Hahaahahahaha ik ga wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Verdomd, wil toch wel naar Lowlands dit jaar. Kijken of ik heel snel carrière kan maken bij een krant/site zodat ik zo naar binnen kan![]()
Het idee dat ik de "schreeuw op de donderdagavond" kan missen is best deprimerend.
Vriendin van me werkte vorige jaar als patat(!)tekes dame. Op belachelijke tijden, maar kon tussendoor gewoon het terrein op ja. Wel dubbel kapot achteraf natuurlijk. En Lowlands 'achter de schermen' zien verpest het misschien wel een beetjequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Meld je aan bij randstad en werk 3 dagen bij de la place
Vraag me toch af of het publiek veranderd door die snelle uitverkoop, vorige jaar die "snelle" uitverkoop in een week gaf nog enigszins de kans aan mensen kaartjes te kopen...quote:
Een file. En dan ga je het terrein op, zet je je tentenkamp op. En dan rond 7/8/9 uur volgt de eerste "Schreeuw". Van camping 1 tot 7, een schreeuw van "we zijn er weer en we gaan het een fucking goed weekend maken". Soort van golf van vreugde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is er nou precies op donderdag op die dijk?
Directeurtje heeft gezegd dat hij die wil proberen te halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar komt dat Radioheadgedoe eigenlijk vandaan? Is dat gewoon randon grote namen roepen?
Idd:quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Directeurtje heeft gezegd dat hij die wil proberen te halen
Gewoon een hele dag hun complete ouvre laten spelen. Doen ze wel, toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so.
Nou Radiohead lijkt me geweldig, maar dan mogen ze wel een extra podium zonder tent neerzetten denk ik.
Afwisselen met Daft Punk in de nacht. Prima plan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gewoon een hele dag hun complete ouvre laten spelen. Doen ze wel, toch?
De laatste (en enige) keer dat ik radiohead zag viel ik bijna in slaap. Bijna geen oude (goede) nummers en de nummers die ze speelden waren saai en totaal onverstaanbaar (nog erger dan op CD).quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so.
Nou Radiohead lijkt me geweldig, maar dan mogen ze wel een extra podium zonder tent neerzetten denk ik.
daar hoop ik zo gruwelijk hard op,mocht niet naar ze in de HMH en wil ze zo godsgruwelijk zienquote:
Hopen kan altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Daft Punk de afgelopen 5 jaar al een keer niet als gerucht genoemd :p?
Die zie je ieder jaar maar weer terug komen. Mijn hoop is daar niet meer echt op gevestigd
En die schreeuw wordt dan nog een keer of 20 herhaaldquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
Een file. En dan ga je het terrein op, zet je je tentenkamp op. En dan rond 7/8/9 uur volgt de eerste "Schreeuw". Van camping 1 tot 7, een schreeuw van "we zijn er weer en we gaan het een fucking goed weekend maken". Soort van golf van vreugde.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zit privé in een kutperiode. Ik verlang zo ontzettend erg naar Lowlands de afgelopen dagen
Lijkt me een gerucht, heb daar nooit iets over meegekregen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gestopt waren, of was dat alleen maar een gerucht?
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gestopt waren, of was dat alleen maar een gerucht?
Ja, was een hardnekkig gerucht, overgenomen door oa Pitchfork. Is niks aan de handquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Lijkt me een gerucht, heb daar nooit iets over meegekregen.
Gelukkigquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, was een hardnekkig gerucht, overgenomen door oa Pitchfork. Is niks aan de hand
Ach joh. Misschien plakken ze er wel een HMH'tje aan vastquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef vannilesoep het volgende:
Zijn teringlijers zonder ticket hier welkom?![]()
Voor het eerst in jaren geen lowlands.
EN JUIST NU KOMT INTERPOL
gvd echt dé band welke ik moet meemaken in m'n leven... ellende dit
Maar zelfs dan is de kans om kaarten te bemachtigen vrij klein, niet waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef Operc het volgende:
waarschijnlijk komen er nog wel kaarten vrij wegens de zwarthandel, gewoon Lowlands.nl goed in de gaten houden.(En deze topicreeks.)
Moet ook, serieus. Ik had kaarten gewonnen voor dat concert en het was één van de beste concerten die ik heb meegemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Gelukkig
Na de recensies van hun HMH show stonden ze toch nog wel om mijn Must See lijst namelijk.
Zal helaas wel weer even duren voor ze in Nederland zijn vrees ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet ook, serieus. Ik had kaarten gewonnen voor dat concert en het was één van de beste concerten die ik heb meegemaakt.
Vast wel, maar naast LL is Werchter het enige echte festival waar ik geweest ben ... En qua sfeer valt het in het niet in verglijking met lowlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef Operc het volgende:
Ja dat is waar.
Hopen op losse show/Werchter/Pinkpop/Pukkelpop optreden?
Vooral Pukkelpop is wel mogelijk toch?
Zet dan a.u.b. een tent neer die geluidsdicht is...........quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so.
De HMH-show vond ik lichtelijk tegenvallen.. kwam ook vooral door het enorm suffe publiek. Neemt niet weg dat Interpol nog steeds 1 van mijn favoriete bands is, waar ik wel durf te zeggen dat Turn On the Bright Lights 1 van de beste platen van de laatste jaren isquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Gelukkig
Na de recensies van hun HMH show stonden ze toch nog wel om mijn Must See lijst namelijk.
Volgens mij ding dit stuk over Gorillaz ipv Interpol. Loopt een beetje door elkaar hier;)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
De HMH-show vond ik lichtelijk tegenvallen.. kwam ook vooral door het enorm suffe publiek. Neemt niet weg dat Interpol nog steeds 1 van mijn favoriete bands is, waar ik wel durf te zeggen dat Turn On the Bright Lights 1 van de beste platen van de laatste jaren is
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
De HMH-show vond ik lichtelijk tegenvallen.. kwam ook vooral door het enorm suffe publiek. Neemt niet weg dat Interpol nog steeds 1 van mijn favoriete bands is, waar ik wel durf te zeggen dat Turn On the Bright Lights 1 van de beste platen van de laatste jaren is
Mijn post wat betreft HMH recensies was inderdaad over Gorillaz.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij ding dit stuk over Gorillaz ipv Interpol. Loopt een beetje door elkaar hier;)
bier en gezelligheidquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Juistem!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Afwisselen met Daft Punk in de nacht. Prima plan.
Hoezo is Radiohead te groot? Wanneer hebben ze in Nederland voor het laatst een stadion vol getrokken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd:
Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) "Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar."
Soms zegt een plaatje meer dan woorden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Voor Nederland niet, maar kan me voorstellen dat Radiohead zelf geen zin heeft om voor "maar" 15.000 man te spelen of dat ze gewoon te duur zijn voor LL.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoezo is Radiohead te groot? Wanneer hebben ze in Nederland voor het laatst een stadion vol getrokken?
Laten we hopen dat ze weer zat geld hebben omdat ze voor dit album wel iets hebben gevraagdquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor Nederland niet, maar kan me voorstellen dat Radiohead zelf geen zin heeft om voor "maar" 15.000 man te spelen of dat ze gewoon te duur zijn voor LL.
Als je in de Alpha op een prominent tijdslot speelt sta je zo voor 20.000 a 25.000 mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor Nederland niet, maar kan me voorstellen dat Radiohead zelf geen zin heeft om voor "maar" 15.000 man te spelen of dat ze gewoon te duur zijn voor LL.
Ah, dacht dat de tent maar plek had voor 15.000 man, klopt dus blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je in de Alpha op een prominent tijdslot speelt sta je zo voor 20.000 a 25.000 mensen
In de tent ja, maar je speelt daar voor wel iets meer mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, dacht dat de tent maar plek had voor 15.000 man, klopt dus blijkbaar niet.
Ja ok, maar de vraag is natuurlijk of je dat vanaf het podium ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de tent ja, maar je speelt daar voor wel iets meer mensen.
Wat vingen de White Stripes destijds? Een half miljoen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja ok, maar de vraag is natuurlijk of je dat vanaf het podium ziet.
Bljift het punt dat ik denk dat organisatie doelt op de prijs die ze vragen.
Kan me goed voorstellen dat die hoger is dan wat Lowlands aan budget heeft voor een afsluiter.
Geen idee, ik ben totaal niet op de hoogte van de prijzen van dat soort acts. Maar als organisatie zegt dat het lastig is ze naar Lowlands te halen wegens hun status (vrij vertaald)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat vingen de White Stripes destijds? Een half miljoen?
Gok wel wat meer, de prijzen voor afsluiters liggen toch gemiddeld op 1.5 miljoen oid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat vingen de White Stripes destijds? Een half miljoen?
Qua status hebben ze gewoon de keuze uit alle festivals. En dan is Lowlands gewoon geen supergroot festival.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben totaal niet op de hoogte van de prijzen van dat soort acts. Maar als organisatie zegt dat het lastig is ze naar Lowlands te halen wegens hun status (vrij vertaald)
Dan zal het niet liggen aan het wel of niet eisen van een bak blauwe M&M's backstage.
ligt nogal aan de status van een afsluiter. Er hebben ook weleens bands afgesloten die niet de status hadden van stadionact. Die zullen minder vangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gok wel wat meer, de prijzen voor afsluiters liggen toch gemiddeld op 1.5 miljoen oid?
Sowieso doet Lowlands niet echt aan stadionacts toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt nogal aan de status van een afsluiter. Er hebben ook weleens bands afgesloten die niet de status hadden van stadionact. Die zullen minder vangen.
Zijn meer ahoy acts imo. Ok, ze hebben wel eens stadions volgespeeld, maar bij stadionact denk ik eerder aan: Rammstein, U2, RHCP, Metallica, etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
Snow PAtrol begint er anders aardig in de buurt te komen
Verder Kaiser Chiefs, Faithless, Anouk, Muse om maar eens wat te noemen
QFT!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn meer ahoy acts imo. Ok, ze hebben wel eens stadions volgespeeld, maar bij stadionact denk ik eerder aan: Rammstein, U2, RHCP, Metallica, etc.
Muv Muse wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn meer ahoy acts imo. Ok, ze hebben wel eens stadions volgespeeld, maar bij stadionact denk ik eerder aan: Rammstein, U2, RHCP, Metallica, etc.
In een interview voor de vrienden @www.lowlove.nl liet Eric van Eerdenburg weten dat Muse "te groot is voor Lowlands". En das op zich ook wel waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
Snow PAtrol begint er anders aardig in de buurt te komen
Verder Kaiser Chiefs, Faithless, Anouk, Muse om maar eens wat te noemen
Maar die kunnen ze dan weer niet halen. Die echte stadionacts zijn ook veel te duur en wil je vaak niet op lowlands zien. Of hebben we allemaal zin in Bon Jovi?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar geleden nog heerlijk van kunnen genieten op LL. En voor mijn gevoel waren ze toentertijd niet eens zoveel kleiner dan nu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
In een interview voor de vrienden @www.lowlove.nl liet Eric van Eerdenburg weten dat Muse "te groot is voor Lowlands". En das op zich ook wel waar.
Hm tja. Feit is iig dat ze niet komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar geleden nog heerlijk van kunnen genieten op LL. En voor mijn gevoel waren ze toentertijd niet eens zoveel kleiner dan nu.
Ehm, misschien had ik een biertje teveel op, maar Muse stond toch niet op Werchter afgelopen jaar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie Muse trouwens eeeecht niet op Lowlands staan. Als je zag hoe vol het stond op Rock Werchter afgelopen jaar, hallelujah.
Je had een biertje te veel op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehm, misschien had ik een biertje teveel op, maar Muse stond toch niet op Werchter afgelopen jaar?
Ik kan me er geen zak van herinneren. Ik heb er ook geen foto's van ofzo, terwijl ik verder echt een shitload aan foto's heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je had een biertje te veel op.
Donderdag 1 juli 2010
Main Stage: Faithless | Muse | Stereophonics | Phoenix | Skunk Anansie | De Jeugd Van Tegenwoordig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kan me er geen zak van herinneren. Ik heb er ook geen foto's van ofzo, terwijl ik verder echt een shitload aan foto's heb.
Nee, ik weet nog wel dat ik voor Faithless naar de tent ben gegaan met wat vrienden omdat we helemaal kapot waren van de reis. Ik kan me stereophonics ook nog vaag herinneren, maar Muse zegt me helemaal niets, haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien was je bij The Bloody Beetroots?
Jaaaa the vaccinesquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens eis ik ook wel een beetje The Vaccines, kunnen heel groot worden
Ik zal maar niet zeggen dat ik vorig jaar op vrijdag van 700 tot 13:00 heb gewerkt en mn andere dienst op maandag van 800 tot 1200 verslapen heb op LL. Reiskosten vergoed, betaald gekregen en heeeerlijk gefeest. Oh ja en ook nog een polsbandje geregeld voor mn toenmalige vriendinquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vriendin van me werkte vorige jaar als patat(!)tekes dame. Op belachelijke tijden, maar kon tussendoor gewoon het terrein op ja. Wel dubbel kapot achteraf natuurlijk. En Lowlands 'achter de schermen' zien verpest het misschien wel een beetje
[..]
Ik ben na Muse platgegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog wel dat ik voor Faithless naar de tent ben gegaan met wat vrienden omdat we helemaal kapot waren van de reis. Ik kan me stereophonics ook nog vaag herinneren, maar Muse zegt me helemaal niets, haha.
Ik heb altijd wonderbaaaarlijk veel energie als ik o pfestivals ben. De dagen erna slaap ik echter meestal wel 32 uur (minstens) achter elkaar door.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar dus ook. Op lowlands hoop het ik toch allemaal wat langer vol te houden.
Mjah, ik word ook een dagje ouder. Een beetje nachtrust heb ik wel nodig, daarom ga ik ook lekker op camping 5 staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb altijd wonderbaaaarlijk veel energie als ik o pfestivals ben. De dagen erna slaap ik echter meestal wel 32 uur (minstens) achter elkaar door.
Haha, ja het kan verslavend zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
!
Nachtrust is voor mij van 4-9 (en als het meezit 10) uur. Moet wel zeggen dat ik de vierde dag (zoals op Werchter) wel echt kapottt ben. En de donderdag heb ik vanaf 2300 geslapen op Lowlands. Anders houd ik het ook niet vol.![]()
Bij Len Faki afgelopen keer (zaterdagnacht, draaide als laatste) vond ik het zo vet dat ik niet weg wilde, maar ik was zo moe dat ik wel wegging. Kwam er weer een vette beat (), bleef ik weer vijf minuten staan. Weer moe, vier passen naar buiten. Weer vet nummer, weer vijf minuten blijven staan. En dat heb ik een halfuur volgehouden en toen kon ik niet meer normaal staan.
Ahhhhh Lowlands.I want.
Hoe kom je op het idee GEEN slaapzak mee te nemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Werchter heb ik echt kut geslapen omdat het zo achterlijk warm was die dagen. Ik had geen slaapzak meegenomen want dacht 'het is toch warm' en het bespaarde ruimte. Vervolgens heb ik me echt kapot liggen rillen in mijn lakenzak, al mijn kleren over me heen gegooid maar alsnog ijskoud. Lig je daar vier nachten.
Een échte Lowlander is zo lam/gedrogeerd dat ie geen kou of warmte meer voelt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef conobram het volgende:
Kamperen in augustus is dan ook verraderlijk 's nachts. Waar het overdag net zo warm als in Suriname is, lig je 's nachts te verkleumen in je tentje. En dat zeker in Flevoland.
Liever koud, dan trek je gewoon wat extra truien aan ofzo, dan warm. Echt een hekel aan sochtends je tent uit fikken na een paar uur slaap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef conobram het volgende:
Kamperen in augustus is dan ook verraderlijk 's nachts. Waar het overdag net zo warm als in Suriname is, lig je 's nachts te verkleumen in je tentje. En dat zeker in Flevoland.
Kan je bij de crew niet rustiger slapen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Peter het volgende:
Overdag slapen als er lawaai is en het warm is, is pas erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |