Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Gelukkige hebben we weer een nieuw suf topic om dagen over te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
eindelijk is dat suffe topic vol
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkige hebben we weer een nieuw suf topic om dagen over te doen
jou heb ik lang niet gezien hierquote:
ik ben hier ook al een tijdje niet geweest, dus dat kan wel kloppenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jou heb ik lang niet gezien hierhow's life?
in leven zijn is een goed beginquote:Op zondag 27 februari 2011 12:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben hier ook al een tijdje niet geweest, dus dat kan wel kloppen
uhmm.. Ik leef noghoe is het met jou?
zolang ik netjes mn brace blijf dragen gaat het goed met mn kniequote:Op zondag 27 februari 2011 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in leven zijn is een goed beginhoe ist nu met t pootje?
Hier gaat alles wel zon beetje zn suffe gangetje
ja eehm geen ideequote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang ik netjes mn brace blijf dragen gaat het goed met mn knie
over suf gesproken.. What happened with [Singles]??
maar het is zondag!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja eehm geen ideepaar van de voormalig werklozen ( kluts en jb ) hebben een baan en geen tijd meer op te fokken. En verder geen idee, misschien dat we een toffe rel hebben gemist ofzo
ik vrees het ergstequote:Op zondag 27 februari 2011 12:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het is zondag!hebben ze ineens allemaal een leven ofzo?
oh noesquote:
Ja ja! Ik heb de deur maar dicht gedaanquote:
jaquote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh noesik had nooit zo lang weg moeten blijven
![]()
![]()
het is.. Snik... Alle..snif..maal mijn..snik.. Schuld... Boehoequote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jazonder jouw bedreigingen was het toch niet hetzelfde
* littledrummergirl geeft een schaaltje scheermesjes doorquote:Op zondag 27 februari 2011 12:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is.. Snik... Alle..snif..maal mijn..snik.. Schuld... Boehoe
*kras* dank je.. Hier waren ze opquote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl geeft een schaaltje scheermesjes door![]()
ik heb altijd een voorraadje voor noodgevallenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kras* dank je.. Hier waren ze op
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
Misschien zijn bovenstaande posts de reden dat de mensen wegblijven.
wat bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
Bwuhh, wat ben ik "zoals het hoort".
zoiets als een echte rel?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
miss moeten we een beetje meer dit
brakquote:
tuurlijk niet.. IK postquote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
Is het nog goed gekomen met de verkeerd geplaatste handtekening ?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
Stagedocente mailde me terug dat het geen probleem is, ik niet zenuwachtig moet worden en met de vraag wanneer ik het kan herstellen en weer opnieuw inleveren.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is het nog goed gekomen met de verkeerd geplaatste handtekening ?
zie je nou welquote:Op zondag 27 februari 2011 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stagedocente mailde me terug dat het geen probleem is, ik niet zenuwachtig moet worden en met de vraag wanneer ik het kan herstellen en weer opnieuw inleveren.
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 februari 2011 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stagedocente mailde me terug dat het geen probleem is, ik niet zenuwachtig moet worden en met de vraag wanneer ik het kan herstellen en weer opnieuw inleveren.
Ochja. Het is nog steeds stress maar de paniek is nu gezakt. Het ziet er toch wel naar uit dat het september wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zie je nou welstresskippie
Perhaps.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gelukkig maarKan het stress level weer omlaag
Natuurlijk wel. Een beetje stress past wel bij jou,maar te veel is niet goed voor jequote:
Hoe weet je dat dat bij mij past?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een beetje stress past wel bij jou,maar te veel is niet goed voor je
Shit, jij hebt afbakbroodjes! Ik wou dat ik afbakbroodjes had.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Afbakbroodje klaar, verse jus! En een gekookt eitje!
Heerlijk die slome zondagen
Boodschapjes beter doen volgende keerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Shit, jij hebt afbakbroodjes! Ik wou dat ik afbakbroodjes had.
Je klaagt niet veel hoor. Maar als je stress hebt lijkt het gelijk volle bak stress te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat bij mij past?Door mijn posts? (klaagde ik zoveel?)
Ik woon nog thuis, heb nog niet alles te zeggen hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Boodschapjes beter doen volgende keer
Nah ja, het is dan ook wel oprecht stress. Ik sta niet altijd onder stress, alleen de komende 4 maanden.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je klaagt niet veel hoor. Maar als je stress hebt lijkt het gelijk volle bak stress te zijn.
Maar ik zie alleen de posts,wie weet zit je wel relaxed achter je toetsenbord
Nergens last van.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat dit topic ook last heeft van brakheid
Ultimatum stellen! Jij wil broodjes punt! hahaquote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, heb nog niet alles te zeggen hier.
stiekem he.. vind ik dat heel erg lekker als je het n dag erna opbakt in n koekenpanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef xFriendx het volgende:
Net nog even een ritje gemaakt met mn ex-buurmeisjebuurman wat doet u nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Stiekem? Het is gewoon heerlijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stiekem he.. vind ik dat heel erg lekker als je het n dag erna opbakt in n koekenpan
Net nog even een ritje gemaakt met mn ex-buurmeisjeGoh, wie had die spoiler gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net nog even een ritje gemaakt met mn ex-buurmeisjeDat zeggen ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En dat vond je vast niet ergquote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is ouder dan mij en tevens zat ze in de kroeg wel eens aan mij ipv andersom
Mwah, tis wel een aardige dame hoor, maar zou er niets mee willen. Andersom vast ook niet als ze gewoon nuchter is.quote:
je hoeft er niks mee te willen om er overheen te kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, tis wel een aardige dame hoor, maar zou er niets mee willen. Andersom vast ook niet als ze gewoon nuchter is.
Ook om er overheen te gaan dank ik er toch voor.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hoeft er niks mee te willen om er overheen te kunnen/ manenmodus
zeg dan gewoon dat het n lelijk mokkel isquote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook om er overheen te gaan dank ik er toch voor.
checkquote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
Als ik nu op mezelf woonde dat zou ik standaard van die harde ovenbroodjes hebben en deze regelmatig met ham en kaas beleggen, daarna in de oven en wat chillisaus erop.
Mwah, ze is niet direct lelijk hoor, maar toch gewoon een gevoel dat ik er liever voor dank.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat het n lelijk mokkel isen loop niet te pimpen dat je haar in de auto had
mijn croisantjes komen ook net aanlopenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ze is niet direct lelijk hoor, maar toch gewoon een gevoel dat ik er liever voor dank.
Overigens heb jij me nu wel zover dat ook hier de oven aan staat
Ik heb bolletjes, straks maar een bepaalde ham op mikken denk ik. Croissantjes zijn wel lekkerder trouwens dan die bolletjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn croisantjes komen ook net aanlopen
dat was ook onze conclusiequote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb bolletjes, straks maar een bepaalde ham op mikken denk ik. Croissantjes zijn wel lekkerder trouwens dan die bolletjes.
dat gaat op een gegeven moment ook vervelen vencotjequote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
Als ik nu op mezelf woonde dat zou ik standaard van die harde ovenbroodjes hebben en deze regelmatig met ham en kaas beleggen, daarna in de oven en wat chillisaus erop.
Na een dag of drie.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat gaat op een gegeven moment ook vervelen vencotje
het is al een tijdje niet meer wat het geweest is, vind ik, ben er niet voor niets veeeel minder.quote:
+1.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
het is al een tijdje niet meer wat het geweest is, vind ik, ben er niet voor niets veeeel minder.
Regelmatig is niet elke dag natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat gaat op een gegeven moment ook vervelen vencotje
Deze rustige fase heeft Singles altijd al gehad en is niets nieuws. Dat leeft wel weer op.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:37 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn geen ruzies ofzow voor zover ik weet, maar toch....misschien iedereen toch te druk met andere dingen.
Ik wou dat ik wat te doen hebquote:Op zondag 27 februari 2011 14:37 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn geen ruzies ofzow voor zover ik weet, maar toch....misschien iedereen toch te druk met andere dingen.
Weet ikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel je niet aan, er zijn genoeg dingen om te doen.
Dan moet je helemaal niet klagen eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikheb alleen nergens zin in.
Ik klaag wel over andere dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet klagen eigenlijk.
Ik heb altijd een goed punt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
*komt enigszins tot leven.
Q had best een goed punt, om op tijd naar huis te gaan
Rond 5u zijn wij weg gegaan. Om vervolgens bij mij thuis weer verder te gaanquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goed punt.Maar ik was dan ook echt dood, al dagen slecht geslapen.
Hoe laat heb jij het gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |