Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wakker? Heb er alweer een dag op zitten![]()
Oh oke ik stuur hem wel PM ik wil die chille versie van Never gonna give you upquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou de komende weken verminderd aanwezig zijn ivm werk.
Gil even van tevoren, want er zijn te veel die niet (goed) werken. Ik heb de goedenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Koelkast? zal ik vanavond SAM even installeren
holy hit. Op zondagquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Half 9 wakkeren grote schoonmaak
tot 1430 anders heefy het geen zin meer. Ik heb de hele dag gewachtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MoerpIk ga vandaag teksten voor je maken
vanavond ?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gil even van tevoren, want er zijn te veel die niet (goed) werken. Ik heb de goeden
Fixedquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
koelkast, ik kan niet tegen je praten op msn
Had je mijn jingleteksten?
Ik sliepquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef murp het volgende:
[..]
tot 1430 anders heefy het geen zin meer. Ik heb de hele dag gewacht
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
Knetterrrrrrrrr: hoe was het gisteren? Wij hebben alleen ragboers versie gehoord en dat was: iedereen behalve ikzelf was dik en lelijk dus er was niks aan.
Werkt het niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast. kun je me zo weer helpen met m'n mic?
Ja is goed, roep straks even op msn. Half uurtje, ik moet even murp aan het werk zettenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast. kun je me zo weer helpen met m'n mic?
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ragboer noemt mono dik![]()
serieus rob driessen zou zo ragboer zijn pa kunnen zijnwij dachten eerst ook allemaal dat t zijn pa was
okquote:Op zondag 27 februari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja is goed, roep straks even op msn. Half uurtje, ik moet even murp aan het werk zetten
Wie is xc en waarom vult hij/zij geen fatsoenlijke naam in?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
xc
Bericht:
c
serieus rob driessen zou zo ragboer zijn pa kunnen zijnwij dachten eerst ook allemaal dat t zijn pa was
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
Als we om 13:55 niets van sciter hebben gehoord, zal ik dan draaien?
Ik draai zo, wacht nog even een uurtjequote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik ga ff paar uur slapen
Serieus? Ik had een foto van RD gezien maar hij deed me totaal niet denken aan Ragboerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die 2 lijken eng veel op elkaar
Nog niet gehoord, radio staat aan en ik moet even snel wat verzinnenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
kan je wat met die jingleteksten koelkast?
Okay, relaxquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, radio staat aan en ik moet even snel wat verzinnen
No problem!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sharr dankje trouwens![]()
![]()
voor je posts in de bash knetter topics
ke zal nog uurtje wachten.. al zal er niet zo heel veel uit mijn vingers komen ben ik bangquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik draai zo, wacht nog even een uurtje.
Woei. Als je maar requests doetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke zal nog uurtje wachten.. al zal er niet zo heel veel uit mijn vingers komen ben ik bangwaarom ben ik zo makkelijk over te halen
in t echt lijken ze donders veel op elkaar.. maar goe we hadden wel iets gedronken enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus? Ik had een foto van RD gezien maar hij deed me totaal niet denken aan Ragboer
serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Woei. Als je maar requests doet.
Wie wat is hermanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in t echt lijken ze donders veel op elkaar.. maar goe we hadden wel iets gedronken enzo
Ooooh en herman was vannacht super tof![]()
![]()
lag in een scheur
![]()
een uber bijna josti kneus die buiten stearway was.. weetnie hoe maar we raakten aan de praat en ik was nogal kats aangeschoten.. en vroeg naar zijn hobby's hij zei dat hij zong.. Dus ik zeg zing een liedje voor me hermanquote:
Als draakje er uit is connect ik automatischquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Van mij mag jeMaar ik ga er totaal niet over natuurlijk
Whehequote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een uber bijna josti kneus die buiten stearway was.. weetnie hoe maar we raakten aan de praat en ik was nogal kats aangeschoten.. en vroeg naar zijn hobby's hij zei dat hij zong.. Dus ik zeg zing een liedje voor me hermanhij zingen als een malle mono tikte telkens as af op zijn hoofd
wat herman niet doorhad... tis gefilmd door heloef geloof ik
![]()
![]()
serieus... zoooooooooo grappig
![]()
![]()
zal t er ff in pleurenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Whehe. Dat soort verhalen meoten in het meet-topic
.
Hahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een uber bijna josti kneus die buiten stearway was.. weetnie hoe maar we raakten aan de praat en ik was nogal kats aangeschoten.. en vroeg naar zijn hobby's hij zei dat hij zong.. Dus ik zeg zing een liedje voor me hermanhij zingen als een malle mono tikte telkens as af op zijn hoofd
wat herman niet doorhad... tis gefilmd door heloef geloof ik
![]()
![]()
serieus... zoooooooooo grappig
![]()
![]()
Doe maar 14.02 danquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
PiR: om 14u of na deze plaat? (14:02:45)
ik wil dat filmpje ook.. was gewoon serenade van de uberkneus voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
[..]
HahahaDat filmpje moet openbaar worden sowieso!
ik volg t ff nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou naamsverandering nemen! Oierenjan!
¤500 naar danny overmaken. Denk het toch maar nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou naamsverandering nemen! Oierenjan!
Hij is duur.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
¤500 naar danny overmaken. Denk het toch maar niet.
oke..ik ben brank ik mag dat soort dingen niet snappen nu denk ikquote:
We vergeven het jequote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke..ik ben brank ik mag dat soort dingen niet snappen nu denk ik
Whihiquote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ik zie net in mijn mail dat ik pier echt die foto heb gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
dacht ff dat ik dat gedroomd had ofzow![]()
Sorry schatquote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van dit genre.. daar gaat mijn rekwest
Terug van vakantie: meteen intunenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hooi allemaal![]()
ik ben weer terug van wintersport
![]()
![]()
![]()
Ondertussen al over #1000 zie ik
Baasquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hooi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:08 schreef sharr het volgende:
Ik zit nu serieus te wachten op House ofzo, onbewust
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hooi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
moiuhquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hooi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ben pas een paar uurtjes thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 14:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Terug van vakantie: meteen intunen.
quote:
quote:
Heeeyquote:
Hee poppiequote:
quote:
je mist nog wat bij zijn naam:quote:
Bohquote:
Wat boeit hetquote:Op zondag 27 februari 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mist nog wat bij zijn naam:
hieeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr
O jaquote:Op zondag 27 februari 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mist nog wat bij zijn naam:
hieeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr
Welkom terug van vakantieeequote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hooi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
gebruikersnaam is iemand anders.. maar ja idd boeit eigenlijk niks enzo.. ik ga plassen.. dat is net zulks boeiends geloof ikquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gebruikersnaam is iemand anders.. maar ja idd boeit eigenlijk niks enzo.. ik ga plassen.. dat is net zulks boeiends geloof ik
Heeeey shaaaaaron ik zou je bijna vergetenquote:
Waar staat dat je niet mag multiquoten?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Heeeey shaaaaaron ik zou je bijna vergeten![]()
![]()
![]()
O ik zie net dat ik niet mag multiquoten, hoezo dat?![]()
(heb net 6 multiquotes gemaakt ofzo...
)
In het 'voordat je reageert'quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Waar staat dat je niet mag multiquoten?![]()
quote:niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet multiqouten,
alleen lief ontopic posten anders moet tante murp weer noten
Ja vind ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
Oh wow, ik moest drie keer refreshen voordat die tekst hierboven stond. Waarom mag je niet multiquoten dan? Dat is toch een stuk beter dan iedereen apart beantwoorden?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
O laat maar, er staat multiqouten, dat is heeeeeeel wat anders![]()
waar staat dat?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Tante Murp, waarom mag je niet multiquoten?
Heb genade Murpquote:anders moet tante murp weer noten
gebruik evekes die 3 hersencellen van jequote:
Fixed.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pierenjan.. dezen muziek maakt dat ik wil slapen![]()
quote:
Maar dit mag dus niet, dus +1 note?quote:niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet multiqouten,
quote:
quote:Voordat je reageert
niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet multiqouten,
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
gebruik evekes die 3 hersencellen van je
Alles moet in losse postsquote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Meerdere mensen/posts quoten in 1 post. Snap niet waarom het niet mag eigenlijk![]()
Idd anders moet je dubbelposten etc?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Meerdere mensen/posts quoten in 1 post. Snap niet waarom het niet mag eigenlijk![]()
tuurlijk mag het welquote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
maar dan gaan de topics toch alleen maar sneller?quote:
Serieus? ik snap niet waaromquote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Maar dit mag dus niet, dus +1 note?![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan gaan de topics toch alleen maar sneller?
Het mag weerquote:niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet niets doen, niet praten over een meet, niet alleen smilies posten
Grunn - Feyenoord jongen!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Psv - Ajax zo, dus ik post minder denk ik
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zal gaan om 10 in 1 post (dus 2 of 3 kan wel)
Alles met mate.
Dit zijn allemaal illegale posts!quote:
quote:niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet niets doen, niet praten over een meet, niet alleen smilies posten
oehquote:
Ja maar ik was weg gister, ik kon niet eens postenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
afkicken is stom![]()
Jij moet hier meer posten!
Yesquote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Warp 1.9 is dit nummer toch?
ik zei in gedachten hoi.. kwam er toen achter dat dat niet werktequote:
Hoezo ziekenhuis?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben ook weg, 1e helft PSV Ajax kijken, en daarna richting ziekenhuis.....![]()
Zal vanavond wel weer posten
U sick?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben ook weg, 1e helft PSV Ajax kijken, en daarna richting ziekenhuis.....![]()
quote:
Ziekenhuis?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
sterkte man!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oma ligt daar met een herseninfarct.....
Oh wow, sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
oh... sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kut dj, maar feestje was leuk verder.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Franneh! Hoe was je 90's party?
Ik kan niet overal tegelijk zijn natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Kut dj, maar feestje was leuk verder.
psiesquote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zacht, dan kun je net zo goed niks doen.
Nee ik dacht nog.. stond dj koelkast hier maar. Maarja..quote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niet overal tegelijk zijn natuurlijk
O oei sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Pierenjan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wie is dat die nu draait? Die ken ik nie
Onzinquote:Op zondag 27 februari 2011 14:31 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ooooh Pirania
Maar bij het rooster staat 'sciter'
Of op 'next' drukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon een stuk tussenuit knippen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Ik zit sinds ik zoveel the pope of dope gehoord heb hier, vreselijk met dat nummer in mijn hoofd
Ai em the pop of dop, wah wah wah wah wah
DON'Tquote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Ik zit sinds ik zoveel the pope of dope gehoord heb hier, vreselijk met dat nummer in mijn hoofd
Ai em the pop of dop, wah wah wah wah wah
Oh dat had ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oooh schijnbaar heb ik een kort en pittig kapsel
Wie zegt dat?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef Nitrouz het volgende:
Knetter moest af en toe naar de kapper omdat haar korte en pittige kapsel snel aangroeide.
Tegen mij is ook gezegd dat ik nu een kort & pittig kapsel heb. En dan heb ik het nog rood geverfd ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat had ik ookgewoon laten groeien
Serieus lees nitrouz zijn post daarquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tegen mij is ook gezegd dat ik nu een kort & pittig kapsel heb. En dan heb ik het nog rood geverfd ook
Leve korte, pittige kapsels![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tegen mij is ook gezegd dat ik nu een kort & pittig kapsel heb. En dan heb ik het nog rood geverfd ook
Heb je nu dan weer een ander kapsel? Want zo kort en pittig was 't ook weer niet!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ander kapselquote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je nu dan weer een ander kapsel? Want zo kort en pittig was 't ook weer niet!
Rare jongens hier op FOK! danquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ander kapsel![]()
En ik weet dat het niet kort & pittig is, maar dat werd wel gezegd op fokEn het zal bij knetter ook wel meevallen hoe kort en pittig het is, bedoel het meer op die manier
![]()
Haar is trouwens inmiddels al iets langer dan toen.
ook nog gewoon tot net wel net niet over mijn schoudersquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ander kapsel![]()
En ik weet dat het niet kort & pittig is, maar dat werd wel gezegd op fokEn het zal bij knetter ook wel meevallen hoe kort en pittig het is, bedoel het meer op die manier
![]()
Haar is trouwens inmiddels al iets langer dan toen.
quote:14:02 :: Gorillaz - On Melancholy Hill
14:06 :: Massive Attack - Teardrop
14:10 :: Moby - Disco Lies (Freemasons club mix)
14:16 :: Calvin Harris - Merrymaking at My Place
14:17 :: Editors - Munich
14:21 :: The Bloody Beetroots - Warp 1.9 (feat. Steve Aoki)
14:24 :: Tenacious D - Fuck Her Gently
14:26 :: ATC - Around the World (La La La La La)
14:29 :: Meat Loaf - Life Is A Lemon And I Want My Money Back (Remix)
14:34 :: Daft Punk - Robot Rock (Soulwax Remix)
14:36 :: Justice - Genesis
14:40 :: Deadmau5 and Kaskade - I Remember (Caspa Remix)
14:45 :: Marek Hemmann - Yvette
wat een trutquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vin zelf nie dat ik dat heb
ben bezig met laten groeien.. helaas moest er afgelopen week 10 cm af doordat mijn vorige kapster het verprutst had
Het zijn fokkers, dan is het toch logisch?quote:
Dat is niet eens kort meer, mijn haar hangt een aantal cm boven mijn schouders. Stelletje zeikerds zijn hetquote:Op zondag 27 februari 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook nog gewoon tot net wel net niet over mijn schouders
Weltrustequote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zeg alvast welterusten..
![]()
ik ga mezelf langzaam in een coma laten zakken
Het is 3 uur 's middags he?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Goed puntquote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het zijn fokkers, dan is het toch logisch?![]()
[..]
Dat is niet eens kort meer, mijn haar hangt een aantal cm boven mijn schouders. Stelletje zeikerds zijn het![]()
Maar ik ben er weer vandoor, natuurkunde maken
Lukt wel met deze chillmuziek toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik heb na de meet nog niet geslapen hequote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is 3 uur 's middags he?
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lukt wel met deze chillmuziek toch?
Slaap lekker meisjequote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
quote:Heeft iemand een goede stream voor Grunn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |