Deze heb ik van de zomer hier aan het eind van de straat gezien. Heel apart, ieder nummer werd ook vantevoren uitgelegd en iedere keer weer: "the next song is..... song about .... eh.... grassland"quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Copycat het volgende:
Bijzonder!
En nu denk ik weer aan:
En nu wil ik dood.
oh overheen gelezen die kijk ik ook leuk en toch ook verrassend.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
Heksie, je vergeet
Ned2 21:05
Verborgen verleden
Bekende Nederlanders gaan op zoek naar hun familiegeschiedenis.
Van een historicus als Maarten van Rossem zou je misschien verwachten, dat hij zijn familiegeschiedenis door en door kent. Maar dat is niet zo. Zijn voorouders hebben veel verhalen nagelaten die hem onbekend zijn. Verhalen die te maken hebben met grote thema's van de Nederlandse geschiedenis: kolonisatie, migratie en religie. Daarnaast is er ook het kleine verhaal, zoals dat van de man en vrouw die elkaar het leven erg zuur wisten te maken. Zelfs tot na hun dood. Uiteindelijk blijkt de historicus zelfs af te stammen van een historisch figuur die in alle geschiedenisboekjes staat en naar wie bijna honderd straten zijn genoemd. Ook dat is nieuw voor hem.
bron
Ja, die deed dat ook leuk. Wat is dat alweer lang geleden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Disana deze ga ik kijken vanavond, want ik hou wel van zulke progamma`s andere helemaal niet gezien.
weet je wat ik altijd leuk vond de wereld van Boudewijn Buch zo jammer dat er niet meer zoiets gemaakt wordt.
ja en weet zoveel over B Buch veel doc. gezien en de biografie, ach arme jongen leefde toch in 2 wereldenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die deed dat ook leuk. Wat is dat alweer lang geleden.
hahahahha zat ik ook aan te denken, hele week geen reet op tv en nu allemaal goede progamma`squote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan is er ook nog eens Top Gear vanavond. Moet dat nou per se allemaal vanavond?
over de Dodo en hoe hij cowboy zeiquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
ik had alle delen van Boudewijn Buch op DVD....Ik vond dat echt geweldig
En de acteur die in de verfilming van zijn De Kleine Blonde Dood speelde, is ook al dood.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en weet zoveel over B Buch veel doc. gezien en de biografie, ach arme jongen leefde toch in 2 werelden
ja....hij nam je echt mee...ook al was hij zelf best koekkoekquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over de Dodo en hoe hij cowboy zeien country muziek
Heb je geen recorder? Soms is er weken niets, en dan ineens heb je alles op één avond.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan is er ook nog eens Top Gear vanavond. Moet dat nou per se allemaal vanavond?
Kapoetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je geen recorder? Soms is er weken niets, en dan ineens heb je alles op één avond.
Antonie kamerling, en B Buch had niet eens een zoon daarom zei ik boudewijn leefde in 2 wereldenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En de acteur die in de verfilming van zijn De Kleine Blonde Dood speelde, is ook al dood.
Oh da's jammer. Dan kan niemand dus ook zijn vorige reis bekijken, die is eigenlijk veel interessanter.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:
jammer Disana kan het dus niet terug kijken.
Holland Doc - De weg naar het Avondland
De afleveringen van 'De weg naar het Avondland' kunnen tot 7 dagen na uitzending online bekeken worden.
zie je helemaal overheen gelezen, kijk graag naar zulke films.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Coos het volgende:
Ja Vlodrop was het.Loop iets achter
![]()
En op tv vanavond ook Offside. Een Iraanse film die daar natuurlijk verboden is. Ned2, 23.35
http://www.imdb.com/title/tt0499537/
Maar dat wordt ws opnemen.
Oe, dat is wel een okaye in-bed-kijkfilm, zo te zien!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef Coos het volgende:
Ja Vlodrop was het.Loop iets achter
![]()
En op tv vanavond ook Offside. Een Iraanse film die daar natuurlijk verboden is. Ned2, 23.35
http://www.imdb.com/title/tt0499537/
Maar dat wordt ws opnemen.
is dat van die journalist die ook rusland aan deed allemaal steden kan niet op zijn naam komenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh da's jammer. Dan kan niemand dus ook zijn vorige reis bekijken, die is eigenlijk veel interessanter.
Scrute, zonde. Ik hoop dat hij nog te repareren is.
Ik weet niet zo gauw wie je bedoelt. Deze Belg deed eerder het midden-oosten aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat van die journalist die ook rusland aan deed allemaal steden kan niet op zijn naam komen
als jij die DVD`s nog hebt wil ik ze graag eens lenenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....hij nam je echt mee...ook al was hij zelf best koekkoek
Brandt Corstius, de broer van Aaf? En zoon van Hugo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
is dat van die journalist die ook rusland aan deed allemaal steden kan niet op zijn naam komen
Dat hoop ik ook, het was een duur ding en al snel stuk. Is al een tijdje stuk maar nu het steeds vaker is dat je maar relatief korte tijd dingen op Uitzending Gemist terug kunt kijken, laat ik 'm toch maar eens repareren. Zal wel een nieuwe harde schijf in moeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef Disana het volgende:
Scrute, zonde. Ik hoop dat hij nog te repareren is.
nee dan is het hem niet, dit was nederlandse journalist was ook leuke seriequote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo gauw wie je bedoelt. Deze Belg deed eerder het midden-oosten aan.
Ja, maar het linke van in bed kijken is dat je het eind mist en dan om 5 uur rechtop zittend wakker wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat is wel een okaye in-bed-kijkfilm, zo te zien!
Ik ben daar aardig in getraind.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Coos het volgende:
Ja, maar het linke van in bed kijken is dat je het eind mist en dan om 5 uur rechtop zittend wakker wordt.![]()
Komt al vaak voor bij mij met een boek.
klopt die was het.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brandt Corstius, de broer van Aaf? En zoon van Hugo.
Dan was er waarschijnlijk geen gevaar?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zie net op RTL nieuws dat er grote brand is geweest van de week op industrie terrein hier in Amsterdam, niks gemerkt geen sirene`s en ook niet zo een auto`tje door de straat met een megafoon om te roepen dat je je ramen dicht moest laten
al was het wel gevaarlijk hadden ze volgens mij nog niks gezegtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan was er waarschijnlijk geen gevaar?
De wind stond richting Haarlem, geloof ik. Ging niet over de stad iig.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zie net op RTL nieuws dat er grote brand is geweest van de week op industrie terrein hier in Amsterdam, niks gemerkt geen sirene`s en ook niet zo een auto`tje door de straat met een megafoon om te roepen dat je je ramen dicht moest laten
Wij hebben ook twee van die pechgevallen achter elkaar gehad. Het lijkt erop dat die dingen nogal kwetsbaar zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, het was een duur ding en al snel stuk. Is al een tijdje stuk maar nu het steeds vaker is dat je maar relatief korte tijd dingen op Uitzending Gemist terug kunt kijken, laat ik 'm toch maar eens repareren. Zal wel een nieuwe harde schijf in moeten.
Haarlemquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De wind stond richting Haarlem, geloof ik. Ging niet over de stad iig.
Zat je pa bij de vrijwillige brandweer?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
weet nog wel de brand bij de marbon, kan je je dat nog herrineren Schrutz, ik woonde nog bij me ouders en vlak bij de haarlemmerweg en daarachter was het, hup mijn vader werd opgeroepen en moest met een pendelbus heen en weer rijden.
Laten repareren of vervangen?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben ook twee van die pechgevallen achter elkaar gehad. Het lijkt erop dat die dingen nogal kwetsbaar zijn.
Niet vanuit Westpoort.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haarlemdat is mijn kant op, echt he ze moesten me ff waarschuwen
Toen woonde ik waarschijnlijk nog in Frieslandquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
weet nog wel de brand bij de marbon, kan je je dat nog herrineren Schrutz, ik woonde nog bij me ouders en vlak bij de haarlemmerweg en daarachter was het, hup mijn vader werd opgeroepen en moest met een pendelbus heen en weer rijden.
nee bij het GVB maar garage west is dicht bij en ja er moesten gelijk een paar chauffeurs worden opgetrommeld en vroeger ging het van bellen en dan kwam je gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zat je pa bij de vrijwillige brandweer?
oke, ik denk dat ik een jaar of 13 was zoiets het was ieder geval lang geledenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet vanuit Westpoort.
[..]
Toen woonde ik waarschijnlijk nog in Friesland
Toen was Srutz nog een zaadje denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ik denk dat ik een jaar of 13 was zoiets het was ieder geval lang geleden
Vervangen. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is, en zoveel kosten ze ook niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten repareren of vervangen?
Heksie is 39, dus 26 jaar geleden. Toen was ik 17 dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toen was Srutz nog een zaadje denk ik
Heksje is al jaren 39quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heksie is 39, dus 26 jaar geleden. Toen was ik 17 dus.
Welnee, Heks is ook al een ouwe lul.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ouwe kut dan nog altijdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, Heks is ook al een ouwe lul.
Heks ziet er geen dag ouder uit dan 39+!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, Heks is ook al een ouwe lul.
Ja, zijn wel goedkoper geworden maar dan zitten er vaak ook niet erg veel verschillende aansluitmogelijkeden op.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervangen. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is, en zoveel kosten ze ook niet meer.
wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zuur besje ben je ook Disana!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmz. Oké, settelen we het op 'oud besje'.
Uitgedroogdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze 103 is.quote:[b] Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:[/]
Of je neemt het even niet zo serieus.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zuur besje ben je ook Disana!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |