Nee, dat is niet erg slim nee. Ik snap het.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nederlandse FOK!-user in Benghazi die in het vorig deel vertelde over hoe erg het in Benghazi geweest is die graag redelijk anoniem wil blijven, waarvan -jos- denkt dat het wel stoer is om dan FOK! als bron in zijn dodenaantallenlijst te noemen als bron....
Zal ik even doen. Dank je wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
je kan 'm beter even een PM sturen, hij is even weg (pagina tien of elf van het vorige topic)
Thnx voor deze informatie weer !!!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef houda het volgende:
Hoi hoi,
Heel lief dat topic hoor maarmisschien niet helemaal verstandig nee. Bedankt voor het veranderen.
Iemand vroeg trouwens ook nog wat er wordt bedoeld met het in handen hebben van een stad. Hier in Benghazi en steden eromheen betekend dat dat er geen Pro Ghadaffi aanhangers meer zijn en dat dus alle geweren van de militairen van de protesters zijn. De militairen zijndan ook overgelopen en de plek waar Ghadaffi heen zou gaan als hij in die stad kwam is verwoest. (in iedere stad heeft hij zon plek) Hier in Benghazi heeft dat lang geduurd, 4 dagen voordat dat veroverd was. Daar waren mensen voor nodig die van de andere naastgelegen al veroverden steden kwamen met hun geweren. Toenwas het snel gedaan.
Daarnaast zijn de protesters bezig om hun stad te beschermen met overal uitkijkposten met gewapende mensen neer te zetten. En het normale leven weer in gang te zetten. zoals medicijnen en eten goed regelen en in de gaten houden. Ook wordt het vuilnis opgehaald en verbrandde tanken enz weggehaald zodat het weer wat leefbaarder uit ziet.
Iemand vroeg ook of er nog tanken waren hier in Benghazi. Ja die zijn er nog, en die worden ook gebruikt als het moet. OOk is er genoeg minutie voor als er een aanval komt.
Is er nog veel angst en verdriet en woede op de straten. We kregen beelden via YouTube te zien van een reporter van CNN die feestende mensen op het strand van Benghazi lieten zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef houda het volgende:
Hoi hoi,
Heel lief dat topic hoor maarmisschien niet helemaal verstandig nee. Bedankt voor het veranderen.
Iemand vroeg trouwens ook nog wat er wordt bedoeld met het in handen hebben van een stad. Hier in Benghazi en steden eromheen betekend dat dat er geen Pro Ghadaffi aanhangers meer zijn en dat dus alle geweren van de militairen van de protesters zijn. De militairen zijndan ook overgelopen en de plek waar Ghadaffi heen zou gaan als hij in die stad kwam is verwoest. (in iedere stad heeft hij zon plek) Hier in Benghazi heeft dat lang geduurd, 4 dagen voordat dat veroverd was. Daar waren mensen voor nodig die van de andere naastgelegen al veroverden steden kwamen met hun geweren. Toenwas het snel gedaan.
Daarnaast zijn de protesters bezig om hun stad te beschermen met overal uitkijkposten met gewapende mensen neer te zetten. En het normale leven weer in gang te zetten. zoals medicijnen en eten goed regelen en in de gaten houden. Ook wordt het vuilnis opgehaald en verbrandde tanken enz weggehaald zodat het weer wat leefbaarder uit ziet.
Iemand vroeg ook of er nog tanken waren hier in Benghazi. Ja die zijn er nog, en die worden ook gebruikt als het moet. OOk is er genoeg minutie voor als er een aanval komt.
Met dank. Hoewel er wat mij betreft een normale TT mag komen. Maar sowieso al een verbetering. Kan het niet gewoon Revolutie in Libi worden?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Gast TT change, volgens mij zijn de modjes er niet.
Nu wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef houda het volgende:
Oh ik zie dat het nog niet veranderd is of hadden jullie het niet over de titel van dit topic?
Dank u!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
ik heb ook al topic repost gedaan , mod gepmt en mo feedback geprobeerd ..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Dat zag ik allemaal, vandaar dat ik de TT heb aangepast.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb ook al topic repost gedaan , mod gepmt en mo feedback geprobeerd ..
ik ga mistique ff dm ..
ik doe mn best
Het is al gedaan, je quote nu een moderator die zegt het gewijzigd te hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ga mistique ff dm ..
ik doe mn best
Als de MOD's op vakantie zijn wordt het lastig, kan jij ook niets aan doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ga mistique ff dm ..
ik doe mn best
oih sorry had nog niet gezien .. en wou indd, iemand anders quote ..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Het is al gedaan, je quote nu een moderator die zegt het gewijzigd te hebben.
Prrrrquote:Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zag ik allemaal, vandaar dat ik de TT heb aangepast.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Het is al gedaan, je quote nu een moderator die zegt het gewijzigd te hebben.
thnx! sorry voor het ongemak!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zag ik allemaal, vandaar dat ik de TT heb aangepast.
"Waar we DORST hebben"quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oih sorry had nog niet gezien .. en wou indd, iemand anders quote ..
maar is wel errug weinig verschil , beter helemaal andere titel ?
quote:
Prima, thanks!quote:
Zijn laatste tweet:quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Drifter__ het volgende:
Die gpdMiddleEast figuur zou vandaag toch Libi ingaan ?
Daar al berichten van?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Nibb-it het volgende:
'Revolutie in Libi #34: Waar we taart hebben' Ik heb taart
Edit - top!
Dat wordt lapo hunten.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Waar we DORST hebben"
Mag dat nog even Cat22?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef houda het volgende:
Ja ze zijn feest aan het vieren de mensen. Natuurlijk wel met de mensen waarbij het nog niet goed gaat in gedachte. En natuurlijkdat het nog niet over is.
Maar dit op zich is al een grote overwinning. De sfeer is heel apart want er is gewoon eigenlijk een klein nieuw land ontstaan met een regering en al. Alles wordt weer opgebouwd met nieuwe waarden en normen. Nu maar hopen dat deze sfeer doorgezet kan worden!
Kun je misschien ook wat foto's (of filmpjes) maken, als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef houda het volgende:
Ja ze zijn feest aan het vieren de mensen. Natuurlijk wel met de mensen waarbij het nog niet goed gaat in gedachte. En natuurlijkdat het nog niet over is.
Maar dit op zich is al een grote overwinning. De sfeer is heel apart want er is gewoon eigenlijk een klein nieuw land ontstaan met een regering en al. Alles wordt weer opgebouwd met nieuwe waarden en normen. Nu maar hopen dat deze sfeer doorgezet kan worden!
Wat iemand in het vorige topic al vroeg. Is er iets dat we vanuit Nederland voor de mensen in Benghazi kunnen doen? Jullie lijken het allemaal perfect op orde te hebben. Maar misschien is er toch iets dat we kunnen doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef houda het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wat iemand in het vorige topic al vroeg. Is er iets dat we vanuit Nederland voor de mensen in Benghazi kunnen doen? Jullie lijken het allemaal perfect op orde te hebben. Maar misschien is er toch iets dat we kunnen doen.
Begint die onzin weerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn laatste tweet:
Tot nu toe zijn 14000 egyptenaren uit libie hier naartoe gevlucht. Libiers worden niet toegelaten door egypte.
Vanavond krijgen we vast weer lachwekkende verhalen!
quote:(All times are local in Libya GMT+2)
5:05pm
Reuters reports that Opponents of Muammar Gaddafi in eastern Libya said on Sunday they had formed a National Libyan Council, saying it was not an interim government but described it as the face of the revolution. A spokesman for the new council said he saw no room for any negotiation with Gaddafi's government.
jullie veiligheid staat boven alles!!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Bedankt voor het aanbod maar het gaat echt goed hier na omstandigheden en hetfeit dat we ieder moment gebombardeerd kunnen worden . Maar we hebben genoeg eten drinken en niemand van mijn familie is gewond. Wat wil je nog meer!
Ik heb foto's en filmpjes enzo maar dat moet ik vanavond even met mijn man overleggen wat hij daarvan vind. ik spreek natuurlijk ge3en arabisch dus ik mis nog weleens wat belangrijke informatie. Dus misschien is het wel gevaarlijk om dat te doen ofzo
Maar ik doe mijn best..
Oke, nou, als ik, en ik denk, als iedereen wat kan doen dan doen we het graag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Bedankt voor het aanbod maar het gaat echt goed hier na omstandigheden en hetfeit dat we ieder moment gebombardeerd kunnen worden . Maar we hebben genoeg eten drinken en niemand van mijn familie is gewond. Wat wil je nog meer!
Ik heb foto's en filmpjes enzo maar dat moet ik vanavond even met mijn man overleggen wat hij daarvan vind. ik spreek natuurlijk ge3en arabisch dus ik mis nog weleens wat belangrijke informatie. Dus misschien is het wel gevaarlijk om dat te doen ofzo
Maar ik doe mijn best..
http://www.alarabiya.net/articles/2011/02/27/139416.htmlquote:
Als het maar een klein beetje risico kan zijn, moet je het niet doen. Ik moet ff iets gaan doen btw kom straks weer gezellig terug.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Maar ik doe mijn best..
Ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Nog 4 minuten resterend. En dan is mijn video klaar.![]()
Heb een mooi videootje gemaakt over het Midden-Oosten subforum op FOK!. Met prachtige muziek eronder.quote:
Ik hoopte meer op een nieuwe videoverslag van gpdLibiequote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Heb een mooi videootje gemaakt over het Midden-Oosten subforum op FOK!. Met prachtige muziek eronder.
Oh, sorry dan! Je mag me altijd DM'en als je ideen hebt hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een nieuwe videoverslag van gpdLibie
Saif al-Islam is Saif al-Shitanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ShababLibya CONFIRMED: this is proof that we have been receiving regularly that Kufra is liberated and rejected bribes #Libya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |