquote:
quote:73:35 Bij een counter over links kreeg Pieter Derveld van Bifröst plotseling een vrij veld voor zich nadat hij de buitenspelval omzeilde. Hij passeerde de keeper en scoorde 3-1.
Ja, kan niet omgaan met die touchpad, muis er maar weer bij gepaktquote:
Ligt eraan wat je gewend bent. Ik vind een touchpad fijner werken...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Touchpad is erg irr bij een labtob idd.
quote:Weer een kans tegen, maar m'n 19jarige wk keeper redt uitstekend
Een touchpad op een pc, dát is pas erg.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een kans tegen, maar m'n 19jarige wk keeper redt uitstekend
Een labtob lijkt me sowieso nix...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een kans tegen, maar m'n 19jarige wk keeper redt uitstekend
doen ze mee experimenterenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een labtob lijkt me sowieso nix...
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Een touchpad op een pc, dát is pas erg.
Maar goed, ik vond dat knopje, wat oude IBM laptops hadden altijd erg goed werken.
HP heeft dat nog steeds, maar daar werk ik nooit mee op mijn laptop.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Een touchpad op een pc, dát is pas erg.
Maar goed, ik vond dat knopje, wat oude IBM laptops hadden altijd erg goed werken.
quote:
die zijn vreselijkquote:
Poortenquote:In de 35e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Jamess-speler Henke Nederbo. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 2-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Welk knopje op een IBMlaptop?
3 kansen tegen in 10 minuten,als ze zo blijven aanvallen moet ik toch wel een goede counterkans krijgen
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Flappekz het volgende:
Had ik eindelijk eens een clitje gevonden waar ik goed mee was
Je zag 'm al aankomenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
die zijn vreselijkdie zet ik altijd gelijk uit. Met typen raakte ik dat continue aan waardoor ik telkens op een verkeerde plek aan het typen was.
(in Word jongens, niet ergens anders, gewoon in Word)
Met dat clitje kun je toch niets selecteren? Dus je moet er wel een andere knop bij aanraken, dus je doet dan inderdaad iets erg goed fout...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
die zijn vreselijkdie zet ik altijd gelijk uit. Met typen raakte ik dat continue aan waardoor ik telkens op een verkeerde plek aan het typen was.
(in Word jongens, niet ergens anders, gewoon in Word)
nope, een van de instellingen was dat het de muis overnam. Dus tijdens typen dan verschoof de muis, en vervolgens begon je dan ergens anders te typenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met dat clitje kun je toch niets selecteren? Dus je moet er wel een andere knop bij aanraken, dus je doet dan inderdaad iets erg goed fout...
Dat kun je bewegen, en de kant waarop je beweegt, die richting gaat de muiscursor dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik heb dat serieus nooit gezien.
Ah zo. Kutinstelling dus, maar ik heb er geen last van tijdens het typen in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, een van de instellingen was dat het de muis overnam. Dus tijdens typen dan verschoof de muis, en vervolgens begon je dan ergens anders te typen
Wat een klein kutdingetje danquote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je bewegen, en de kant waarop je beweegt, die richting gaat de muiscursor dan.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Luke Warmenhoven.
Gewoon 3 reddingen vandaag.
Nooit met een clitje gewerkt?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een klein kutdingetje dan
Daar kun je toch niet fatsoenlijk mee werken
Lol, zo'n beetje zijn beste middenvelder er af en een invallende keeper er voor in de plaats op het middenveldquote:Novio-speler Gait-Jan Gijsbertsen kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 38e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Klaus Kummer moest laten vervangen.
Als je er mee kunt omgaan, werkt het sneller dan een gewone muis. Maar er zijn maar weinig mensen die dat kunnen inderdaad. Ik vind het ook maar een waardeloze toevoeging.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een klein kutdingetje dan
Daar kun je toch niet fatsoenlijk mee werken
quote:
Geilquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Luke Warmenhoven.
Gewoon 3 reddingen vandaag.
Gelukkig heb ik een gewoon toetsenbordquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er mee kunt omgaan, werkt het sneller dan een gewone muis. Maar er zijn maar weinig mensen die dat kunnen inderdaad. Ik vind het ook maar een waardeloze toevoeging.
Whohoooo!quote:Na 40 minuten zette Henke Nederbo Jamess op een grotere voorsprong (3-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
FOK!Keepers doen het goed vanavond!quote:Het publiek juichte in de 43e minuut toen Diego Hernán Boldrini er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van Novio te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Robert Swett.
Ouchquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
57% balbezit, 1-0 achter, twee kansen gemist, twee gele kaarten gescoord
Dat scheelt.quote:
Een P/D is ook niet slecht imoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef NelisZ het volgende:
Helaas vanavond dus (verdiend) verloren
Hierdoor nog niet kampioen, maar nog wel een gat van 2 punten. Verder nu ook 2 punten achter op de grens voor directe promotie, dus ik reken erop dat ik nog een p/d duel moet spelen...
Voordeel is wel dat mn tegenstander van komende week al een maand niet heeft ingelogd, en dat hij altijd een waardeloos middenveld haalt
Maar als promotiekandidaat speel je altijd uit en ben je dus in het nadeel...quote:
Je kunt iig PICcen komende zondag begrijp ik...da's alvast ietsquote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Maar als promotiekandidaat speel je altijd uit en ben je dus in het nadeel...
Ik wil echt promoveren...
hmmz dat wordt gewoon een nederlaag dus..quote:45:00
Emilia had met 58 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 1-0 gemeld.
Je weet t nooit!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz dat wordt gewoon een nederlaag dus..
Inderdaad, en mn middenvelder die op scherp staat mag dan op de bank plaatsnemenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt iig PICcen komende zondag begrijp ik...da's alvast iets
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef sportfreak het volgende:
Zo goed als zeker kampioen in mijn vijfde divisie
Vandaag thuis tegen de directe concurrent 2-1 gewonnen (en dat terwijl mijn beste speler geschorst was). Volgende week moet er nog wel gewonnen worden, maar dat is tegen een team dat al zijn spelers verkocht heeft en nauwelijks meer iets voorsteld.
6 is wat aan de lage kant voor creatief spel vind ik...zijn het ook allemaal specs waaruit je kunt scoren?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das waar.. speel creatief spel met 6 spelers met spec.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag thuis tegen de directe concurrent 2-1 gewonnen (en dat terwijl mijn beste speler geschorst was). Volgende week moet er nog wel gewonnen worden, maar dat is tegen een team dat al zijn spelers verkocht heeft en nauwelijks meer iets voorsteld.
Nice! Directe promotie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef sportfreak het volgende:
Als je kampioen wordt in de 5e promoveer je niet direct?quote:
duurde lang voordat deze melding kwamquote:Novio leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar slecht bleek.
Volgens mij sta ik nog net onder de streep.quote:
ohw 7 zie ik nu..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6 is wat aan de lage kant voor creatief spel vind ik...zijn het ook allemaal specs waaruit je kunt scoren?
6 nuttige dusquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw 7 zie ik nu..![]()
3x snel, 1x technisch, 1x koppen, 1x onvoorspelbaar en 1x krachtig..
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6 nuttige dus
GotC is de kampioen van de mat aan het spelen
quote:De oplettende Gyárfás Orvos van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 1-1 na 70 minuten spelen.
nicequote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6 nuttige dus
GotC is de kampioen van de mat aan het spelen
leuk is dat hequote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Flappekz het volgende:
Hop, 30K-TSI mid van hem eraf getrapt, 910 TSI lapzwans ervoor terug. Tijd om door te drukken
doe je goedquote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Flappekz het volgende:
Hop, 30K-TSI mid van hem eraf getrapt, 910 TSI lapzwans ervoor terug. Tijd om door te drukken
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeker aangezien ik heel misschien VJ weer kan winnen
Zoiets jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
win je toch nog iets wou je zeggen
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
hoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5-0 van diezelfde nieuwe spits
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
KAMPIOENUHHH!!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
Uiteindelijk niet geboden.. Stond 10 minuten voor deadline bod van een Koeweiti op, die heeft 'm ook binnengehaald voor die 3,7mln. Vond het voor mezelf iets teveel risico dat ik 'm niet op WK zou kunnen krijgen voor m'n switch en eigenlijk wil ik ook gewoon een wingback met meer vleugelspel en [Koppen]quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Flappekz het volgende:
3-1 verloren door 2 tegengoals in de 88ste minuut
[ afbeelding ]
tsja...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kun je dat soort plaatjes vandaan halen?quote:
Jou mats was niet goed gemutst dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Knippen, plakken en uploaden ergens.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar kun je dat soort plaatjes vandaan halen?
Nu mag hetquote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jou mats was niet goed gemutst dus...
Tof, dat laatste bedoelde ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Knippen, plakken en uploaden ergens.
De ratings zelf zie je met Foxtrick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar kun je dat soort plaatjes vandaan halen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Knippen, plakken en uploaden ergens.
De ratings zelf zie je met Foxtrick.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lolwut
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
Het begin is erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben van pindavlees
Als je het middenveld kan pakken heb je al gewonnen...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Armageddon het volgende:
Ok. de laatste wedstrijd komt het er op aan voor het kampioenschap.
Mijn tegenstander speelt meestal 2-5-3
Ik speel meestal 3-5-2
Wat moet ik doen om hem te pakken volgende week?
Mijn meeste spelers zijn uitstekend in hun main skill en goed in het passen.
Middenveld komt overeen. Ik speel uit. Motsen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je het middenveld kan pakken heb je al gewonnen...
mits Mats meewerkt inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je het middenveld kan pakken heb je al gewonnen...
Dat sowieso altijd in je laatste wedstrijd. Tenzij er een Promotie/degradatiewedstrijd aan zit te komen (in de hogere divisies)quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Middenveld komt overeen. Ik speel uit. Motsen?
Nee, komt verder niets aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso altijd in je laatste wedstrijd. Tenzij er een Promotie/degradatiewedstrijd aan zit te komen (in de hogere divisies)
Ik zou gewoon wat wingers naar het midden zetten, misschien een centrale verdediger naar voren, aanvaller naar middenveld. Als jullie een gelijkwaardig middenveld hebben moet het dan wel lukken.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, komt verder niets aan.
Maar moet ik niet van tactiek veranderen? Om te verassen? Iets met counter ofzo?
Counter werkt alleen als jouw verdediging véél sterker is dan zijn aanval, jouw middenveld onder zijn middenveld ligt, en jouw aanval minstens net zo goed is als zijn verdediging.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, komt verder niets aan.
Maar moet ik niet van tactiek veranderen? Om te verassen? Iets met counter ofzo?
Ik ook, maar ik mag een kwartier langer slapen dan jijquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef BrandX het volgende:
kinderbedtijdwekkertje gaat weer om half zes af morgenochtend.
Dan gaan we voor deze techniek. Kan je me dat iets helderer uitleggen? Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat wingers naar het midden zetten, misschien een centrale verdediger naar voren, aanvaller naar middenveld. Als jullie een gelijkwaardig middenveld hebben moet het dan wel lukken.
Zeker. Ik moet even een bidwar uitvechten, maar daarna leg ik het uit. Geef me een paar minuutjesquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan gaan we voor deze techniek. Kan je me dat iets helderer uitleggen? Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Rustig anquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet even een bidwar uitvechten, maar daarna leg ik het uit. Geef me een paar minuutjes.
Helaas, ik moest afhaken op 340kquote:
hoeveel trainees heb je inmiddels?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet even een bidwar uitvechten, maar daarna leg ik het uit. Geef me een paar minuutjes.
3, en ik had 1 skilltrade binnen gehaald voor de wedstrijd van vandaag.quote:
Ik snap je helemaal nu! Ik ga hem zo pakken volgende week! Bedankt! :-)quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Helaas, ik moest afhaken op 340k.
Je weet toch als je een opstelling maakt, als je dan op die cirkels klikt, dan gaat die positie met een pijltje naar voren/zijkant/achter enzo?
Als je dat pijltje richting je middenveld zet, draagt die speler iets minder bij aan z'n originele positie, maar iets meer aan het middenveld. En meer middenveld resulteert in meer balbezit.
Meer balbezit resulteert in meer kansen.
Als jij veel kansen krijgt, ga je er ook veel afmaken omdat hij maar 2 verdedigers heeft.
Snap je?
gewoon de tijd nemen.. nog steeds met dezelfde eisen of zijn die al bijgesteld?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
3, en ik had 1 skilltrade binnen gehaald voor de wedstrijd van vandaag.
Moet er dus nog aardig wat voor woensdagochtend
Misschien was die op vakantie of zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef MrMoon het volgende:
Tsss een gast een pm gestuurd om een spits.. had een maand niet ingelogd komt ie met een zeikverhaal dat het een belangrijke speler is en zn clubtopscorer
Graag gedaanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal nu! Ik ga hem zo pakken volgende week! Bedankt! :-)
Hoort allemaal bij het opdrijven van de prijsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef MrMoon het volgende:
Tsss een gast een pm gestuurd om een spits.. had een maand niet ingelogd komt ie met een zeikverhaal dat het een belangrijke speler is en zn clubtopscorer
als hij het echt zo belangrijk vind had hij wel een i-netcafe opgezocht lijkt me..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien was die op vakantie of zo?
Nog steeds zelfde eisen, maar ik ben nu toch wel van plan een duidelijke scheiding te maken tussen A- en B trainees. De A trainees moeten matig of hoger verdedigen hebben, de B trainees niet. Het is mogelijk, dat bewijzen die paar trainees die ik al heb gekocht. Toch kost het wel erg veel tijdquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gewoon de tijd nemen.. nog steeds met dezelfde eisen of zijn die al bijgesteld?
Hij speelt meestal zo:quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Helaas, ik moest afhaken op 340k.
Je weet toch als je een opstelling maakt, als je dan op die cirkels klikt, dan gaat die positie met een pijltje naar voren/zijkant/achter enzo?
Als je dat pijltje richting je middenveld zet, draagt die speler iets minder bij aan z'n originele positie, maar iets meer aan het middenveld. En meer middenveld resulteert in meer balbezit.
Meer balbezit resulteert in meer kansen.
Als jij veel kansen krijgt, ga je er ook veel afmaken omdat hij maar 2 verdedigers heeft.
Snap je?
Dan moet het niet moeilijk zijn het middenveld te pakken. Twee middenvelders staan naar de vleugel, en de vleugelspelers verdedigend. Dit betekent wel dat z'n verdediging niet zo héél slecht is. Misschien moet je overwegen om vleugelspel te spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij speelt meestal zo:
]http://www.screencast.com/t/Ua4L21rXmKc
mja maar ik vroeg om de skills en of hij hem eventueel zou willen verkopen... op geen van beide vragen heb ik antwoord gekregenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij het opdrijven van de prijs.
geen idee ik zit niet zo in de specs..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nog steeds zelfde eisen, maar ik ben nu toch wel van plan een duidelijke scheiding te maken tussen A- en B trainees. De A trainees moeten matig of hoger verdedigen hebben, de B trainees niet. Het is mogelijk, dat bewijzen die paar trainees die ik al heb gekocht. Toch kost het wel erg veel tijd. Hoe zit het eigenlijk met [ONVOORSPELBAAR] op wingers? Is dat een beetje effectief?
Kan je me op basis van mijn huidige opstelling dan een advies geven?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan moet het niet moeilijk zijn het middenveld te pakken. Twee middenvelders staan naar de vleugel, en de vleugelspelers verdedigend. Dit betekent wel dat z'n verdediging niet zo héél slecht is. Misschien moet je overwegen om vleugelspel te spelen.
wat is je team?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan je me op basis van mijn huidige opstelling dan een advies geven?
http://screencast.com/t/6OQdbjszs
Hier kan ik erg weinig mee. Kan je me een plaatje van de ratings sturen, die jullie laatst gehaald hebben? Graag die van een thuis- en uitwedstrijd, afhankelijk van wie volgende week thuis speelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan je me op basis van mijn huidige opstelling dan een advies geven?
http://screencast.com/t/6OQdbjszs
Ga ik morgen op mijn werk even uitzoeken en posten.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hier kan ik erg weinig mee. Kan je me een plaatje van de ratings sturen, die jullie laatst gehaald hebben? Graag die van een thuis- en uitwedstrijd, afhankelijk van wie volgende week thuis speelt.
Ook is het belangrijk wat de skills van je spelers zijn. Hoe meer positiespel ze hebben, hoe beter het is ze naar het middenveld toe te zetten.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Drassss het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooo
3-2 winst
Hatstats record!
Verdediging: 80
Middenveld: 93
Aanval: 75
HatStats 248
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Drassss het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooo
3-2 winst
Hatstats record!
Verdediging: 80
Middenveld: 93
Aanval: 75
HatStats 248
Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nou, we missen allemaal Possie. Koek vraagt zich af of hij een vriend(in) heeft.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nou, sommigen missen Possie. Koek vraagt zich af of hij een vriend(in) heeft.
Netjes!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef jampot het volgende:
Yeah, kampioen!
Promotie naar de III is ook veilig gesteld.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef jampot het volgende:
Yeah, kampioen!
Promotie naar de III is ook veilig gesteld.
neuh, maar dat hoeft nooit..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh
Voor de rest geen boeiende dingen? Dus ik hoef de topics niet terug te lezen?
Ah Brandje, die is natuurlijk helemaal happy!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neuh, maar dat hoeft nooit..
BrandX heeft onze raad opgevolgd en gewonnen..
daar ga ik wel vanuit.. ze heeft het kampioenschap mooi binnen nu..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah Brandje, die is natuurlijk helemaal happy!
oef... dan zit het wel zwaar tegen...quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Degene waar ik gisteren van gewonnen heb, heeft volgens alltid 7 verrassende wedstrijden gehad. Daarvan heeft hij er 6 verloren en 1 gewonnen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Degene waar ik gisteren van gewonnen heb, heeft volgens alltid 7 verrassende wedstrijden gehad. Daarvan heeft hij er 6 verloren en 1 gewonnen...
Dat zou wel stoer zijn natuurlijk. Ik kom in een best makkelijke VI terecht op dit moment.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:12 schreef Drassss het volgende:
Over toeval gesproken... als ik nu zou promoveren ga ik weer naar dezelfde V waar ik vorig seizoen uit gedegradeerd ben![]()
Morgen!
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:12 schreef Drassss het volgende:
Over toeval gesproken... als ik nu zou promoveren ga ik weer naar dezelfde V waar ik vorig seizoen uit gedegradeerd ben![]()
Morgen!
Jammer dat volgende week altijd alles weer anders is. Weer bij een FOK!er in de competitie zou wel leuk zijn, al denk ik niet dat het toeval dat nog eens toelaat...quote:Op maandag 28 februari 2011 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn natuurlijk. Ik kom in een best makkelijke VI terecht op dit moment.
Jij speelt toch nergens om behalve training? Gewoon 5-5-0 spelen zou ik zeggen... die nr. 7 moet zichzelf maar reddenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:45 schreef Outpost76 het volgende:
Komende zondag tegen een eigenaar loos team.... Eigenlijk moet ik proberen te winnen van hem om zo de nr 7 een kans te geven om zich veilig te spelen.... Het scheelt maar 1 punt met mijn tegenstander. Hij moet tegen de nr 2. Het team wat het hele seizoen onverdiend zn potjes wint met maar 173 hatstats. Zal ik er voor gaan of gewoon weer 5-5-0 spelen?
Wat gijs zegt.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:45 schreef Outpost76 het volgende:
Komende zondag tegen een eigenaar loos team.... Eigenlijk moet ik proberen te winnen van hem om zo de nr 7 een kans te geven om zich veilig te spelen.... Het scheelt maar 1 punt met mijn tegenstander. Hij moet tegen de nr 2. Het team wat het hele seizoen onverdiend zn potjes wint met maar 173 hatstats. Zal ik er voor gaan of gewoon weer 5-5-0 spelen?
Moet goedkomen dusquote:Op maandag 28 februari 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ik zie net dat mijn kampioenswedstrijd een derby is waar ik uit speeltop
Misschien toch weer gewoon oppakken dan maar?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word gewoon kampioen zonder iets te doen
Tja een 8ste divisie met alleen maar "bots" of teams die niet serieus spelen is natuurlijk niet de sterkstequote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef -J-D- het volgende:
1x uit nieuwsgierigheid, toen een half uur schuddebuikend op de grond gelegen van het lachen dat ik 1e stond... en toen nog maar eens een paar keer gekeken of mijn vriendjes het nog vol hielden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij speelt toch nergens om behalve training? Gewoon 5-5-0 spelen zou ik zeggen... die nr. 7 moet zichzelf maar redden
Ik speel normaal 5-5-0 met mn verdedigers op t middenveld en andersom. Ik zit er all1 aan te denken om mn beste middenvelders op t middenveld te zetten en mn beste verdedigers in de verdediging. Is er dan nog een bepaalde taktiek die ik kan toepassen?quote:
De spelers die op de vleugels staan, kun je aanvallend zetten zodat je nog wat aanvals ratings haalt. En dan op de counter. Kijk anders even bij mijn wedstrijd van gisteren. Die heb ik op die manier gewonnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik speel normaal 5-5-0 met mn verdedigers op t middenveld en andersom. Ik zit er all1 aan te denken om mn beste middenvelders op t middenveld te zetten en mn beste verdedigers in de verdediging. Is er dan nog een bepaalde taktiek die ik kan toepassen?
Leuk spelertje!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef elby1988 het volgende:
Ward de Leest (314584302)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 20-06-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Witte Voetjes (sinds 28-02-2011)
Total Skill Index (TSI): 980
Loon: 390 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 3/20 slecht
Gaat er zaterdag middag uit..
Nouja, met 90 minuten woensdag a.s. komt 'ie er alsnog wel. En dan zaterdagmiddag 'cashen' (tonnetje of 5-6) als 't even mee zitquote:18. Barry van Bakel (314595960)
17 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 15-06-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 980
Loon: 530 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Begint ook een leuke jeugdspeler te wordenquote:Louis Oosterveld
16 jaar en 24 dagen [Koppen]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: onbekend
Positiespel: zwak (max. matig)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
Moet je nagaan dat het gewoon een versterking isquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op een speler wachten die rampzalig keepen heeft...
Je huidige heeft niet-bestaand keepen dan of zo?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat het gewoon een versterking is
Uiteraardquote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je huidige heeft niet-bestaand keepen dan of zo?
Je moet toch nog 2 gasten inkopen voor je A-team?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik hoop anders dat de spelers die over 5,5 uur aflopen aardig wat geld in de lade mogen brengen. Nog maar 1 speler waar het bod van possie staat.
Ik had er ook één van gehotlist, even kijken...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik hoop anders dat de spelers die over 5,5 uur aflopen aardig wat geld in de lade mogen brengen. Nog maar 1 speler waar het bod van possie staat.
1. Maar er staat niets op de lijst wat mijn interesse trekt. En ik wacht dus ook maar rustig af. Die ene speler (een vleugel), kan ik wel missen in VI.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet toch nog 2 gasten inkopen voor je A-team?
Die van 17j3d zeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had er ook één van gehotlist, even kijken...
True, daar is helemaal geen haast bijquote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1. Maar er staat niets op de lijst wat mijn interesse trekt. En ik wacht dus ook maar rustig af. Die ene speler (een vleugel), kan ik wel missen in VI.
Nee, Anton... voor erbij...quote:
Wat train je tegenwoordig?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef Gijs_ het volgende:
Ja, verkeerde gehotlist dusMaar Wilhelm wil ik wel hebben ja
Aan de andere kant, Anton zit weer wat lekkerder met Passen...
Verdedigen en passen nog steedsquote:
Hmm. Dan lijkt Anton me beter. Die is beter voor de lange termijn lijkt me. Voor wilhelm zul je waarschijnlijk de hoofdprijs betalen vanwege zijn dagen.quote:
Dat was denk ik ook mijn idee toen ik toch hem op de hotlist zette, maar zaterdags hotlisten kan altijd voor wat verwarring zorgen 's maandagsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dan lijkt Anton me beter. Die is beter voor de lange termijn lijkt me. Voor wilhelm zul je waarschijnlijk de hoofdprijs betalen vanwege zijn dagen.
Ja, iets minder hatstats, maar qua beter uitgevoerde tactiek wel terecht denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef Drassss het volgende:
Gruwelijke overwinning gister van je trouwens Gijs
Ik zal je niet tegenhouden als je ze beide wilt kopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was denk ik ook mijn idee toen ik toch hem op de hotlist zette, maar zaterdags hotlisten kan altijd voor wat verwarring zorgen 's maandags
Ik doe gezellig met je mee. Gaan leuke wedstrijden worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, iets minder hatstats, maar qua beter uitgevoerde tactiek wel terecht denk ik![]()
Nu een leuk potje volgende week en misschien nog een bekertje van de VI.
Meer dan één zal het sowieso niet worden, ik heb er ook voor hooguit één ruimte, omdat ik even geen keeper op verdedigen train. Maar ik houd ze in de gatenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal je niet tegenhouden als je ze beide wilt kopen.
Maar zoals ik altijd zeg, gewoon niet te hoog bieden, en als ze te hoog worden gewoon laten lopen. Er zijn genoeg trainees op de lijst te vinden normaal gesproken.
Check je hattrick postbus!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee. Gaan leuke wedstrijden worden.
Ik zag het ja. Alleen ben jij zelf in het voordeelquote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee. Gaan leuke wedstrijden worden.
Klopt, winst is promotie. Ik ga er gewoon voor.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Alleen ben jij zelf in het voordeelDirecte promotie heb je trouwens wel sowieso te pakken als je ook kampioen wordt, dat is voor mij sowieso onmogelijk.
Wees niet bang, ik krijg altijd een melding als er nieuwe berichten/transfers of wat dan ook zijnquote:
Zelfs mijn jeugdspelertjes hebben al van de Vinnie Jones award gewonnen, en doen nu hun best voor de clubquote:74:07 Stieren-speler Lionel Wiertz kreeg geel na een zware overtreding.
75:11 Mark Eldering van DAS werd door zijn ouders van het veld gedragen en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Bastiaan Rijvers.
Wie nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef IPeePie het volgende:
* IPeePie Is blij dat hij een Prent mag gaan trainen
Je kan herinnering instellen of het kladblokje gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef IPeePie het volgende:
Phew, al die trainees leveren een administratie op zeg.
Voor overmorgen moet ik nog een winger trainee of skilltrade, IM trainee en 2 skilltrades.
Daarna moet ik spelers van vrienden kopen. Mocht ik die van Possie niet kunnen betalen, moet ik een andere trainee binnenhalen.
En nu hopen dat m'n oude trainees een leuk bedrag opbrengen
Ja, al die administratie vindt plaats in het kladblokquote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan herinnering instellen of het kladblokje gebruiken
Ik zie t ja... Nouja gewoon ff op de dl wachten.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Possie:
13:18 Borussen Zielona Góra ferheget it bod op Óscar Guezuruaga
Heegste bod: ¤1 326 000 troch Borussen Zielona Góra
Stopt hij precies hetzelfde aantal seconden voor het eind, of ongeveer hetzelfde?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Flappekz het volgende:
Mediaspeler speelt einde sommige films niet af
Iemand?
je mag ook wel een van Groningen trainen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef IPeePie het volgende:
* IPeePie Is blij dat hij een Prent mag gaan trainen
vaag..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Flappekz het volgende:
Mediaspeler speelt einde sommige films niet af
Iemand?
Rond tien minuten voor het eind, bij iedere film in vob-formaat...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Stopt hij precies hetzelfde aantal seconden voor het eind, of ongeveer hetzelfde?
alleen VOB of ook bij andere formaten?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Rond tien minuten voor het eind, bij iedere film in vob-formaat...
tot nu toe alleen VOB geprobeerd....op mn laptop haalt ie het einde welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen VOB of ook bij andere formaten?
Misschien is je lezer kapot. Het einde van films staat meestal aan de buitenkant van de cd/dvd/bd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Rond tien minuten voor het eind, bij iedere film in vob-formaat...
We spelen van harde schijfquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Misschien is je lezer kapot. Het einde van films staat meestal aan de buitenkant van de cd/dvd/bd.
Misschien kan je lezer zich niet meer "strekken", en kan hij dus niet meer bij de buitenkant komen.
succes en veel plezierquote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Flappekz het volgende:
Mja, we gaan maar gewoon eens een andere film proberen
Ok, veel plezierquote:
Naar mijn weten is die er niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, veel plezier
Heeft iemand toevallig een stream van VI? Ik heb geen zin om bij de tv te gaan zitten
En dan nu pas (nog 0 minuten) op 100k staan.....quote:Mediaangemiddelde prijs 267 500 ¤
Gemiddelde prijs 348 600 ¤
ach je hebt nog evenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
spelert van me op de tl nu zn tv:
[..]
En dan nu pas (nog 2 minuten) op 100k staan.....
mja wel een 17 jarige tv natuurlijk.. en hij zat hoog in zn dagen. dus zo vreemd is het nog niet..quote:
Weet ik en t boeit me ook niet echt. Ik vind het verschil all1 iets te. Maar goed nu kan ik tenminste winst gaan maken met zijn trainingsplek.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja wel een 17 jarige tv natuurlijk.. en hij zat hoog in zn dagen. dus zo vreemd is het nog niet..
Ik hoop het ook voor je. Ik heb nog maar 1 openingsbod staan totaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef IPeePie het volgende:
Er is op één van m'n trainees meer geboden dan het openingsbod. Er zijn nog ongeveer 18 minuten. Ik hoop dat iedereen inderdaad tot de laatste 3 minuten wacht
mja je hebt dubbel verlies geleden zag ik.. je hebt hem ook al een keer van jezelf gekocht..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik en t boeit me ook niet echt. Ik vind het verschil all1 iets te. Maar goed nu kan ik tenminste winst gaan maken met zijn trainingsplek.
Klopt. 350k+ verlies op 1 17 jarige.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja je hebt dubbel verlies geleden zag ik.. je hebt hem ook al een keer van jezelf gekocht..
doe je netjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. 350k+ verlies op 1 17 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |