Nee joh...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Du, Du allein kannst mich verstehen
quote:
Ik pak over een kwartier de busquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik probeer rond 20u klaar te zijn met douchen![]()
Nu ff spullen in de berging pleuren en eten
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
Hausmagger
En kusjes aan al mijn schatjes!
Did I kill it?quote:
Oh noesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat video the radiostar gekilled heeft
Laterquote:
Ik ga niet hoor, ik moet werkenquote:
Dat lukt vast wel johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Thnx.. denk dat ik zo moet gaanhaha alleen nog vrolijk worden hm
Vlinders raar? Of gewoon raar?quote:
Nog een uurtje jullie vervelenquote:
Ik twijfelde tussen:quote:
Vlinders raar en dat is tifusnaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vlinders raar? Of gewoon raar?
De tweede is mega toepasselijkquote:
Die Zeit von gehen die ist gekommen, om maar af te sluiten ook met een Hausmagger.quote:
Oh jeequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Je bent niet gek je bent een vliegtuig
Nee vliegtuigquote:
Plek zat, ik stap toch niet snel in een vliegtuigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee vliegtuigen als je het niet geloofd stap je maar uit
Dan stap ik wel in
Hahahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Plek zat, ik stap toch niet snel in een vliegtuig
Zeker niet als de piloot Tijn is![]()
Nou, zo goed ben ik niet hoor, gewoon gemiddeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahik ben misschien net zo'n goeie piloot als jij buschauffeur bent
Dan hoop ik dat ik beter ben als ik ook piloot wordt. Meestal gaat het als het fout ook goed fout.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, zo goed ben ik niet hoor, gewoon gemiddeld
3 schades in 6 maanden is best veel![]()
Ik ook nietquote:
Nee gewoon ook geen boeing en dat soort vogels. Ogen en zulksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietalthans geen verkeersvlieger en straaljagerpiloot.
Ogen was toch alleen belangrijk voor straaljagers? En niet voor airliners zegmaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee gewoon ook geen boeing en dat soort vogels. Ogen en zulks
Nou wat ik vroeger begrepen heb, kun je met bepaalde oogafwijkingen (rood en groen niet goed doorelkaar zien) ook geen gewone piloot worden. En ik heb nou net die afwijkingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ogen was toch alleen belangrijk voor straaljagers? En niet voor airliners zegmaar?
Ohh, das wel minder dan ja, ik had niet nagedacht voer kleurenblindheid enzo..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wat ik vroeger begrepen heb, kun je met bepaalde oogafwijkingen (rood en groen niet goed doorelkaar zien) ook geen gewone piloot worden. En ik heb nou net die afwijking
Ik zie gewoon alle kleuren. Maar misschien ken je die ogentest wel met die bolletjes verschillende kleueren waar je getalen uit moet halen. Ik zie het meeste gewoon wel, Maar zodra de kleuren groen en rood zijn haak ik af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, das wel minder dan ja, ik had niet nagedacht voer kleurenblindheid enzo..
Die ken ik wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alle kleuren. Maar misschien ken je die ogentest wel met die bolletjes verschillende kleueren waar je getalen uit moet halen. Ik zie het meeste gewoon wel, Maar zodra de kleuren groen en rood zijn haak ik af.
Hoe is het met je tegeltjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen! Eindelijk weer thuis na een hele dag in de weer te zijn geweest. Dat verdient een biertje
Kleurenblind dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alle kleuren. Maar misschien ken je die ogentest wel met die bolletjes verschillende kleueren waar je getalen uit moet halen. Ik zie het meeste gewoon wel, Maar zodra de kleuren groen en rood zijn haak ik af.
Die heb ik gister versjouwd. Een 83 stuks, 25 kilo de stuk, uit het terras de bus in, bij mij thuis weer uitladen. Vanochtend ietsie spierpijn, maar toch gaan squashen. Daarna m'n ma opgehaald om te kijken bij haar nieuwe huisje, weer weggebracht. Toen met pa daar ook gaan kijken om te inventariseren wat we nodig hebben voor het klussen. Net klaar, belt mn opa dat ie het benauwd heeft en ook zijn pc nog eens stuk is. Dus meteen met pa doorgereden en zijn pc gefixt en even hart onder de riem gestoken. Daarna met pa nog wat gaan chinezen omdat onze avondmaaltijd anders wat laat werd.quote:
Joy Divisionquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Aneurism het volgende:
love, love will tear us apart... again...
Ja,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bosje
hehe het onderschrift bij jouw avatar
Niet gezien, helaas. Jurkjes die uitgaan zijn altijd welkom op fok.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef -Engel- het volgende:
Weet iemand nog wanneer ik de foto's heb gepost van mijn projectje??? IK bedoel dus die van mij met mijn oranje jurkje???
Die jurk is niet tijdens de fotoshoot uitgegaanquote:Op zondag 27 februari 2011 01:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Niet gezien, helaas. Jurkjes die uitgaan zijn altijd welkom op fok.
Ach wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die jurk is niet tijdens de fotoshoot uitgegaan
Wel erna begrijp ik?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef -Engel- het volgende:
Die jurk is niet tijdens de fotoshoot uitgegaan
Je bevindt je in 'goed' gezelschap.quote:
Borrelen bij vrienden vanmiddag!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:55 schreef xFriendx het volgende:
Wat gaat iedereen doen vandaag nu het alleen maar waait en regent?
Werken, sadly..quote:Op zondag 27 februari 2011 09:55 schreef xFriendx het volgende:
Wat gaat iedereen doen vandaag nu het alleen maar waait en regent?
Natquote:
Nog gesquashed gister? Jij sport wel veel, of niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nat(zie buiten)
Ehm, druk weekend, maar wel veel gedaan dus vooralsnog prima. Zometeen wederom de sportschool in dus dan is de ochtend weer om. Daarna thuis voetbal kijken en niets meer doen
Ja, gister nog gaan squashen ja. En ja, sport zo'n 3-4 keer in de weekquote:Op zondag 27 februari 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog gesquashed gister? Jij sport wel veel, of niet?
Ik zit nu lekker tam op de bank in mijn ochtendjas. Zondag.
En net kaartjes voor Awakeningsfestival besteld.
Nog gewerkt gister of heb je je kunnen beheersen?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik zit nu lekker tam op de bank in mijn ochtendjas. Zondag.
En net kaartjes voor Awakeningsfestival besteld.
Ik heb niks uitgevoerd. Ik ben lekker de stad in gegaan en heb mezelf getrakteerd op nieuwe kleding.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog gewerkt gister of heb je je kunnen beheersen?
Heel goed! En vandaag?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks uitgevoerd. Ik ben lekker de stad in gegaan en heb mezelf getrakteerd op nieuwe kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |