Nou, die rode kaart van Viergever was inderdaad onterecht, maar 2 penalties onthouden heeft toch wel flink invloed op de uitslag m.i.quote:Die scheids was gewoon rampzalig voor allebei de kanten eigenlijk.
Inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg ook plaatsvervangende schaamte"dat ze zelf gefaald hebben" klinkt ook zo lekker onpartijdig.
En ook daarna keurig zeggen dat alles goed ging en dat hij geen enkele fout heeft gemaakt. Terwijl beide ploegen duidelijk aangeven dat je gewoon als een mongool met een fluit in je bek op de veld hebt staan niksen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Inderdaadhij keek ook ontzettend tevreden met zichzelf
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef Skv het volgende:
[..]
En ook daarna keurig zeggen dat alles goed ging en dat hij geen enkele fout heeft gemaakt. Terwijl beide ploegen duidelijk aangeven dat je gewoon als een mongool met een fluit in je bek op de veld hebt staan niksen.
*prik*quote:
Jupiler league wedstrijd fluiten volgend weekend en dat is het dan wel weer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Skv het volgende:
Kan hier nou nog iets mee gebeuren? Anders dan dat iedereen Bossen nu een mongool vindt en het daar bij blijft?
Misschien dat de rode kaart van AZ wordt geseponeerd, maar meer niet hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Skv het volgende:
Kan hier nou nog iets mee gebeuren? Anders dan dat iedereen Bossen nu een mongool vindt en het daar bij blijft?
Direct rood is toch ook schorsing voor de beker?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi dat Douglas dan wel mee mag doen.
Nee toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Direct rood is toch ook schorsing voor de beker?
yupquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Direct rood is toch ook schorsing voor de beker?
die verdient wel 10 wedstrijden schorsing.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi dat Douglas dan wel mee mag doen.
Ook schorsing voor de beker ja.quote:
Ik snap dat ook nooit. ze fluiten een JL wedstrijd en dan mogen ze gewoon weer toppers fluiten. In plaats van dat je ze nou Nec - Utrecht laat verkloten en de opkomende scheidsrechters een kans geeft in de toppers, veel slechter kan het niet worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jupiler league wedstrijd fluiten volgend weekend en dat is het dan wel weer.
Nee, want hij is sowieso 1 wedstrijd geschorst, door de rode kaart, en dat is dus de volgende wedstrijd, tegen Utrecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmm, misschien ligt het er dan aan wanneer de tuchtcommissie een uitspraak doet.
Dit dus. Waarschijnlijk (hoop ik) pas woensdag. Anders is het -1 in de bekerwedstrijd maar daar worden geen punten verloren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmm, misschien ligt het er dan aan wanneer de tuchtcommissie een uitspraak doet.
Potverdrie, hoe kom ik er dan bij dat beker en competitie wat kaarten betreft niet gelijk lopen? Of was dat vroegah zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, want hij is sowieso 1 wedstrijd geschorst, door de rode kaart, en dat is dus de volgende wedstrijd, tegen Utrecht.
Tenzij hoger beroep.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, want hij is sowieso 1 wedstrijd geschorst, door de rode kaart, en dat is dus de volgende wedstrijd, tegen Utrecht.
Vroeger inderdaad zo, volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Potverdrie, hoe kom ik er dan bij dat beker en competitie wat kaarten betreft niet gelijk lopen? Of was dat vroegah zo?
Kloptquote:
Oh hoi Bossen, kijk je hier ook meequote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
ja geef de scheids maar de schuldtwente speelde gewoon pauper en 9/10 beslissingen van de scheids waren gewoon goed.
fc twente_!
Het is de nieuwe Stijn Stijnenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh hoi Bossen, kijk je hier ook mee
En aan de kant van AZ, want die waren het eens met Twentequote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik vond dat Bossen het goed deed. Kinderachtige reacties aan de kant van Twente zeg.
Nee, want als het onterecht is krijg je altijd een hogere strafquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, dan mag je toch gewoon doorballen? Dus altijd in hoger beroep gaan
Wat een onzin weer zeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik vond dat Bossen het goed deed. Kinderachtige reacties aan de kant van Twente zeg.
Volgens mij klopt daar niks vanquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, want als het onterecht is krijg je altijd een hogere straf
2 onterechte rode kaarten, 2 penalty's niet gegeven.... topwedstrijd iddquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Verbeek had geen idee wat er aan de hand was. Lekkere regeling is dat zegquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik niet dat een club moet beslissen wanneer een wedstrijd stil gelegd wordt. Dat vond ik echt achterlijk.
helemaal mee eens. janssen fuckt het gewoon op (kan gebeuren)quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik vond die penalty's wel meevallen, tevens vond ik de rode kaart van Douglas wel terecht. De manier waarop hij reageert is ook buiten alle proporties.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 onterechte rode kaarten, 2 penalty's niet gegeven.... topwedstrijd idd
+ je legt hiermee het spel van je tegenstander stil.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zelfs Verbeek had geen idee wat er aan de hand was. Lekkere regeling is dat zeg
Misschien moet je voortaan keer een wedstrijd kijken alvorens je weer met onzin komt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beargumenteer je mening, of houd hem voor je.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
helemaal mee eens. janssen fuckt het gewoon op (kan gebeuren)
douglas en de jong gedragen zich als een mallloot
ruiz had z'n dag niet.
ja dan is fc twente gewoon kut, maargoed kan iedere club overkomen hoor. maar niet zeiken dat het onterrecht is.
Dus dan moet ik het er wel mee eens zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan keer een wedstrijd kijken alvorens je weer met onzin komt.
Zelfs tegenstander AZ sprak zich negatief uit over Bossen.
Dan heb jij een totaal andere wedstrijd gekeken. Of gehele wedstrijd gezien was het zwaar onder de maat. En niet te vergeten deze man heeft zojuist weer lekker 1400 Euro in de pocket.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |