idd zeg,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef MamaPurk het volgende:
Succes DJMO!!
En Sesamstraat kan best vind ik voor een babykamer, als je het maar niet te druk maakt maar daar ben je zelf bij
FR ik kan me dat zo voorstellen, ik heb heel vaak maar 1 ding nodig dan ga ik toch niet roepen of ik voor mag.... Sjonge...
Oh KD, ik eet ook een oreo-koekie ter ere van je knipperend lichtje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
oreo's heb ik vandaag nog gekocht en chocoprinceachtige dingen (wafels met een enorme laag chocola erom <3
Wij hebben hem op de babykamer staan, dan kan ie zo naar beneden tzt. Onze katten gaan er anders ook in liggen. Net als in het bedje, wiegje, reiswiegje en de wipper. Ik moet nog gaan verzinnen hoe ik dat straks doe als ie beneden staat. Denk maar het regenscherm er overheen als het ukje er niet in ligt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
18 maart komt de kinderwagen ik dacht pas in april.
Die wordt dus nog even opgeborgen ik weet zeker dat die anders als slaapplek gebruikt wordt door iets anders dan een baby.
Bij ons ook niet hoor. We houden de deur dicht, maar als we er zijn zitten ze er binnen no-time ook binnen. Het babyspul is zeer aantrekkelijk. Als ons meisje straks boven slaapt moeten dus ook de deuren dicht en de babyfoon aan, anders gaan ze gerust op haar liggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik geef veel om onze katten maar op de babykamer mogen ze niet komen.
We gaan als de box naar beneden gaat daar maar ballonnen inleggen.
Wat goed, wat fijn wat állesquote:
hahaha, dit is ook typisch kattengedrag, ook die blikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef krijtlijk het volgende:
Hier heb ik de hoop allang opgegeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoi doe jij es als de duvel foto's van de kinderkamer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef krijtlijk het volgende:
Hier heb ik de hoop allang opgegeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ben vanmorgen vroeg geweest (was maar goed ook) heb twee van die canvas schilderijen gekocht elmo en koekiemonster zo leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:14 schreef J-net het volgende:
Wij hebben de kamer waar de kleine komt niet opnieuw behangen, we hebben een ander huis gekocht en gaan nog even verbouwen en dan verhuizen. Maar met accessoires aan een Winnie The Pooh kamer gewerkt: dus met tijgertje op het dekentje, met Winnie the Pooh shilderijtjes en met gordijnen.
Je moet ffies in het Kruidvat boekje kijken, daar staan deze week diverse sesamstraat dingen in!
oe, succes morgen!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef DJMO het volgende:
gelfeliciteerd KD![]()
Ik word morgen om kwart voor negen verwacht (als er vanavond niks gebeurt that is) om me in te leiden. Als ik langer doorloop dan heb ik helemaal geen energie meer om te bevallen en ze willen een KS voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef MamaPurk het volgende:
Uiteindelijk komen ze geen aandacht meer tekort hoorHij/zij kijkt echt zo van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
\O/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hoi doe jij es als de duvel foto's van de kinderkamer?ik zie heel veel moois staan zo snel
![]()
KD!!!!!!!!!!! wat goehoeeeeed! wat fijn![]()
![]()
gefeliciteerd
ik vreet mezelf ziek straks ter ere van jullie beeb!![]()
santé!
whaha... geniet er maar lekker van! Tis je zooooo gegund!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |