Nou, die rode kaart van Viergever was inderdaad onterecht, maar 2 penalties onthouden heeft toch wel flink invloed op de uitslag m.i.quote:Die scheids was gewoon rampzalig voor allebei de kanten eigenlijk.
Inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg ook plaatsvervangende schaamte"dat ze zelf gefaald hebben" klinkt ook zo lekker onpartijdig.
En ook daarna keurig zeggen dat alles goed ging en dat hij geen enkele fout heeft gemaakt. Terwijl beide ploegen duidelijk aangeven dat je gewoon als een mongool met een fluit in je bek op de veld hebt staan niksen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Inderdaadhij keek ook ontzettend tevreden met zichzelf
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef Skv het volgende:
[..]
En ook daarna keurig zeggen dat alles goed ging en dat hij geen enkele fout heeft gemaakt. Terwijl beide ploegen duidelijk aangeven dat je gewoon als een mongool met een fluit in je bek op de veld hebt staan niksen.
*prik*quote:
Jupiler league wedstrijd fluiten volgend weekend en dat is het dan wel weer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Skv het volgende:
Kan hier nou nog iets mee gebeuren? Anders dan dat iedereen Bossen nu een mongool vindt en het daar bij blijft?
Misschien dat de rode kaart van AZ wordt geseponeerd, maar meer niet hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Skv het volgende:
Kan hier nou nog iets mee gebeuren? Anders dan dat iedereen Bossen nu een mongool vindt en het daar bij blijft?
Direct rood is toch ook schorsing voor de beker?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi dat Douglas dan wel mee mag doen.
Nee toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Direct rood is toch ook schorsing voor de beker?
yupquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Direct rood is toch ook schorsing voor de beker?
die verdient wel 10 wedstrijden schorsing.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi dat Douglas dan wel mee mag doen.
Ook schorsing voor de beker ja.quote:
Ik snap dat ook nooit. ze fluiten een JL wedstrijd en dan mogen ze gewoon weer toppers fluiten. In plaats van dat je ze nou Nec - Utrecht laat verkloten en de opkomende scheidsrechters een kans geeft in de toppers, veel slechter kan het niet worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jupiler league wedstrijd fluiten volgend weekend en dat is het dan wel weer.
Nee, want hij is sowieso 1 wedstrijd geschorst, door de rode kaart, en dat is dus de volgende wedstrijd, tegen Utrecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmm, misschien ligt het er dan aan wanneer de tuchtcommissie een uitspraak doet.
Dit dus. Waarschijnlijk (hoop ik) pas woensdag. Anders is het -1 in de bekerwedstrijd maar daar worden geen punten verloren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmm, misschien ligt het er dan aan wanneer de tuchtcommissie een uitspraak doet.
Potverdrie, hoe kom ik er dan bij dat beker en competitie wat kaarten betreft niet gelijk lopen? Of was dat vroegah zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, want hij is sowieso 1 wedstrijd geschorst, door de rode kaart, en dat is dus de volgende wedstrijd, tegen Utrecht.
Tenzij hoger beroep.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, want hij is sowieso 1 wedstrijd geschorst, door de rode kaart, en dat is dus de volgende wedstrijd, tegen Utrecht.
Vroeger inderdaad zo, volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Potverdrie, hoe kom ik er dan bij dat beker en competitie wat kaarten betreft niet gelijk lopen? Of was dat vroegah zo?
Kloptquote:
Oh hoi Bossen, kijk je hier ook meequote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
ja geef de scheids maar de schuldtwente speelde gewoon pauper en 9/10 beslissingen van de scheids waren gewoon goed.
fc twente_!
Het is de nieuwe Stijn Stijnenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh hoi Bossen, kijk je hier ook mee
En aan de kant van AZ, want die waren het eens met Twentequote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik vond dat Bossen het goed deed. Kinderachtige reacties aan de kant van Twente zeg.
Nee, want als het onterecht is krijg je altijd een hogere strafquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, dan mag je toch gewoon doorballen? Dus altijd in hoger beroep gaan
Wat een onzin weer zeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik vond dat Bossen het goed deed. Kinderachtige reacties aan de kant van Twente zeg.
Volgens mij klopt daar niks vanquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, want als het onterecht is krijg je altijd een hogere straf
2 onterechte rode kaarten, 2 penalty's niet gegeven.... topwedstrijd iddquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Verbeek had geen idee wat er aan de hand was. Lekkere regeling is dat zegquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik niet dat een club moet beslissen wanneer een wedstrijd stil gelegd wordt. Dat vond ik echt achterlijk.
helemaal mee eens. janssen fuckt het gewoon op (kan gebeuren)quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ik vond die penalty's wel meevallen, tevens vond ik de rode kaart van Douglas wel terecht. De manier waarop hij reageert is ook buiten alle proporties.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 onterechte rode kaarten, 2 penalty's niet gegeven.... topwedstrijd idd
+ je legt hiermee het spel van je tegenstander stil.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zelfs Verbeek had geen idee wat er aan de hand was. Lekkere regeling is dat zeg
Misschien moet je voortaan keer een wedstrijd kijken alvorens je weer met onzin komt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beargumenteer je mening, of houd hem voor je.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
helemaal mee eens. janssen fuckt het gewoon op (kan gebeuren)
douglas en de jong gedragen zich als een mallloot
ruiz had z'n dag niet.
ja dan is fc twente gewoon kut, maargoed kan iedere club overkomen hoor. maar niet zeiken dat het onterrecht is.
Dus dan moet ik het er wel mee eens zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan keer een wedstrijd kijken alvorens je weer met onzin komt.
Zelfs tegenstander AZ sprak zich negatief uit over Bossen.
Dan heb jij een totaal andere wedstrijd gekeken. Of gehele wedstrijd gezien was het zwaar onder de maat. En niet te vergeten deze man heeft zojuist weer lekker 1400 Euro in de pocket.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ja joh, die gaat echt toegeven dat ie het fout hadquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus dan moet ik het er wel mee eens zijn?Bossen zelf zei zelfs na de wedstrijd, na het zien van de beelden nog dat hij het bij het juiste eind had.
Echt hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh, die gaat echt toegeven dat ie het fout had
Die reactie klopt inderdaad niet, maar ik kan me goed voorstellen dat je kwaad wordt als je zo een kaart aangenaaid wordt. Er had er in die actie maar 1 iemand een kaart moeten hebben en dat was die gast van AZ die lag te acteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond die penalty's wel meevallen, tevens vond ik de rode kaart van Douglas wel terecht. De manier waarop hij reageert is ook buiten alle proporties.
Scheidsrechters doen dat. Kuipers bij VVV-EXC bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh, die gaat echt toegeven dat ie het fout had
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die reactie klopt inderdaad niet, maar ik kan me goed voorstellen dat je kwaad wordt als je zo een kaart aangenaaid wordt. Er had er in die actie maar 1 iemand een kaart moeten hebben en dat was die gast van AZ die lag te acteren.
Ja, maar Bossen is geen scheidsrechter maar een schijtrechter, die heeft het nooit bij het verkeerde eind, ook al heeft het hele stadion iets anders gezien als hijquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen dat. Kuipers bij VVV-EXC bijvoorbeeld.
En even buiten het feit of het nou terecht was ja of nee; voor zijn reactie opzich mag hij van mij gewoon geschorst worden, mocht de 'echte' rode kaart geseponeerd worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die reactie klopt inderdaad niet, maar ik kan me goed voorstellen dat je kwaad wordt als je zo een kaart aangenaaid wordt. Er had er in die actie maar 1 iemand een kaart moeten hebben en dat was die gast van AZ die lag te acteren.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, maar Bossen is geen scheidsrechter maar een schijtrechter,
Kom op. Bossen die daar met een stalen gezicht al zn fouten staat recht te praten ... je hoopte bijna op Roelof Luinge die halverwege het interview die gast even in zn gezicht komt schreeuwen dat het geen cabaret isquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen dat. Kuipers bij VVV-EXC bijvoorbeeld.
Volgens mij heb jij die actie helemaal niet gezien of wel? Douglas raakt hem niet eens of iig nauwelijks en dan gaat ie liggen rollen alsof ie een vuist vol in z'n gezicht heeft gehad.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
_! jou kan ik niet meer serieus nemen.
Hij raakte m op zn schouder. Geen rood inderdaad, alhoewel de reactie na afloop natuurlijk diep diep donkerrood is.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die actie helemaal niet gezien of wel? Douglas raakt hem niet eens of iig nauwelijks en dan gaat ie liggen rollen alsof ie een vuist vol in z'n gezicht heeft gehad.
Tja ben het wel met je eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die actie helemaal niet gezien of wel? Douglas raakt hem niet eens of iig nauwelijks en dan gaat ie liggen rollen alsof ie een vuist vol in z'n gezicht heeft gehad.
Bossen heeft toch gereageerd? Slaat nergens op deze reactie.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
Denken dat Bossen met excuus zal komen na een foute beslissing.
Alsof ze zoveel zendtijd hebben bij de NOS.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
Overigens tenenkrommend hoe Munsterman op de tribune stond.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad, aandachtshoer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
Opzich eerste vond ik nog kunnen. Wel overtreding maar te zwaar voor penalty, 2e was 100% gast had totaal geen intentie om de bal te spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zelfs AZ vond het een kutscheids. Twente begon slecht, was in tweede helft veel beter dan AZ en had zeker niet verdiend te verliezen. Dat je m er zelf niet in schiet, oké, maar twee penalties die gegeven hadden moeten worden is wel zeker spelbederf
Nietszeggende reactie van zijn kant.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bossen heeft toch gereageerd? Slaat nergens op deze reactie.
Camerabewustquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je?Man moet zich niet zo camerabewust gedragen.
Denk dat veel clubs er jaloers op zullen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hij is op de eerste plaats een supporter en op de tweede plaats pas een voorzitter.
Misschien dat daarom de club zo goed draait?
Camerabewust? Ben je nou echt serieus?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je?Man moet zich niet zo camerabewust gedragen.
Tja, dat vind ik ook. Had Ajax dat maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat veel clubs er jaloers op zullen zijn.
Juist mooi zo'n betrokken voorzitter
Dat kan je Bossen niet kwalijk nemen. Hij maakt een slaande beweging naar achter op de grond en die AZer gedraagt zich als een volleerd acteur. Dat ie dan rood geeft kan gebeuren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hij raakte m op zn schouder. Geen rood inderdaad, alhoewel de reactie na afloop natuurlijk diep diep donkerrood is.
Ja of Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik ook. Had Ajax dat maar.
Oh dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat kan je Bossen niet kwalijk nemen. Hij maakt een slaande beweging naar achter op de grond en die AZer gedraagt zich als een volleerd acteur. Dat ie dan rood geeft kan gebeuren.
Ja zeker. Denk jij dat hij niet wist dat hij een aantal keer in beeld zou komen? Met z'n overdreven emoties.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Camerabewust? Ben je nou echt serieus?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker. Denk jij dat hij niet wist dat hij een aantal keer in beeld zou komen? Met z'n overdreven emoties.
Hij speelt niet alleen de betrokken voorzitter hij is de betrokken voorzitter.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker. Denk jij dat hij niet wist dat hij een aantal keer in beeld zou komen? Met z'n overdreven emoties.
Overdreven emoties? Nee, zo is Joop niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel. Hij staat maar al te graag in de belangstelling.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Overdreven emoties? Nee, zo is Joop niet.
Jaloezie? Waarop? Ik heb niks tegen AZ, en ook niks tegen het feit dat ze winnen, alleen de manier waarop is niet eerlijk, dat heeft geen bal met de tegenstander te maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Eenskijken het volgende:
oh oh wat een AZ jaloezie in deze thread.. QQ moar suckers
Toen 'ie tegen Groningen langs de kant stond.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel. Hij staat maar al te graag in de belangstelling.
Vind jij.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
alleen de manier waarop is niet eerlijk
Ook dat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen 'ie tegen Groningen langs de kant stond.
En Twente ook. En twente geen 2 penalties.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij.AZ kreeg een onterechte rode kaart, dus pure onzin om AZ als profiteurs te bestempelen.
Ach, het gaat er om of ie het goed doet of niet. Hoe hij zich gedraagt maakt de fans bar weinig uit als ze in de top blijven meedraaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel. Hij staat maar al te graag in de belangstelling.
Die van Twente was minstens geel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En Twente ook. En twente geen 2 penalties.
Je punt?
Twente niet, kaart Douglas vond ik terecht. Penalties waren pas na de rode kaart van AZ.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En Twente ook. En twente geen 2 penalties.
Je punt?
Ik zeg ook niet dat het geen kaart had moeten wezen. Maar Wernbloom had dan ook geel verdiend voor acteren en die overtreding op Douglas waardoor het allemaal fout ging.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die van Twente was minstens geel.
Hij vergat alleen aan de andere kant 2 penalties te geven.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij.AZ kreeg een onterechte rode kaart, dus pure onzin om AZ als profiteurs te bestempelen.
Ja want of penalties voor of na een rode kaart komen heeft invloed op of het penalties waren?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente niet, kaart Douglas vond ik terecht. Penalties waren pas na de rode kaart van AZ.
M'n punt: Twente is niet benadeeld, beide clubs zijn benadeeld, AZ ging hier het beste mee om, derhalve een terechte winnaar.
De rode kaart heeft invloed gehad op het verloop van de wedstrijd. 10 tegen 10 betekent dat er meer ruimte komt en dat Twente weer tegen evenveel man speelt en meer kan aanvallen, dus ik hecht meer waarde aan hetgeen wat als eerst gebeurt. Oftewel: beide clubs zijn benadeeld. Niet alleen Twente.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja want of penalties voor of na een rode kaart komen heeft invloed op of het penalties waren?
AZ is benadeeld door een onterechte rode kaart, ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rode kaart heeft invloed gehad op het verloop van de wedstrijd. 10 tegen 10 betekent dat er meer ruimte komt en dat Twente weer tegen evenveel man speelt en meer kan aanvallen, dus ik hecht meer waarde aan hetgeen wat als eerst gebeurt. Oftewel: beide clubs zijn benadeeld. Niet alleen Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |