SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdI'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
de tegenstander had dat vast niet verwacht waardoor het goed uitpaktequote:
tja die countert in een opstelling waar die nooit in speeltquote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de tegenstander had dat vast niet verwacht waardoor het goed uitpakte
die ene verdediger die nu in zn verdediging ontbreekt had normaal op die plek gestaanquote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja die countert in een opstelling waar die nooit in speelt
Yup. En vandaag is hij goed gemutst heb ik het idee...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het had beter kunnen zijn..
Waar de ME rond is
hij heeft een goeie beurt gehad vannachtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En vandaag is hij goed gemutst heb ik het idee...
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef IPeePie het volgende:
Met 64 procent balbezit was Dikkerds in deze helft de sterkste ploeg.
Bij rust stond er 0-0 op het scorebord.
Altijd mooiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een SH kans die ik benut en een gewone kans. Niet eens een counterkans...
Vorige tegenstander op een rechtstreekse degradatieplek gezet, deze komt hierdoor in de kwalificatiezone voor degradatie te staan...
Nee, deze wedstrijd maakt niets uit. Ik moet volgende week verliezen. Had ik anders waarschijnlijk toch wel gedaan, dus nu lijk ik ineens heel erg nobelquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei. Komt die deal met die andere persoon hierdoor in gevaar, of net niet?
Ok. Dat is dan weer mooi.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, deze wedstrijd maakt niets uit. Ik moet volgende week verliezen. Had ik anders waarschijnlijk toch wel gedaan, dus nu lijk ik ineens heel erg nobel
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jiskefet-special op Ned1 (bij Ivo Niehe), daarnet weer even een scène omtrent "stiften".. Blijft geniaal
Je zag het eerder dan ikquote:
quote:73:35 Bij een counter over links kreeg Pieter Derveld van Bifröst plotseling een vrij veld voor zich nadat hij de buitenspelval omzeilde. Hij passeerde de keeper en scoorde 3-1.
Ja, kan niet omgaan met die touchpad, muis er maar weer bij gepaktquote:
Ligt eraan wat je gewend bent. Ik vind een touchpad fijner werken...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Touchpad is erg irr bij een labtob idd.
quote:Weer een kans tegen, maar m'n 19jarige wk keeper redt uitstekend
Een touchpad op een pc, dát is pas erg.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een kans tegen, maar m'n 19jarige wk keeper redt uitstekend
Een labtob lijkt me sowieso nix...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een kans tegen, maar m'n 19jarige wk keeper redt uitstekend
doen ze mee experimenterenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een labtob lijkt me sowieso nix...
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Een touchpad op een pc, dát is pas erg.
Maar goed, ik vond dat knopje, wat oude IBM laptops hadden altijd erg goed werken.
HP heeft dat nog steeds, maar daar werk ik nooit mee op mijn laptop.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Een touchpad op een pc, dát is pas erg.
Maar goed, ik vond dat knopje, wat oude IBM laptops hadden altijd erg goed werken.
quote:
die zijn vreselijkquote:
Poortenquote:In de 35e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Jamess-speler Henke Nederbo. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 2-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Welk knopje op een IBMlaptop?
3 kansen tegen in 10 minuten,als ze zo blijven aanvallen moet ik toch wel een goede counterkans krijgen
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Flappekz het volgende:
Had ik eindelijk eens een clitje gevonden waar ik goed mee was
Je zag 'm al aankomenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
die zijn vreselijkdie zet ik altijd gelijk uit. Met typen raakte ik dat continue aan waardoor ik telkens op een verkeerde plek aan het typen was.
(in Word jongens, niet ergens anders, gewoon in Word)
Met dat clitje kun je toch niets selecteren? Dus je moet er wel een andere knop bij aanraken, dus je doet dan inderdaad iets erg goed fout...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
die zijn vreselijkdie zet ik altijd gelijk uit. Met typen raakte ik dat continue aan waardoor ik telkens op een verkeerde plek aan het typen was.
(in Word jongens, niet ergens anders, gewoon in Word)
nope, een van de instellingen was dat het de muis overnam. Dus tijdens typen dan verschoof de muis, en vervolgens begon je dan ergens anders te typenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met dat clitje kun je toch niets selecteren? Dus je moet er wel een andere knop bij aanraken, dus je doet dan inderdaad iets erg goed fout...
Dat kun je bewegen, en de kant waarop je beweegt, die richting gaat de muiscursor dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik heb dat serieus nooit gezien.
Ah zo. Kutinstelling dus, maar ik heb er geen last van tijdens het typen in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, een van de instellingen was dat het de muis overnam. Dus tijdens typen dan verschoof de muis, en vervolgens begon je dan ergens anders te typen
Wat een klein kutdingetje danquote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je bewegen, en de kant waarop je beweegt, die richting gaat de muiscursor dan.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Luke Warmenhoven.
Gewoon 3 reddingen vandaag.
Nooit met een clitje gewerkt?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een klein kutdingetje dan
Daar kun je toch niet fatsoenlijk mee werken
Lol, zo'n beetje zijn beste middenvelder er af en een invallende keeper er voor in de plaats op het middenveldquote:Novio-speler Gait-Jan Gijsbertsen kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 38e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Klaus Kummer moest laten vervangen.
Als je er mee kunt omgaan, werkt het sneller dan een gewone muis. Maar er zijn maar weinig mensen die dat kunnen inderdaad. Ik vind het ook maar een waardeloze toevoeging.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een klein kutdingetje dan
Daar kun je toch niet fatsoenlijk mee werken
quote:
Geilquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Luke Warmenhoven.
Gewoon 3 reddingen vandaag.
Gelukkig heb ik een gewoon toetsenbordquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er mee kunt omgaan, werkt het sneller dan een gewone muis. Maar er zijn maar weinig mensen die dat kunnen inderdaad. Ik vind het ook maar een waardeloze toevoeging.
Whohoooo!quote:Na 40 minuten zette Henke Nederbo Jamess op een grotere voorsprong (3-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
FOK!Keepers doen het goed vanavond!quote:Het publiek juichte in de 43e minuut toen Diego Hernán Boldrini er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van Novio te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Robert Swett.
Ouchquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
57% balbezit, 1-0 achter, twee kansen gemist, twee gele kaarten gescoord
Dat scheelt.quote:
Een P/D is ook niet slecht imoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef NelisZ het volgende:
Helaas vanavond dus (verdiend) verloren
Hierdoor nog niet kampioen, maar nog wel een gat van 2 punten. Verder nu ook 2 punten achter op de grens voor directe promotie, dus ik reken erop dat ik nog een p/d duel moet spelen...
Voordeel is wel dat mn tegenstander van komende week al een maand niet heeft ingelogd, en dat hij altijd een waardeloos middenveld haalt
Maar als promotiekandidaat speel je altijd uit en ben je dus in het nadeel...quote:
Je kunt iig PICcen komende zondag begrijp ik...da's alvast ietsquote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Maar als promotiekandidaat speel je altijd uit en ben je dus in het nadeel...
Ik wil echt promoveren...
hmmz dat wordt gewoon een nederlaag dus..quote:45:00
Emilia had met 58 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 1-0 gemeld.
Je weet t nooit!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz dat wordt gewoon een nederlaag dus..
Inderdaad, en mn middenvelder die op scherp staat mag dan op de bank plaatsnemenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt iig PICcen komende zondag begrijp ik...da's alvast iets
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef sportfreak het volgende:
Zo goed als zeker kampioen in mijn vijfde divisie
Vandaag thuis tegen de directe concurrent 2-1 gewonnen (en dat terwijl mijn beste speler geschorst was). Volgende week moet er nog wel gewonnen worden, maar dat is tegen een team dat al zijn spelers verkocht heeft en nauwelijks meer iets voorsteld.
6 is wat aan de lage kant voor creatief spel vind ik...zijn het ook allemaal specs waaruit je kunt scoren?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das waar.. speel creatief spel met 6 spelers met spec.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag thuis tegen de directe concurrent 2-1 gewonnen (en dat terwijl mijn beste speler geschorst was). Volgende week moet er nog wel gewonnen worden, maar dat is tegen een team dat al zijn spelers verkocht heeft en nauwelijks meer iets voorsteld.
Nice! Directe promotie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef sportfreak het volgende:
Als je kampioen wordt in de 5e promoveer je niet direct?quote:
duurde lang voordat deze melding kwamquote:Novio leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar slecht bleek.
Volgens mij sta ik nog net onder de streep.quote:
ohw 7 zie ik nu..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6 is wat aan de lage kant voor creatief spel vind ik...zijn het ook allemaal specs waaruit je kunt scoren?
6 nuttige dusquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw 7 zie ik nu..![]()
3x snel, 1x technisch, 1x koppen, 1x onvoorspelbaar en 1x krachtig..
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6 nuttige dus
GotC is de kampioen van de mat aan het spelen
quote:De oplettende Gyárfás Orvos van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 1-1 na 70 minuten spelen.
nicequote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6 nuttige dus
GotC is de kampioen van de mat aan het spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |