Joy Divisionquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Aneurism het volgende:
love, love will tear us apart... again...
Ja,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bosje
hehe het onderschrift bij jouw avatar
Niet gezien, helaas. Jurkjes die uitgaan zijn altijd welkom op fok.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef -Engel- het volgende:
Weet iemand nog wanneer ik de foto's heb gepost van mijn projectje??? IK bedoel dus die van mij met mijn oranje jurkje???
Die jurk is niet tijdens de fotoshoot uitgegaanquote:Op zondag 27 februari 2011 01:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Niet gezien, helaas. Jurkjes die uitgaan zijn altijd welkom op fok.
Ach wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die jurk is niet tijdens de fotoshoot uitgegaan
Wel erna begrijp ik?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef -Engel- het volgende:
Die jurk is niet tijdens de fotoshoot uitgegaan
Je bevindt je in 'goed' gezelschap.quote:
Borrelen bij vrienden vanmiddag!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:55 schreef xFriendx het volgende:
Wat gaat iedereen doen vandaag nu het alleen maar waait en regent?
Werken, sadly..quote:Op zondag 27 februari 2011 09:55 schreef xFriendx het volgende:
Wat gaat iedereen doen vandaag nu het alleen maar waait en regent?
Natquote:
Nog gesquashed gister? Jij sport wel veel, of niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nat(zie buiten)
Ehm, druk weekend, maar wel veel gedaan dus vooralsnog prima. Zometeen wederom de sportschool in dus dan is de ochtend weer om. Daarna thuis voetbal kijken en niets meer doen
Ja, gister nog gaan squashen ja. En ja, sport zo'n 3-4 keer in de weekquote:Op zondag 27 februari 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog gesquashed gister? Jij sport wel veel, of niet?
Ik zit nu lekker tam op de bank in mijn ochtendjas. Zondag.
En net kaartjes voor Awakeningsfestival besteld.
Nog gewerkt gister of heb je je kunnen beheersen?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik zit nu lekker tam op de bank in mijn ochtendjas. Zondag.
En net kaartjes voor Awakeningsfestival besteld.
Ik heb niks uitgevoerd. Ik ben lekker de stad in gegaan en heb mezelf getrakteerd op nieuwe kleding.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog gewerkt gister of heb je je kunnen beheersen?
Heel goed! En vandaag?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks uitgevoerd. Ik ben lekker de stad in gegaan en heb mezelf getrakteerd op nieuwe kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |