Nope, maar goed om te weten, dan wacht ik dat eerst af, das ook zo'n ding dat compleet over je matras heen gaat, neem ik dan aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef danic het volgende:
Is het daar al tijd voor dan?? oooooooh spannund!!!
TM wat doet jouw box in mijn huis? Op die vloer staat al een witte box en die houten meubelen hoef ik ook niet dubbel hoor![]()
Echt grappig. De meubelen zijn denk ik iets anders, maar de vloer is exact hetzelfde volgens mij
(natuursteen 60x40?)
Maar wat een plaatje van een box!![]()
En juud, zo'n matrasbeschermer zit ook in je kraampakket van de zorgverzekeraar, dus ik zou er niet teveel geld aan uit gaan geven als ik jou was. Heb je die nog niet gehad?
Hier (FBTO pakket) niet, zit alleen onder mijn billengedeelte en bedekt net niet de helft van de matras (moest er in de breedte overheen leggen).quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nope, maar goed om te weten, dan wacht ik dat eerst af, das ook zo'n ding dat compleet over je matras heen gaat, neem ik dan aan?
Hoe laat moet je er zijn? Ik duim voor een hele goede echo KD! Is ook weer retespannend natuurlijk. Hoe voel je je verder?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef Kleurdoos het volgende:
brr ik ben zo schijtensbenauwd voor morgen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef huuphuup het volgende:
Ik was het ding bij Amélie vergeten op het bed te leggen met mn suffe kop. Bij Elin had ik er wel íets op liggen maar achteraf kwam ik de matrasbeschermer weer in de doos tegen en volgens de lijst had ik er maar 1 dus ik vraag me nu af wat ik er dan op had liggen![]()
achja, het is 2 keer in bed gebroken, en 2 keer zat er best wel wat tijd tussen de *knak* en het beginnen te lopen van het vruchtwater. Springen was niet nodig, ik had tijd genoeg om mezelf om te walvissen
Ik heb zo'n simpel rondje naast mijn bed. Heel fijn, want als ik dan op de rand van mijn bed ga zitten, dan komen mijn voetjes niet op het koude laminaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef twentemeisje het volgende:
danic (leisteen 80x40), thanks! Maar wees gerust, de foto vervormde de kleur van de box een beetje, die is namelijk grey-wash
.
Ik was inderdaad ook zo'n anti-doorlek-molton van de HEMA aan het overwegen Juud... Gelukkig geen mooie kleedjes naast ons bed (daar zou ik dan vast al tig keer over gestruikeld zijn).
Ben benieuwd hoe nuttig we het vinden! Het gekke (?) is dat ik heel erg het gevoel heb dat ik op het moment dat het gaat gebeuren zelf instinctief weet wat ik moet doen. Maar daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten (of paniekeren). Daarom is het ook goed dat mijn lief weet welke tips en trics er zijn zeg maarquote:Zwanger privé is een individuele instructieles bevallings-voorbereiding. In korte tijd word je (worden jullie) geïnformeerd over wat er gebeurt tijdens de bevalling, hoe je weeën kunt opvangen en wordt de perstechniek aangeleerd. Je weet (jullie weten) als de bevalling begint heel goed wat je zelf kan doen om de bevalling zo goed mogelijk te laten verlopen.
Meestal is twee uur voldoende. Ik kom bij je thuis, op een nader af te spreken tijdstip. Bij voorkeur overdag. Is dit niet mogelijk dan eventueel op een ander moment, of op mijn cursuslocatie.
De cursus omvat
. informatie over de bevalling
. aanleren van ademhaling tijdens weeën
. houdingen om weeën op te vangen
. aanleren van perstechniek
. coaching en ondersteuningsinstructie voor partner
Als er behoefte is aan andere onderwerpen dan kan je (kunnen jullie) dit aangeven.
snel ben ik hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef ferrari_rood het volgende:
KD we wachten met smart op je
Hoort dat realistisch dromen ook bij de zwangerschap? Ik droom echt zo raar en als ik dan wakker word kom ik niet meer in slaap.
quote:
Yeah!quote:
Ik gebruik zwanger.nl elke dag een nieuwe tip of annekdote en elke week een verhaaltje over hoe groot je kindje al is en wat ie al kan en waar je op niet letten ed. Leuk om te lezen vind ik en ook een plaatje er bij hoe je beebje zich ontwikkeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Wat fijn KD!![]()
Geniet van de gebakjes!
Zeg, er zijn vast meer zwangeren met een iPhone hier. Wat zijn de musthaves vanuit de appstore? Ik heb in elk geval Labourmate al in de smiezen, maar zijn er verder nog handige dingen voor tijdens de zwangerschap/bevalling?
Ik zou dreigen met een K3-kamer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Ienemini het volgende:
ooo hier een meningsverschil.
Ik ben van mening dat een kamer met als thema sesamstraat wel kan voor een baby.
Manlief denkt er anders over. Graag reacties die ik terug kan geven....
Vannacht hier ook niet al te best geslapen, dus weining inspiratie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |