Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wakker? Heb er alweer een dag op zitten![]()
Oh oke ik stuur hem wel PM ik wil die chille versie van Never gonna give you upquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou de komende weken verminderd aanwezig zijn ivm werk.
Gil even van tevoren, want er zijn te veel die niet (goed) werken. Ik heb de goedenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Koelkast? zal ik vanavond SAM even installeren
holy hit. Op zondagquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Half 9 wakkeren grote schoonmaak
tot 1430 anders heefy het geen zin meer. Ik heb de hele dag gewachtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MoerpIk ga vandaag teksten voor je maken
vanavond ?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gil even van tevoren, want er zijn te veel die niet (goed) werken. Ik heb de goeden
Fixedquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
koelkast, ik kan niet tegen je praten op msn
Had je mijn jingleteksten?
Ik sliepquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef murp het volgende:
[..]
tot 1430 anders heefy het geen zin meer. Ik heb de hele dag gewacht
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
Knetterrrrrrrrr: hoe was het gisteren? Wij hebben alleen ragboers versie gehoord en dat was: iedereen behalve ikzelf was dik en lelijk dus er was niks aan.
Werkt het niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast. kun je me zo weer helpen met m'n mic?
Ja is goed, roep straks even op msn. Half uurtje, ik moet even murp aan het werk zettenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast. kun je me zo weer helpen met m'n mic?
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ragboer noemt mono dik![]()
serieus rob driessen zou zo ragboer zijn pa kunnen zijnwij dachten eerst ook allemaal dat t zijn pa was
okquote:Op zondag 27 februari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja is goed, roep straks even op msn. Half uurtje, ik moet even murp aan het werk zetten
Wie is xc en waarom vult hij/zij geen fatsoenlijke naam in?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
xc
Bericht:
c
serieus rob driessen zou zo ragboer zijn pa kunnen zijnwij dachten eerst ook allemaal dat t zijn pa was
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
Als we om 13:55 niets van sciter hebben gehoord, zal ik dan draaien?
Ik draai zo, wacht nog even een uurtjequote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik ga ff paar uur slapen
Serieus? Ik had een foto van RD gezien maar hij deed me totaal niet denken aan Ragboerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die 2 lijken eng veel op elkaar
Nog niet gehoord, radio staat aan en ik moet even snel wat verzinnenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
kan je wat met die jingleteksten koelkast?
Okay, relaxquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, radio staat aan en ik moet even snel wat verzinnen
No problem!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sharr dankje trouwens![]()
![]()
voor je posts in de bash knetter topics
ke zal nog uurtje wachten.. al zal er niet zo heel veel uit mijn vingers komen ben ik bangquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik draai zo, wacht nog even een uurtje.
Woei. Als je maar requests doetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke zal nog uurtje wachten.. al zal er niet zo heel veel uit mijn vingers komen ben ik bangwaarom ben ik zo makkelijk over te halen
in t echt lijken ze donders veel op elkaar.. maar goe we hadden wel iets gedronken enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus? Ik had een foto van RD gezien maar hij deed me totaal niet denken aan Ragboer
serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Woei. Als je maar requests doet.
Wie wat is hermanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in t echt lijken ze donders veel op elkaar.. maar goe we hadden wel iets gedronken enzo
Ooooh en herman was vannacht super tof![]()
![]()
lag in een scheur
![]()
een uber bijna josti kneus die buiten stearway was.. weetnie hoe maar we raakten aan de praat en ik was nogal kats aangeschoten.. en vroeg naar zijn hobby's hij zei dat hij zong.. Dus ik zeg zing een liedje voor me hermanquote:
Als draakje er uit is connect ik automatischquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Van mij mag jeMaar ik ga er totaal niet over natuurlijk
Whehequote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een uber bijna josti kneus die buiten stearway was.. weetnie hoe maar we raakten aan de praat en ik was nogal kats aangeschoten.. en vroeg naar zijn hobby's hij zei dat hij zong.. Dus ik zeg zing een liedje voor me hermanhij zingen als een malle mono tikte telkens as af op zijn hoofd
wat herman niet doorhad... tis gefilmd door heloef geloof ik
![]()
![]()
serieus... zoooooooooo grappig
![]()
![]()
zal t er ff in pleurenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Whehe. Dat soort verhalen meoten in het meet-topic
.
Hahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een uber bijna josti kneus die buiten stearway was.. weetnie hoe maar we raakten aan de praat en ik was nogal kats aangeschoten.. en vroeg naar zijn hobby's hij zei dat hij zong.. Dus ik zeg zing een liedje voor me hermanhij zingen als een malle mono tikte telkens as af op zijn hoofd
wat herman niet doorhad... tis gefilmd door heloef geloof ik
![]()
![]()
serieus... zoooooooooo grappig
![]()
![]()
Doe maar 14.02 danquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
PiR: om 14u of na deze plaat? (14:02:45)
ik wil dat filmpje ook.. was gewoon serenade van de uberkneus voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
[..]
HahahaDat filmpje moet openbaar worden sowieso!
ik volg t ff nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou naamsverandering nemen! Oierenjan!
¤500 naar danny overmaken. Denk het toch maar nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou naamsverandering nemen! Oierenjan!
Hij is duur.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
¤500 naar danny overmaken. Denk het toch maar niet.
oke..ik ben brank ik mag dat soort dingen niet snappen nu denk ikquote:
We vergeven het jequote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke..ik ben brank ik mag dat soort dingen niet snappen nu denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |