Ik zeg toch ook niet dat ik het zeker weten bij het juiste eind heb, vriendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:32 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Je zegt anders wel dat een raaf het enige dier is, vriend.
De Gefedereerde Staten van Micronesië ook niet, maar die gebruiken Amerikaanse Dollars.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en je er met Nieuw Zeelandse dollars betaal omdat het eiland geen eigen munteenheid heeft
Wat is dan de waarde van je post? Niet veel meer dan dat ik geloof dat mijn papa de allersterkste man is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het zeker weten bij het juiste eind heb, vriend.
De mond te snoerenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat een mens over grote afstand iemand kan doden. Daar waar een dier maximaal een lichaamslengte bereik heeft (of een paar meter meer om jou de mond te snoeren), kan de mens iemand op kilometers tot duizenden kilometers doden. Einde discussie.
Bullshit, staat echt wel ergens vermeld hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat jij lui bent? Nee stond nog nergens.
Niet minder dan de gecombineerde waarde van al jouw posts op dit forum.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:28 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat is dan de waarde van je post? Niet veel meer dan dat ik geloof dat mijn papa de allersterkste man is.
Raven zijn inderdaad slimme dieren. Maar varkens en walvissen ook... En ongetwijfeld nog tal van dieren die slimmer zijn dan wij denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt het over kraaien, ik over raven. Schijnbaar toch lastig, dat lezen.
in ieder geval een stukje slimmer dan Bartquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Raven zijn inderdaad slimme dieren. Maar varkens en walvissen ook... En ongetwijfeld nog tal van dieren die slimmer zijn dan wij denken.
lolquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
in ieder geval een stukje slimmer dan Bart
Ow sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:02 schreef Bart het volgende:
[..]
De mond te snoeren. Gast, als je gewoon gelijk gezegd had dat het over een afstand van duizenden kilometers ging, dan was er helemaal geen discussie geweest
.
Met het blote oog lijkt mij dat bijzonder stug. Nederland is namelijk maar heel klein, en de polders zijn nog veel kleiner. Als je ziet hoe groot (of klein) de hele aarde is, gefotografeerd vanaf de maan, dan kun je daar echt de polders niet op zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
OT: Volgens Kissinger kon je vanaf de maan twee dingen op aarde waarnemen: de Chinese muur en het ego van Richard Nixon. Onjuist is dat je op die afstand de Chinese muur zou kunnen waarnemen. Wel kun je de Hollandse polders zien.
Tja, ik betwijfel of je evenveel ziet op een foto als wanneer je daadwerkelijk op de maan staat. Waarschijnlijk zullen we dat nooit weten, tenzij we over 50 jaar chocotripjes naar de maan kunnen nemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Met het blote oog lijkt mij dat bijzonder stug. Nederland is namelijk maar heel klein, en de polders zijn nog veel kleiner. Als je ziet hoe groot (of klein) de hele aarde is, gefotografeerd vanaf de maan, dan kun je daar echt de polders niet op zien.
[ afbeelding ]
(De site van NASA Images wil niet laden helaas)
Nee oke, maar het gaat om de verhouding he...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Tja, ik betwijfel of je evenveel ziet op een foto als wanneer je daadwerkelijk op de maan staat. Waarschijnlijk zullen we dat nooit weten, tenzij we over 50 jaar chocotripjes naar de maan kunnen nemen
Schat wat is je pin?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nee oke, maar het gaat om de verhouding he...
En laat die chocotripjes maar komen... Alleen liever niet pas over 50 jaar want dan ben ik veel te oud om nog mee te mogen vrees ik.
Was het niet zo dat alle elementen in zekere mate radioactief zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:24 schreef Holy_Goat het volgende:
weetje:
Alle door mensen zelf gemaakte atomaire elementen zijn radioactief
als je dit leest zijn Dolfijnen ook wel reteslimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Raven zijn inderdaad slimme dieren. Maar varkens en walvissen ook... En ongetwijfeld nog tal van dieren die slimmer zijn dan wij denken.
We hebben dus eigenlijk 2x de kans gehad om Nederlands tot de wereldtaal te creëren! En beide keren verknald!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat Nederland het enige land is geweest dat Engeland heeft veroverd
No offense maar ik vind Nederlands best wel een lelijke taal in klank dus ben enigszins blij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
We hebben dus eigenlijk 2x de kans gehad om Nederlands tot de wereldtaal te creëren! En beide keren verknald!
Alle elementen hebben een halfwaardetijd dus ja volgens mij heb je gelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat alle elementen in zekere mate radioactief zijn?
quote:
1. Wat is daar leuk aan?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:38 schreef spacer1 het volgende:
Dar er zo iets bestaat als een absoluut nulpunt te weten exact 0 graden kelvin (-273,15 °C) Een lagere temperatuur is niet mogelijk.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |