Lijkt me een gerucht, heb daar nooit iets over meegekregen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gestopt waren, of was dat alleen maar een gerucht?
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gestopt waren, of was dat alleen maar een gerucht?
Ja, was een hardnekkig gerucht, overgenomen door oa Pitchfork. Is niks aan de handquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Lijkt me een gerucht, heb daar nooit iets over meegekregen.
Gelukkigquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, was een hardnekkig gerucht, overgenomen door oa Pitchfork. Is niks aan de hand
Ach joh. Misschien plakken ze er wel een HMH'tje aan vastquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef vannilesoep het volgende:
Zijn teringlijers zonder ticket hier welkom?![]()
Voor het eerst in jaren geen lowlands.
EN JUIST NU KOMT INTERPOL
gvd echt dé band welke ik moet meemaken in m'n leven... ellende dit
Maar zelfs dan is de kans om kaarten te bemachtigen vrij klein, niet waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef Operc het volgende:
waarschijnlijk komen er nog wel kaarten vrij wegens de zwarthandel, gewoon Lowlands.nl goed in de gaten houden.(En deze topicreeks.)
Moet ook, serieus. Ik had kaarten gewonnen voor dat concert en het was één van de beste concerten die ik heb meegemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Gelukkig
Na de recensies van hun HMH show stonden ze toch nog wel om mijn Must See lijst namelijk.
Zal helaas wel weer even duren voor ze in Nederland zijn vrees ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet ook, serieus. Ik had kaarten gewonnen voor dat concert en het was één van de beste concerten die ik heb meegemaakt.
Vast wel, maar naast LL is Werchter het enige echte festival waar ik geweest ben ... En qua sfeer valt het in het niet in verglijking met lowlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef Operc het volgende:
Ja dat is waar.
Hopen op losse show/Werchter/Pinkpop/Pukkelpop optreden?
Vooral Pukkelpop is wel mogelijk toch?
Zet dan a.u.b. een tent neer die geluidsdicht is...........quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so.
Nou Radiohead lijkt me geweldig, maar dan mogen ze wel een extra podium zonder tent neerzetten denk ik.
De HMH-show vond ik lichtelijk tegenvallen.. kwam ook vooral door het enorm suffe publiek. Neemt niet weg dat Interpol nog steeds 1 van mijn favoriete bands is, waar ik wel durf te zeggen dat Turn On the Bright Lights 1 van de beste platen van de laatste jaren isquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Gelukkig
Na de recensies van hun HMH show stonden ze toch nog wel om mijn Must See lijst namelijk.
Volgens mij ding dit stuk over Gorillaz ipv Interpol. Loopt een beetje door elkaar hier;)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
De HMH-show vond ik lichtelijk tegenvallen.. kwam ook vooral door het enorm suffe publiek. Neemt niet weg dat Interpol nog steeds 1 van mijn favoriete bands is, waar ik wel durf te zeggen dat Turn On the Bright Lights 1 van de beste platen van de laatste jaren is
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
De HMH-show vond ik lichtelijk tegenvallen.. kwam ook vooral door het enorm suffe publiek. Neemt niet weg dat Interpol nog steeds 1 van mijn favoriete bands is, waar ik wel durf te zeggen dat Turn On the Bright Lights 1 van de beste platen van de laatste jaren is
Mijn post wat betreft HMH recensies was inderdaad over Gorillaz.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij ding dit stuk over Gorillaz ipv Interpol. Loopt een beetje door elkaar hier;)
bier en gezelligheidquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is er nou precies op donderdag op die dijk?
Juistem!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Afwisselen met Daft Punk in de nacht. Prima plan.
Hoezo is Radiohead te groot? Wanneer hebben ze in Nederland voor het laatst een stadion vol getrokken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd:
Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) "Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar."
Soms zegt een plaatje meer dan woorden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is er nou precies op donderdag op die dijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |