Ik hoop dat het zaterdag kan, dan hoef ik geen capriolen uit te halen op mijn werk en kan lief ook mee zonder problemen.
 Ik hoop dat het zaterdag kan, dan hoef ik geen capriolen uit te halen op mijn werk en kan lief ook mee zonder problemen.

:
 : Ben benieuwd hoe nuttig we het vinden! Het gekke (?) is dat ik heel erg het gevoel heb dat ik op het moment dat het gaat gebeuren zelf instinctief weet wat ik moet doen. Maar daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten (of paniekeren). Daarom is het ook goed dat mijn lief weet welke tips en trics er zijn zeg maarquote:Zwanger privé is een individuele instructieles bevallings-voorbereiding. In korte tijd word je (worden jullie) geïnformeerd over wat er gebeurt tijdens de bevalling, hoe je weeën kunt opvangen en wordt de perstechniek aangeleerd. Je weet (jullie weten) als de bevalling begint heel goed wat je zelf kan doen om de bevalling zo goed mogelijk te laten verlopen.
Meestal is twee uur voldoende. Ik kom bij je thuis, op een nader af te spreken tijdstip. Bij voorkeur overdag. Is dit niet mogelijk dan eventueel op een ander moment, of op mijn cursuslocatie.
De cursus omvat
. informatie over de bevalling
. aanleren van ademhaling tijdens weeën
. houdingen om weeën op te vangen
. aanleren van perstechniek
. coaching en ondersteuningsinstructie voor partner
Als er behoefte is aan andere onderwerpen dan kan je (kunnen jullie) dit aangeven.
 .
.

snel ben ik hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef ferrari_rood het volgende:
KD we wachten met smart op je
Hoort dat realistisch dromen ook bij de zwangerschap? Ik droom echt zo raar en als ik dan wakker word kom ik niet meer in slaap.

kutlangecyclus
 kutlangecyclus

wat goed! En hoe ver ben je?
 wat goed! En hoe ver ben je?

quote:
 !!!! Jaaaaa!!!
!!!! Jaaaaa!!!

Yeah!quote:

daar zit ie heul echt....aan zn sleutelhangertje
 daar zit ie heul echt....aan zn sleutelhangertje  

ik liet die vrouw dan ook echt niet uitpraten
 ik liet die vrouw dan ook echt niet uitpraten 

!
!

Geniet van de gebakjes!
 Geniet van de gebakjes! 

KD
  KD   

Ik gebruik zwanger.nl elke dag een nieuwe tip of annekdote en elke week een verhaaltje over hoe groot je kindje al is en wat ie al kan en waar je op niet letten ed. Leuk om te lezen vind ik en ook een plaatje er bij hoe je beebje zich ontwikkeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Wat fijn KD!
Geniet van de gebakjes!
Zeg, er zijn vast meer zwangeren met een iPhone hier. Wat zijn de musthaves vanuit de appstore? Ik heb in elk geval Labourmate al in de smiezen, maar zijn er verder nog handige dingen voor tijdens de zwangerschap/bevalling?

Ik zou dreigen met een K3-kamer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Ienemini het volgende:
ooo hier een meningsverschil.
Ik ben van mening dat een kamer met als thema sesamstraat wel kan voor een baby.
Manlief denkt er anders over. Graag reacties die ik terug kan geven....
Vannacht hier ook niet al te best geslapen, dus weining inspiratie....
 en veel succes DJMO!
 en veel succes DJMO!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |