Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wakker? Heb er alweer een dag op zitten![]()
Oh oke ik stuur hem wel PM ik wil die chille versie van Never gonna give you upquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou de komende weken verminderd aanwezig zijn ivm werk.
Gil even van tevoren, want er zijn te veel die niet (goed) werken. Ik heb de goedenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Koelkast? zal ik vanavond SAM even installeren
holy hit. Op zondagquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Half 9 wakkeren grote schoonmaak
tot 1430 anders heefy het geen zin meer. Ik heb de hele dag gewachtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MoerpIk ga vandaag teksten voor je maken
vanavond ?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gil even van tevoren, want er zijn te veel die niet (goed) werken. Ik heb de goeden
Fixedquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
koelkast, ik kan niet tegen je praten op msn
Had je mijn jingleteksten?
Ik sliepquote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef murp het volgende:
[..]
tot 1430 anders heefy het geen zin meer. Ik heb de hele dag gewacht
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
Knetterrrrrrrrr: hoe was het gisteren? Wij hebben alleen ragboers versie gehoord en dat was: iedereen behalve ikzelf was dik en lelijk dus er was niks aan.
Werkt het niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast. kun je me zo weer helpen met m'n mic?
Ja is goed, roep straks even op msn. Half uurtje, ik moet even murp aan het werk zettenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast. kun je me zo weer helpen met m'n mic?
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ragboer noemt mono dik![]()
serieus rob driessen zou zo ragboer zijn pa kunnen zijnwij dachten eerst ook allemaal dat t zijn pa was
okquote:Op zondag 27 februari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja is goed, roep straks even op msn. Half uurtje, ik moet even murp aan het werk zetten
Wie is xc en waarom vult hij/zij geen fatsoenlijke naam in?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
xc
Bericht:
c
serieus rob driessen zou zo ragboer zijn pa kunnen zijnwij dachten eerst ook allemaal dat t zijn pa was
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
Als we om 13:55 niets van sciter hebben gehoord, zal ik dan draaien?
Ik draai zo, wacht nog even een uurtjequote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik ga ff paar uur slapen
Serieus? Ik had een foto van RD gezien maar hij deed me totaal niet denken aan Ragboerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die 2 lijken eng veel op elkaar
Nog niet gehoord, radio staat aan en ik moet even snel wat verzinnenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
kan je wat met die jingleteksten koelkast?
Okay, relaxquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, radio staat aan en ik moet even snel wat verzinnen
No problem!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sharr dankje trouwens![]()
![]()
voor je posts in de bash knetter topics
ke zal nog uurtje wachten.. al zal er niet zo heel veel uit mijn vingers komen ben ik bangquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik draai zo, wacht nog even een uurtje.
Woei. Als je maar requests doetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke zal nog uurtje wachten.. al zal er niet zo heel veel uit mijn vingers komen ben ik bangwaarom ben ik zo makkelijk over te halen
in t echt lijken ze donders veel op elkaar.. maar goe we hadden wel iets gedronken enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus? Ik had een foto van RD gezien maar hij deed me totaal niet denken aan Ragboer
serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Woei. Als je maar requests doet.
Wie wat is hermanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in t echt lijken ze donders veel op elkaar.. maar goe we hadden wel iets gedronken enzo
Ooooh en herman was vannacht super tof![]()
![]()
lag in een scheur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |