Deze heb ik van de zomer hier aan het eind van de straat gezien. Heel apart, ieder nummer werd ook vantevoren uitgelegd en iedere keer weer: "the next song is..... song about .... eh.... grassland"quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Copycat het volgende:
Bijzonder!
En nu denk ik weer aan:
En nu wil ik dood.
oh overheen gelezen die kijk ik ook leuk en toch ook verrassend.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
Heksie, je vergeet
Ned2 21:05
Verborgen verleden
Bekende Nederlanders gaan op zoek naar hun familiegeschiedenis.
Van een historicus als Maarten van Rossem zou je misschien verwachten, dat hij zijn familiegeschiedenis door en door kent. Maar dat is niet zo. Zijn voorouders hebben veel verhalen nagelaten die hem onbekend zijn. Verhalen die te maken hebben met grote thema's van de Nederlandse geschiedenis: kolonisatie, migratie en religie. Daarnaast is er ook het kleine verhaal, zoals dat van de man en vrouw die elkaar het leven erg zuur wisten te maken. Zelfs tot na hun dood. Uiteindelijk blijkt de historicus zelfs af te stammen van een historisch figuur die in alle geschiedenisboekjes staat en naar wie bijna honderd straten zijn genoemd. Ook dat is nieuw voor hem.
bron
Ja, die deed dat ook leuk. Wat is dat alweer lang geleden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Disana deze ga ik kijken vanavond, want ik hou wel van zulke progamma`s andere helemaal niet gezien.
weet je wat ik altijd leuk vond de wereld van Boudewijn Buch zo jammer dat er niet meer zoiets gemaakt wordt.
ja en weet zoveel over B Buch veel doc. gezien en de biografie, ach arme jongen leefde toch in 2 wereldenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die deed dat ook leuk. Wat is dat alweer lang geleden.
hahahahha zat ik ook aan te denken, hele week geen reet op tv en nu allemaal goede progamma`squote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan is er ook nog eens Top Gear vanavond. Moet dat nou per se allemaal vanavond?
over de Dodo en hoe hij cowboy zeiquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
ik had alle delen van Boudewijn Buch op DVD....Ik vond dat echt geweldig
En de acteur die in de verfilming van zijn De Kleine Blonde Dood speelde, is ook al dood.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en weet zoveel over B Buch veel doc. gezien en de biografie, ach arme jongen leefde toch in 2 werelden
ja....hij nam je echt mee...ook al was hij zelf best koekkoekquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over de Dodo en hoe hij cowboy zeien country muziek
Heb je geen recorder? Soms is er weken niets, en dan ineens heb je alles op één avond.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan is er ook nog eens Top Gear vanavond. Moet dat nou per se allemaal vanavond?
Kapoetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je geen recorder? Soms is er weken niets, en dan ineens heb je alles op één avond.
Antonie kamerling, en B Buch had niet eens een zoon daarom zei ik boudewijn leefde in 2 wereldenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En de acteur die in de verfilming van zijn De Kleine Blonde Dood speelde, is ook al dood.
Oh da's jammer. Dan kan niemand dus ook zijn vorige reis bekijken, die is eigenlijk veel interessanter.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:
jammer Disana kan het dus niet terug kijken.
Holland Doc - De weg naar het Avondland
De afleveringen van 'De weg naar het Avondland' kunnen tot 7 dagen na uitzending online bekeken worden.
zie je helemaal overheen gelezen, kijk graag naar zulke films.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Coos het volgende:
Ja Vlodrop was het.Loop iets achter
![]()
En op tv vanavond ook Offside. Een Iraanse film die daar natuurlijk verboden is. Ned2, 23.35
http://www.imdb.com/title/tt0499537/
Maar dat wordt ws opnemen.
Oe, dat is wel een okaye in-bed-kijkfilm, zo te zien!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Coos het volgende:
Ja Vlodrop was het.Loop iets achter
![]()
En op tv vanavond ook Offside. Een Iraanse film die daar natuurlijk verboden is. Ned2, 23.35
http://www.imdb.com/title/tt0499537/
Maar dat wordt ws opnemen.
is dat van die journalist die ook rusland aan deed allemaal steden kan niet op zijn naam komenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh da's jammer. Dan kan niemand dus ook zijn vorige reis bekijken, die is eigenlijk veel interessanter.
Scrute, zonde. Ik hoop dat hij nog te repareren is.
Ik weet niet zo gauw wie je bedoelt. Deze Belg deed eerder het midden-oosten aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat van die journalist die ook rusland aan deed allemaal steden kan niet op zijn naam komen
als jij die DVD`s nog hebt wil ik ze graag eens lenenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....hij nam je echt mee...ook al was hij zelf best koekkoek
Brandt Corstius, de broer van Aaf? En zoon van Hugo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
is dat van die journalist die ook rusland aan deed allemaal steden kan niet op zijn naam komen
Dat hoop ik ook, het was een duur ding en al snel stuk. Is al een tijdje stuk maar nu het steeds vaker is dat je maar relatief korte tijd dingen op Uitzending Gemist terug kunt kijken, laat ik 'm toch maar eens repareren. Zal wel een nieuwe harde schijf in moeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Disana het volgende:
Scrute, zonde. Ik hoop dat hij nog te repareren is.
nee dan is het hem niet, dit was nederlandse journalist was ook leuke seriequote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo gauw wie je bedoelt. Deze Belg deed eerder het midden-oosten aan.
Ja, maar het linke van in bed kijken is dat je het eind mist en dan om 5 uur rechtop zittend wakker wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat is wel een okaye in-bed-kijkfilm, zo te zien!
Ik ben daar aardig in getraind.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Coos het volgende:
Ja, maar het linke van in bed kijken is dat je het eind mist en dan om 5 uur rechtop zittend wakker wordt.![]()
Komt al vaak voor bij mij met een boek.
klopt die was het.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brandt Corstius, de broer van Aaf? En zoon van Hugo.
Dan was er waarschijnlijk geen gevaar?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zie net op RTL nieuws dat er grote brand is geweest van de week op industrie terrein hier in Amsterdam, niks gemerkt geen sirene`s en ook niet zo een auto`tje door de straat met een megafoon om te roepen dat je je ramen dicht moest laten
al was het wel gevaarlijk hadden ze volgens mij nog niks gezegtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan was er waarschijnlijk geen gevaar?
De wind stond richting Haarlem, geloof ik. Ging niet over de stad iig.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zie net op RTL nieuws dat er grote brand is geweest van de week op industrie terrein hier in Amsterdam, niks gemerkt geen sirene`s en ook niet zo een auto`tje door de straat met een megafoon om te roepen dat je je ramen dicht moest laten
Wij hebben ook twee van die pechgevallen achter elkaar gehad. Het lijkt erop dat die dingen nogal kwetsbaar zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, het was een duur ding en al snel stuk. Is al een tijdje stuk maar nu het steeds vaker is dat je maar relatief korte tijd dingen op Uitzending Gemist terug kunt kijken, laat ik 'm toch maar eens repareren. Zal wel een nieuwe harde schijf in moeten.
Haarlemquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De wind stond richting Haarlem, geloof ik. Ging niet over de stad iig.
Zat je pa bij de vrijwillige brandweer?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
weet nog wel de brand bij de marbon, kan je je dat nog herrineren Schrutz, ik woonde nog bij me ouders en vlak bij de haarlemmerweg en daarachter was het, hup mijn vader werd opgeroepen en moest met een pendelbus heen en weer rijden.
Laten repareren of vervangen?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben ook twee van die pechgevallen achter elkaar gehad. Het lijkt erop dat die dingen nogal kwetsbaar zijn.
Niet vanuit Westpoort.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haarlemdat is mijn kant op, echt he ze moesten me ff waarschuwen
Toen woonde ik waarschijnlijk nog in Frieslandquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
weet nog wel de brand bij de marbon, kan je je dat nog herrineren Schrutz, ik woonde nog bij me ouders en vlak bij de haarlemmerweg en daarachter was het, hup mijn vader werd opgeroepen en moest met een pendelbus heen en weer rijden.
nee bij het GVB maar garage west is dicht bij en ja er moesten gelijk een paar chauffeurs worden opgetrommeld en vroeger ging het van bellen en dan kwam je gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zat je pa bij de vrijwillige brandweer?
oke, ik denk dat ik een jaar of 13 was zoiets het was ieder geval lang geledenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet vanuit Westpoort.
[..]
Toen woonde ik waarschijnlijk nog in Friesland
Toen was Srutz nog een zaadje denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ik denk dat ik een jaar of 13 was zoiets het was ieder geval lang geleden
Vervangen. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is, en zoveel kosten ze ook niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten repareren of vervangen?
Heksie is 39, dus 26 jaar geleden. Toen was ik 17 dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toen was Srutz nog een zaadje denk ik
Heksje is al jaren 39quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heksie is 39, dus 26 jaar geleden. Toen was ik 17 dus.
Welnee, Heks is ook al een ouwe lul.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ouwe kut dan nog altijdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, Heks is ook al een ouwe lul.
Heks ziet er geen dag ouder uit dan 39+!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, Heks is ook al een ouwe lul.
Ja, zijn wel goedkoper geworden maar dan zitten er vaak ook niet erg veel verschillende aansluitmogelijkeden op.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervangen. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is, en zoveel kosten ze ook niet meer.
wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zuur besje ben je ook Disana!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmz. Oké, settelen we het op 'oud besje'.
Uitgedroogdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze 103 is.quote:[b] Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:[/]
Of je neemt het even niet zo serieus.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zuur besje ben je ook Disana!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, wat is oud? Ik zeg altijd dat ik 56 ben als iemand naar m'n leeftijd vraagt. Dan vinden de mensen dat ik er nog jong uitzie.
Datzelfde kan ik tegen jou zeggen bitterkoekje!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je neemt het even niet zo serieus.
Je pikt mijn leeftijdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, wat is oud? Ik zeg altijd dat ik 56 ben als iemand naar m'n leeftijd vraagt. Dan vinden de mensen dat ik er nog jong uitzie.
Ik vind het stiekem altijd wel lekker als mensen verbaasd zijn (of enkel doen alsof) als ze mijn leeftijd horen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, je zou ook niet zeggen dat je net 28 bent geworden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het stiekem altijd wel lekker als mensen verbaasd zijn (of enkel doen alsof) als ze mijn leeftijd horen.
Vijf jaar ziek geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, je zou ook niet zeggen dat je net 28 bent geworden.
Ik ben daarmee begonnen om een collega die 56 was en vond dat hij er nog jong uitzag, een beetje te plagen. Hij is nu wat ouder, ik ben nog steeds 56.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je pikt mijn leeftijdMaar volgens de dokter zie ik er 7 jaar jonger uit.
Ha. Het is ook zo hoor, ik kan ervan meepraten: het is echt een leeftijd van niets meer tegenwoordig door alle goede voeding en huisvesting. In het ziekenhuis noemen ze je ook gewoon jong.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daarmee begonnen om een collega die 56 was en vond dat hij er nog jong uitzag, een beetje te plagen. Hij is nu wat ouder, ik ben nog steeds 56.
"Zóóó oud???" Heb ik ook wel eens gehoord toen ik m'n echte leeftijd nog vertelde.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd wel lekker als mensen verbaasd zijn (of enkel doen alsof) als ze mijn leeftijd horen.
Niemand overtreft Weegee als crime fotograaf! Ook Rembrandt niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Toverheks het volgende:
nou weet ik het weer, michel Romeyn fotograveert plaats delict zoiets ik pieker me suf heb eens een doc gezien met hem weet alleen niet meer welke.
Ik ben een tijdje geleden in de koffiesjop "meneer" genoemd. Ouchquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Het is ook zo hoor, ik kan ervan meepraten: het is echt een leeftijd van niets meer tegenwoordig door alle goede voeding en huisvesting. In het ziekenhuis noemen ze je ook gewoon jong.
Maar jij wil nog meer ongeloof kweken?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
"Zóóó oud???" Heb ik ook wel eens gehoord toen ik m'n echte leeftijd nog vertelde.
Ah nee hè. Dat doe je toch sowieso niet in een coffeeshop.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden in de koffiesjop "meneer" genoemd. Ouch
ik ben gek van de foto`s van jacob Olie heb ik via Schrutz ontdekt, heb een heel mooi boek gekregen van vriendin verderop voor me verjaardag, is een van me mooiste kadotjes en ligt hier onder de tafel blader het vaak door.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand overtreft Weegee als crime fotograaf! Ook Rembrandt niet.
Grappiger vond ik mijn beste vriendin die als bleu meiske uit Dommelen geen coffeeshop kende, moest kopiëren en iemand haar in een spraakverwarring naar de coffee- ipv kopieshop stuurde.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Altijd grappig! Vragen in een coffeeshop vragen of ze ook goed gebak hebben bij de koffie.
Het is een goede manier om de vraag te ontwijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij wil nog meer ongeloof kweken?
Das war einmal. Overigens werd ik toen ik jong was altijd ouder geschat.quote:Was een jaar of tien terug grappig toen ik bij een club in NY als enige mijn id moest tonen. Als oudste van de groep.
Maar dat is echt voltooid verleden tijd.
Het gaat over betaalde belastingen, niet over aftrekposten en wat er uiteindelijk onder de streept betaald wordt toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cijfers bewijzen het: de rijken betalen bijna alle belastingen
Ik heb 'm dan ook verteld dat ik daar niet erg van gediend was. Het was iemand van het personeel, sowieso een irritante vent die daar niet echt past.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah nee hè. Dat doe je toch sowieso niet in een coffeeshop.
Aftrekposten zijn er al vanaf, het gaat wel om hetgeen onderaan de streep betaald wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gaat over betaalde belastingen, niet over aftrekposten en wat er uiteindelijk onder de streept betaald wordt toch?
Ik geloof namelijk nauwelijks dat tien 10 procent van de bevolking meer betaald dan alle modale inkomens tezamen.
Mijn toenmalige vriendin ging op 15-jarige leeftijd met de bus naar Groningen om daar hasj te kopen bij een dealertje, volgens mij bij Vera. "Hoeveel wil je hebben?" Daar was ze niet op voorbereid en zei dat ze wel een onsje wilde, waarop de gordijnen direct werden dichtgetrokkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappiger vond ik mijn beste vriendin die als bleu meiske uit Dommelen geen coffeeshop kende, moest kopiëren en iemand haar in een spraakverwarring naar de coffee- ipv kopieshop stuurde.
"Waar staat jullie kopieerautomaat?" met een berg papier onder haar arm.
Ik begrijp die tabel nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aftrekposten zijn er al vanaf, het gaat wel om hetgeen onderaan de streep betaald wordt.
Die 2e zin, dat staat er niet. De tabel laat een gemiddelde zien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn toenmalige vriendin ging op 15-jarige leeftijd met de bus naar Groningen om daar hasj te kopen bij een dealertje, volgens mij bij Vera. "Hoeveel wil je hebben?" Daar was ze niet op voorbereid en zei dat ze wel een onsje wou, waarop de gordijnen direct werden dichtgetrokken
Nu met de juiste cijfers en bron.quote:A study by the World Institute for Development Economics Research at United Nations University reports that the richest 1% of adults alone owned 40% of global assets in the year 2000, and that the richest 10% of adults accounted for 85% of the world total. The bottom half of the world adult population owned 1% of global wealth.[10] Moreover, another study found that the richest 2% own more than half of global household assets.[11]
http://en.wikipedia.org/wiki/Distribution_of_wealth
10 rijen, ieder 10% van de bevolking.quote:
Ok, maar dat is dan inclusief het uitgavepatroon, inclusief bestedingen zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 rijen, ieder 10% van de bevolking.
Eerste is gemiddelde aantal eurootjes wat die 10% betaald. De armste 10% dus 150 euro, de rijkste ruim 30.000 (per mannetje).
De 2e kolom is dus hoeveel (in percentages) deze groep bijdraagt aan 't totaal. Om die rij goed te begrijpen zou je de aantallen moeten weten, maar die staan er helaas niet bij. De armste 50% draagt dus voor 5.9% bij aan de betaalde belasting. De armste 60% voor 10,5% (de tabel is cumulatief en gaat dus tot 100%).
De laatste kolom is hetzelfde, maar dan niet cumulatief. Per groep afgezet tegen 't geheel. De rijkste 10% betaalt 56.3% van de belasting.
Het heeft niets met bestedingen of inkomen te maken. Gewoon de verdeling van de belastingen en wie 't betaald heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, maar dat is dan inclusief het uitgavepatroon, inclusief bestedingen zeg maar
Best een sympathieke vent.quote:
Ik begrijp er geen moer van, want al jarenlang vertellen ze (de politiek) ons dat het sleutelen aan de hoogste inkomens niets oplevert . Uit die tabel blijkt dan echter dat daar juist verreweg het meeste succes geboekt kan worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het heeft niets met bestedingen of inkomen te maken. Gewoon de verdeling van de belastingen en wie 't betaald heeft.
Klopt, dat was mijn conclusie ookquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp er geen moer van, want al jarenlang vertellen ze (de politiek) ons dat het sleutelen aan de hoogste inkomens niets oplevert . Uit die tabel blijkt dan echter dat daar juist verreweg het meeste succes geboekt kan worden.
Dat lijkt me dan idd weer verstandiger.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou bij een drinkgelag met hem geen kritiek op zijn overgrootvader durven hebben
Het betreft waarschijnlijk niet de allerrijkste. In Frankrijk wilden ze de allerrijkste ook aan een hogere belastingdruk regime krijgen, maar toen namen ze de benen. Rijken kunnen namelijk gemakkelijk migreren en van nationaliteit veranderen. Daarna werd de belastingdruk juist verlaagd voor de allerrijkste om juist de allerrijkste aan te trekken. Beter een paar miljoen minder dan helemaal geen belasting ontvangen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen moer van, want al jarenlang vertellen ze (de politiek) ons dat het sleutelen aan de hoogste inkomens niets oplevert . Uit die tabel blijkt dan echter dat daar juist verreweg het meeste succes geboekt kan worden.
En ik wil dan echt niet lullig doen, want dan krijg ik Gert weer op m'n nek, maar welke partijen zijn het die dat altijd het hardst roepen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, dat was mijn conclusie ook.
Ja, dat was geen feestjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een docu over de belegering van Stalingrad, met veel authentieke beelden. Onvoorstelbaar.
neehee, het gaat om de verhoudingen onderling. Tussen de inkomensgroepen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zal in het vervolg m'n hoed afnemen voor iedere auto die ik tegenkom en die duurder is dan een ton
Het blijkt dat de beter gesitueerden, die die stap gezet hebben, daar niet echt gelukkig van worden en na x jaar toch maar weer terugkomen. Familie, kinderen en kleinkinderen, ze worden allemaal gemist. Ik begrijp dat niet, maar de feiten liegen niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het betreft waarschijnlijk niet de allerrijkste. In Frankrijk wilden ze de allerrijkste ook aan een hogere belastingdruk regime krijgen, maar toen namen ze de benen. Rijken kunnen namelijk gemakkelijk migreren en van nationaliteit veranderen. Daarna werd de belastingdruk juist verlaagd voor de allerrijkste om juist de allerrijkste aan te trekken. Beter een paar miljoen minder dan helemaal geen belasting ontvangen.
hij vertelde Stalin is vermoord, maar die is toch gewoon overleden??/quote:
Veldmaarschalk Paulus, de laffe hondquote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een docu over de belegering van Stalingrad, met veel authentieke beelden. Onvoorstelbaar.
Dat geldt niet voor de allerrijksten. Die hebben prive-jets en alle familieleden zijn ook rijk hoor. Die vliegen gewoon wat op en neer. Als je miljarden bezit dan kijk je niet op een miljoen meer of minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het blijkt dat de beter gesitueerden, die die stap gezet hebben, daar niet echt gelukkig van worden en na x jaar toch maar weer terugkomen. Familie, kinderen en kleinkinderen, ze worden allemaal gemist. Ik begrijp dat niet, maar de feiten liegen niet.
Misschien stamt ie wel af van Maarten van Rossum!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
en nu maar eens kijken of maarten van Rossum leuke voorouders had, we blijven gewoon op ned 2 hangen vanavond
Het ging mij om het veel verdienende individu, die betaald dus extreem veel meer ten opzichte van de laagste inkomens.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
neehee, het gaat om de verhoudingen onderling. Tussen de inkomensgroepen.
Dat kan nog steeds betekenen dat de armen 10% belasting betalen en de rijken 0.1% want je kent de inkomens e.d. niet.
Daar bestaan verschillende lezingen over.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
hij vertelde Stalin is vermoord, maar die is toch gewoon overleden??/
Miljarden.....maak ik mij druk om de Staatsloterij met een schamele 27 miljoen profitquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de allerrijksten. Die hebben prive-jets en alle familieleden zijn ook rijk hoor. Die vliegen gewoon wat op en neer. Als je miljarden bezit dan kijk je niet op een miljoen meer of minder.
oke morgen maar eens even lezen hier en daar ben wel benieuwtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar bestaan verschillende lezingen over.
Ja, schamele fooi zeg!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Miljarden.....maak ik mij druk om de Staatsloterij met een schamele 27 miljoen profit
Ik heb even naar Ned 2 gekeken en daarna nog wat gerotzooid. Wat is er 'boven' te zien dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit iedereen nu naar boven te kijken waar het blijft of zo
Niets!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even naar Ned 2 gekeken en daarna nog wat gerotzooid. Wat is er 'boven' te zien dan?
Al het goede komt van bovenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik schakel zo lekker over naar Nieuwsuur. Wat mij betreft laat Alberto niets nieuws zien, mensen die nog in zulke 'therapieën' trappen zoeken het zelf maar uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Edit SBS maakt er ook nog eens een echte horror story van![]()
Kan hem ook niet vinden Fanquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat programma van Youp van 't Hek gisteren was dat de oudejaarsconferentie
eigenlijk of gewoon een nieuwe show?
Als het een nieuwe show is wil ik hem eigenlijk wel terugkijken maar ik
kwam hier uit http://www.tvopjepc.nl/programma/69 da's zeker
niet goed heh?
heeft iemand een linkje ?
Onverwachte visite...Mijn schoonoudersquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik ook niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hem ook niet vinden Fan
quote:Youp.Van.T.Hek.Omdat.De.Nacht.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
Precies het was echt niet leukquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet...raar....
nah... la maar dan misschien is er nog iets anders leuks..
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1067743#quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat programma van Youp van 't Hek gisteren was dat de oudejaarsconferentie
eigenlijk of gewoon een nieuwe show?
Als het een nieuwe show is wil ik hem eigenlijk wel terugkijken maar ik
kwam hier uit http://www.tvopjepc.nl/programma/69 da's zeker
niet goed heh?
heeft iemand een linkje ?
Goud geld mee te verdienen Piet. Huur een zaal af, druk wat folders, maak een i-net site, trek een rode broek aan en steek een lulverhaal af. Huur desnoods Liesje in voor een workshop "je emoties creatief verwerken met papier, schaar en lijm", succes verzekerd!!quote:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1067743# in DWDD en wordt dus niet op uitzending getoondquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ik daar op klik kom ik dus hier uit http://www.tvopjepc.nl/programma/69
ah... jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1067743#
komt niet op uitzending gemist FANN
ow... dus niet echt iets gemistquote:
Die van Nikon? Mooie reclame. Ik heb ook wel eens zitten zoeken op YouTube maar kon niets vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Marrije het volgende:
Mooie reclame net, althans dat liedje. Wie is dat? Voda
heb je het over die seminar's?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is mij duidelijk dat SBS van iets dat niet zo heel bijzonder is iets heel erg zit te criminaliseren. Tot zover geen vuiltje aan de lucht.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je het over die seminar's?
dat staat nu op iets over sekte's..
ah... we hebben het over het zelfdequote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Perfecte nazorg, ze blijven bellen of het wel goed met je gaat
iets met wij zijn klaar voor de wereldquote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van Nikon? Mooie reclame. Ik heb ook wel eens zitten zoeken op YouTube maar kon niets vinden.
Nieuwsuur vanuit Libië.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een amateurs! De gristenen persen al jaren legaal geld af in de vorm van legaten en donaties en dat is nog belastingvrij ook.
Zeer vette film! Gave films kijk jijquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lijkt wel een beetje op die film die ik gisteren heb gezien''the experiment''
gevaarlijk zooitje...
En dan broerlief er ook nog bij. Laat de Van Rossempjes maar schuiven. En sjekkes draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
verborgen verleden aanrader en toch heeft de fam. van Rossum humor, vond het een saaie vent maar wat is hij adrem en met zijn zus kan hij best een duo vormen.
Weet ik niet, sommigen hebben er wel iets aan, anderen waren al reddeloos verloren. Je moet alleen met beide benen op de grond blijven staan. 50.000 mensen op een tribune die naar Ajax zitten te kijken doen tenslotte niet zo heel veel anders.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan ben je toch gestoord als je daar intrapt
ja die was ECHT vetquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeer vette film! Gave films kijk jij.
vond ze leuk bij elkaar, hij zegt ja ben nog jong in het hart, zegt zij er heel droog gelijk boven op niet je uiterlijk, denk dat die wat aflachen samen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan broerlief er ook nog bij. Laat de Van Rossempjes maar schuiven. En sjekkes draaien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een debielen! Maar goede handel zo te zien! Geld en seks!
Ik word spiritueel goeroe!
Groen is de kleur van de Islam en de kleur van de liturgie in de katholieke kerk voor niet bijzondere feestdagen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welke kleur laken neem je dan, hoop geen bruine/zwarte pij met zo een puntmuts
beetje moderne kleur, iets van lekker gifgroen val je lekker op
quote:
was echt een leuke aflevering aanrader dus lekkere droge humorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De zus van Van Rossem is erbij? Dan ga ik die sowieso even terugkijken, die moet nog mopperiger zijn dan de broertjes.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Groen is de kleur van de Islam en de kleur van de liturgie in de katholieke kerk voor niet bijzondere feestdagen.![]()
Ik ga voor baby-blauw!
welk net kijk jij??? ik zie de bedrijfsleider van de AHquote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
johnstown...
misdadig zooitje, moeten ze toch eigenlijk gewoon vebieden ?
ze pakken juist de labiele mensen
Op bepaalde momenten. Ze lijkt veel op Maarten en rookt shag als de broer.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De zus van Van Rossem is erbij? Dan ga ik die sowieso even terugkijken, die moet nog mopperiger zijn dan de broertjes.
sbs 6 geloof ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk net kijk jij??? ik zie de bedrijfsleider van de AH
Als je de lading er wat afhaalt, dan is het niet zo heel veel anders dan gereformeerd zijn. Ook de beloning (de hemel) of het eeuwige lijden (de hel) als je niet doet wat geschreven staat.quote:
dat zou ik geen maar noemenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt toch maar 1 man buiten je kleine mannetjes om
(Jim) Jonestown? Glaasje KoolAid?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
johnstown...
misdadig zooitje, moeten ze toch eigenlijk gewoon vebieden ?
ze pakken juist de labiele mensen
oke ff overnieuw, je hebt toch 1 man buiten je andere kleine 3 mannetjes om, waarom riep jij man, man, man???quote:
die lading is dan ook het hele eieren eten natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je de lading er wat afhaalt, dan is het niet zo heel veel anders dan gereformeerd zijn. Ook de beloning (de hemel) of het eeuwige lijden (de hel) als je niet doet wat geschreven staat.
Om wat er nu op SBS6 te zien isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ff overnieuw, je hebt toch 1 man buiten je andere kleine 3 mannetjes om, waarom riep jij man, man, man???
o di, die massaal zelfmoord moesten plegen en waar er een paar volgelingen toen uit ontsnapt waren ja gezien een keer. doc ervanquote:
Die afschuwelijke beelden van al die dode mannen, vrouwen en kinderen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh ja..Jonestown ja was net in beeld
die kreten bij die sekte, dat ga ik niet her halen, te ranzigquote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ff overnieuw, je hebt toch 1 man buiten je andere kleine 3 mannetjes om, waarom riep jij man, man, man???
yup, was maar heel eventjes hoor, maar dan weet je meteen weer hoequote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die afschuwelijke beelden van al die dode mannen, vrouwen en kinderen?
die uit die tonnen moesten drinken verplicht echt hoe kan je in zo iemand trappen vraag je je af met je volle verstand, maar toch er moet maar iets in je leven gebeuren en je gaat om, je wordt toch gehersenspoeldquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die afschuwelijke beelden van al die dode mannen, vrouwen en kinderen?
ja had van de week voorstukje gezien bij P&W en nee ga het maar niet roepen hierquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kreten bij die sekte, dat ga ik niet her halen, te ranzig
Charles Manson was er ook een ster in.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
Veel mensen maken misbruik van de labiliteit van anderen
Ja ook zo'n engerd....En eng om te zien dat er zo ontzettend veel labiele en eenzame mensen zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Charles Manson was er ook een ster in.
Zit voor een deel ook wel in het Christelijk en Katholieke geloof. Daar moet je als goed volgeling ook diep door het stofquote:Op zondag 27 februari 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat vernietigen van de ego en de waardigheid en afstand doen van de hele familie is tamelijk Hindoeïstisch van aard.
Jep, de opmerking dat 80% daar misbruikt was geloof ik ook welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
Veel mensen maken misbruik van de labiliteit van anderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditte dus![]()
uit het voorstukje, ..............kontneukenquote:
De vloer neuken ... Daar ga ik even over nadenken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neuk de vloer
suck my dick
enzulks
ik doe nog speciaal in een spoiler omdat marrije het niet wilde zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neuk de vloer
suck my dick
enzulks
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lick my pussy had ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditte dus![]()
Vergeet niet het groepsgedrag. Er zijn er ook genoeg die het faken om maar volop mee te kunnen draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, de opmerking dat 80% daar misbruikt was geloof ik ook wel.
Dat moest God doen hèquote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lick my pussy had ik gemist
Fuck de spoilers !quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe nog speciaal in een spoiler omdat marrije het niet wilde zeggen
Ik keek ondertussen naar de kat en dacht...ja doei dat doe ik dus nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja sinds ik op FOK gezellig meepost gaat me taalgebruik ook stukken vooruitquote:
Hahaha.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
uit het voorstukje, ..............kontneuken
Het christelijke en het katholieke geloof? Katholieken zijn geen christenen? Dus.. zeg dan gewoon niets, koekenbakkert!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit voor een deel ook wel in het Christelijk en Katholieke geloof. Daar moet je als goed volgeling ook diep door het stof
ik hield rekening met Marrijequote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha.
En Laysa zet het zelfs in een spoiler. Maar het is natuurlijk ook zondag.
Was het een houten vloer? Ivm splinters.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vast groezelig zeilquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het een houten vloer? Ivm splinters.
Wat aardig van je!quote:
mochten ze willen daarquote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie zitten naar Secret Story te kijken?
Deden wij in 1984 al, droogvallen op het wad met een stel van de academie voor vrije expressie, bloot de blubber in en lekker bezig zijn met groepsgevoelquote:
nieuw of het zelfde als Paaldansen, echt ik hou niet van Alberto dus kijk uit principe ook niet zijn progamma.quote:
Ik ben zo blij dat ik geen digitv heb. Kan ik er niet per ongeluk blijven hangen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie zitten naar Secret Story te kijken?
Protestants en Katholiek geloof, zo beter deskundige?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het christelijke en het katholieke geloof? Katholieken zijn geen christenen? Dus.. zeg dan gewoon niets, koekenbakkert!
Nee maar ik dacht5 dat Marrije zelf aanstoot er tegen nam...lama ik doe weer te braaf geloof ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die kindjes kunnen toch nog niet lezen ?![]()
en die liggen vast al in hun bedje denk ik
Whatever happened to 'Give peace a chance'?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
all that we are saying
is give up your live![]()
![]()
''paps'' is gearriveerdquote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whatever happened to 'Give peace a chance'?
Die hebben ze verneuktquote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whatever happened to 'Give peace a chance'?
Zongen ze het serieus op die tune? Het past wel precies, zag ik.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zongen ze het serieus op die tune? Het past wel precies, zag ik.
Voor zover ik het kon zien hadden de meesten gewoon de kleding aan daar. Ik zal niet zeggen dat daar alles compleet in de haak is, maar ik vind het allemaal verschrikkelijk overtrokken. Het lijkt mij ook heel logisch dat je niet midden in een seminar binnen kunt komen vallen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
Hahahaa Teun ik zie jou al dansen en springen in je blote reet.
weet ik ook niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Coos het volgende:
Fann, Youp was een nieuwe.![]()
Waarom is dat niet terug te zinden op uitzending gemist?
Zou het een teken zijn dat ik me moet aansluiten?quote:
Dus Van Rossem stamt af van Tromp. Ik dacht van Van Rossum, maar dat lag teveel voor de hand waarschijnlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Coos het volgende:
Was wel leuk met van Rossum.
Hij kon het toch niet laten: zo te zien zou ik zeven paspoorten moeten hebben. Dan zou ik in de ogen van Wilders een zevenvoudig landberrader zijn.![]()
Af en toe even gezapt naar Stegemens. Ik vind hem te hijgerig.![]()
Hahahaa Teun ik zie jou al dansen en springen in je blote reet.
nou... volgens mij zag ik ze toch in hun blote billetjes heurquote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor zover ik het kon zien hadden de meesten gewoon de kleding aan daar. Ik zal niet zeggen dat daar alles compleet in de haak is, maar ik vind het allemaal verschrikkelijk overtrokken. Het lijkt mij ook heel logisch dat je niet midden in een seminar binnen kunt komen vallen.
Heb je geen humor tv?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik ook niet...
best wel raar eigenlijk..
ik raad het je sterk afquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het een teken zijn dat ik me moet aansluiten?
Wel pas na de omkeringsfeesten hier onder de rivieren dan.
Twee of drie, met slip nog aan meende ik te zien. De rest stond gekleed er omheen toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou... volgens mij zag ik ze toch in hun blote billetjes heur
Noem die hamlappen maar billetjesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou... volgens mij zag ik ze toch in hun blote billetjes heur
nah.. dit was eigenlijk ook wel boeiendquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je geen humor tv?
misschien kan je het daar op terugkijken
No worries. Ik geloof niet dat zoiets echt mijn crowd kan wezen.quote:
was een beetje onduidelijk door dat zwart /wit beeld, maar er waren welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee of drie, met slip nog aan meende ik te zien. De rest stond gekleed er omheen toch?
Doet Coos ook iedere zomerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was een beetje onduidelijk door dat zwart /wit beeld, maar er waren wel
een paar die in hun blote reet liepen te hupsendacht ik toch te zien
ja uit vrije wilquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet Coos ook iedere zomer
Alleen ik hups d'r niet bij.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet Coos ook iedere zomer
zou je dit echt niet aan kunnen pakken?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, dit kan je dus nooit binnen 't strafrecht vangen omdat je niet kan definiëren wanneer iets een religie is en wanneer een sekte.
Zodra de overheid er geen belasting op kan heffen of politici er mee kunnen scoren zal het wel binnen het strafrecht vallenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, dit kan je dus nooit binnen 't strafrecht vangen omdat je niet kan definiëren wanneer iets een religie is en wanneer een sekte.
Jah, en die contributie is onder de noemer giften nog aftrekbaar voor de belastingquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand zal verklaren dat 'het onder dwang' gebeurd is. Niemand is gedwongen met geweld ofzo (ik heb 't niet gehoord iig). Het is allemaal psychische groepsdruk van zwakkeren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zou je dit echt niet aan kunnen pakken?
ook niet met die beelden van zojuist?
da's best eng dan...
Ze dragen in ieder geval geen hoofddoek, Wilders zal er wel voor zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Jah, en die contributie is onder de noemer giften nog aftrekbaar voor de belasting
Klopt ja, dat wisten ze fijntjes te vertellenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Jah, en die contributie is onder de noemer giften nog aftrekbaar voor de belasting
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je hopst toch wel af en toe hoop ik ?![]()
Hop Marianneke
stroop ik het kanneke enzo...![]()
viespeuken ...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand zal verklaren dat 'het onder dwang' gebeurd is. Niemand is gedwongen met geweld ofzo (ik heb 't niet gehoord iig). Het is allemaal psychische groepsdruk van zwakkeren.
Zullen we boeken Pietje, maken we er een Fok! verslag van. Danny kan misschien nog wel wat aftrekposten gebruikenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt ja, dat wisten ze fijntjes te vertellen.
Die ademhalingstechniek en 't geschreeuw erbij vond ik echt scary, no way. Dan maar een mietje.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we boeken Pietje, maken we er een Fok! verslag van. Danny kan misschien nog wel wat aftrekposten gebruiken
Je hoeft niet overal in mee te gaan hè. Geschreeuw van een paar die doordraaien hoort er bij.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die ademhalingstechniek en 't geschreeuw erbij vond ik echt scary, no way. Dan maar een mietje.
Sowieso...Beelden van jou en Teun hollend met een zwabberend piemoltje is mij ook een brug te verquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die ademhalingstechniek en 't geschreeuw erbij vond ik echt scary, no way. Dan maar een mietje.
Tegen een 5uurs-meditatie-sessie kan je moeilijk nee zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal in mee te gaan hè. Geschreeuw van een paar die doordraaien hoort er bij.
Waren er uberhaupt mannen dan? Alleen de leiders toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien zijn het vrouwen hè. Als er eentje zwakzinnig zit te gillen denkt de ander dat ze er overheen moet om ook alle aandacht te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |