wat zegt ie allemaal , kan je samenvatting gevenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Saif al-Islam is Saif al-Shitan
hai hai ... ja dat interview was weer eens ernstigquote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef yavanna het volgende:
G'afternoon.
Nobody Is Leaving This Country, Qaddafis Son Says on ABC
Libyan leader Muammar Qaddafis son Saif said nobody is leaving this country on ABCs This Week program. We live here. We die here.
Saif Qaddafi said the regimes military hasnt attacked civilians and that most of Libya is calm. There is a big gap between reality and the media reports, he said on ABC.
Tense calm in Tripoli as residents seek cash, food (News Feature)
Battle For Benghazi Caught On Camera
Anti-Gaddafi figures say form national council
quote:"Show me a single attack, show me a single bomb," he told her. "The Libyan air force destroyed just the ammunition sites. That's it."
Hij spreekt Saif Al-Islam tegen dat Kufra in Gadaffi's handen is. Kufra word 100% gecontroleerd door de oppositie. Geeft ook aan dat ze het vliegveld helemaal in handen hebben, daarnaast hebben ze ook een vliegtuig onderschept vol wapens en geld.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wat zegt ie allemaal , kan je samenvatting geven
thnx!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hij spreekt Saif Al-Islam tegen dat Kufra in Gadaffi's handen is. Kufra word 100% gecontroleerd door de oppositie. Geeft ook aan dat ze het vliegveld helemaal in handen hebben, daarnaast hebben ze ook een vliegtuig onderschept vol wapens en geld.
Maar het mooiste is wanneer hij Saif Al-Islam Saif al Shitan noemt. Zwaard van de Duivel
Doe in de eerste plaats voorzichtig. Er lopen daar ook journalisten rond ondertussen, misschien is het veiliger om het via hen te proberen. Er zijn genoeg mensen bij jullie die genoeg verstand hebben van computers en veiligheid om dat te regelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Bedankt voor het aanbod maar het gaat echt goed hier na omstandigheden en hetfeit dat we ieder moment gebombardeerd kunnen worden . Maar we hebben genoeg eten drinken en niemand van mijn familie is gewond. Wat wil je nog meer!
Ik heb foto's en filmpjes enzo maar dat moet ik vanavond even met mijn man overleggen wat hij daarvan vind. ik spreek natuurlijk ge3en arabisch dus ik mis nog weleens wat belangrijke informatie. Dus misschien is het wel gevaarlijk om dat te doen ofzo
Maar ik doe mijn best..
Zo te zien een enorm tekort aan vrouwen in Benghaziquote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.facebook.com/album.php?aid=30549&id=133738650025293
foto's Benghazi
Awww mooiquote:
Wel een opvallend verschil met Egypte ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zo te zien een enorm tekort aan vrouwen in Benghazi
Erg mooi gedaan!! Thanks, ik hoop dat ie veel bekeken wordt!quote:
Vanaf 3:10, wat een held die man!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yavanna het volgende:
TRNN Exclusive: Report From Liberated Benghazi, Libya
Nice, blijft een goed lied ookquote:
Wauw, heel cool gedaan. Mooi.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Erg mooi gedaan!! Thanks, ik hoop dat ie veel bekeken wordt!
quote:
quote:
quote:
Thanks!quote:
Hopelijk maak je later eentje speciaal over Libie met de volgende soundtrack:quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Thanks!![]()
![]()
![]()
Het maakt me niks uit hoe vaak die bekeken wordt. Heb liever 20 mensen die er echt van genieten dan 1000 mensen die het vluchtig bekijken.
De muziek is trouwens speciaal geschreven voor de revolutie in Egypte.
Kijk maar:
kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef yavanna het volgende:
Geen idee of onderstaand vertaling klopt, mijn arabisch is niet zo denderend.
Yesterday a plane landed with 2000 Kalashnikovs and 18 million dinars in our city, to act as a bribe in order to verify gaddafi's report that the city of Kufra is under his control. We say that we are with the youth of feb17, and have siezed the plane's ammunitions and distributed the kalashnikovs to the youth and have placed the money
in die vlaggenmast ??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vanaf 3:10, wat een held die man!
vroeg me al af waarom die nog niet "hing "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |