Ik wil geen vijandenquote:
Ja. KLB is zo 2010quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Adelante moet ook gewoon dat topic sluiten
Go teamleadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef teamlead het volgende:
ik zou natuurlijk gewoon even kunnen gast-modden en een niet nader te noemen KLB topic sluiten
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef tralalala het volgende:
Yvonne heeft zeker besloten dat die reeks daar niet meer mocht staan?
Nou ja, er wordt ook niet geklaagd, dus het klopt wel eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef tralalala het volgende:
nee eigenlijk kwam het dat wij ook doordeweeks wouden slowchatten, toen hebben we dat 999x aangevraagd en uiteindelijk kwam dit eruitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef tralalala het volgende:
woudenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee eigenlijk kwam het dat wij ook doordeweeks wouden slowchatten, toen hebben we dat 999x aangevraagd en uiteindelijk kwam dit eruit
hoe kwam het eigenlijk in KLB om te beginnenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt ook niet geklaagd, dus het klopt wel eigenlijk
wouden en wilden kan allebij. wouden klinkt een stuk minder mooi alleen.quote:
Gatverdamme.quote:
Geen idee eigenlijk, iemand zal wel zijn begonnen met klagen over WMB of zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe kwam het eigenlijk in KLB om te beginnen
Heb de opstart van de reeks niet meegemaakt
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
The Sing-off lijkt me wel tofAlleen wel bang dat SBS6 het gewoon kut zal uitvoeren. Met Nance in de hoofdrol ofzo
wat heb je voor maalquote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef teamlead het volgende:
JAAHHAAAA! mijn eten wordt bezorgd..
zie jullie wel weer bij WMB
Lijkt mij ook leuk.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
The Sing-off lijkt me wel tofAlleen wel bang dat SBS6 het gewoon kut zal uitvoeren. Met Nance in de hoofdrol ofzo
echt alsjeblieftquote:Op zondag 27 februari 2011 20:16 schreef tralalala het volgende:
Die stomme c1000 reclame is ook weer terug.
De Tieneke Schouten generatie (Babyboomgeneratie) misschien?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt alsjeblieft
ik kan echt niet begrijpen dat mensen dat grappig kunnen vinden
Boeiend..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ze heeft zoveel bruinsel op haar gezicht.
De enigste vrouwquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de enige persoon die de finale heeft gehaald
dan is het toch geen finale dan
Volgens mij de enige vrouw.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de enige persoon die de finale heeft gehaald
dan is het toch geen finale dan
hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
waar moet ik nou zijn? hier of in KLB?
Ik had er vroeger zo een om mijn nek hangen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat hebben ze allemaal
ja heel veel mensenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er vroeger zo een om mijn nek hangen.
Van der Vaart heeft er gevoetbald.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh wat kan die goed duits?
Ze werkt ook in Duitsland als jurylidquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh wat kan die goed duits?
Die bestonden toen nog nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja heel veel mensen
vooral emo's en alto's
ohhquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bestonden toen nog niettoen was het gewoon hip.
Is dat zo? Ik zie ze niet zo vaak meer eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ohh
nu nog steeds wel hoor
tenenkrommende grappen, het idee is leuk en had goed kunnen worden uitgewerkt.quote:
Juist nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet zeker weer van je werk
ken je me niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aangenaam., sinterklaas
quote:Top 20 in de TV SC-reeks van vandaag tot en met 20:30 uur
01. 069 sinterklaaskapoentje
02. 065 tralalala
03. 055 Maraca
quote:
sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ken je me niet meer? ik post al aantal weken mee. (en vorig jaar hele jaar al).
Driesjequote:
dacht ik ook aanquote:
Zolang je ziet dat het de daadwerkelijk gereden snelheid is, dan mag dat neem ik aan wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef TheKC het volgende:
Zonder meting houd dit toch geen stand voor de OvJ?
Cameraplantjes!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde humor als peter r de vries
Ikv erwachte je al!quote:
Was kaarsjes aan het aanstekenquote:
Ja echt elke week het zelfde als er een beetje actie isquote:
Neequote:
Dan gaat het nog snellerquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom kaarsjes dan? Gewoon gezellig?
Is zeker gewoon een weg waar je een jaar geleden nog 60 mocht misschien wel 80 en nu een bord neergezet van 30 en klaarquote:
Heb heel vaak kaarsjes aan als ik s' avonds tv kijkquote:
Gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb heel vaak kaarsjes aan als ik s' avonds tv kijk
Digitale patientendossierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
In mijn rijbewijs staat nergens waar ik allergisch voor ben hoor.
Dan ben je een uitzonderingquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
In mijn rijbewijs staat nergens waar ik allergisch voor ben hoor.
Ze mogen wel eens een nieuwe soundtrack makenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het garnalen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |