Die Zeit von gehen die ist gekommen, om maar af te sluiten ook met een Hausmagger.quote:
Oh jeequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Je bent niet gek je bent een vliegtuig
Nee vliegtuigquote:
Plek zat, ik stap toch niet snel in een vliegtuigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee vliegtuigen als je het niet geloofd stap je maar uit
Dan stap ik wel in
Hahahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Plek zat, ik stap toch niet snel in een vliegtuig
Zeker niet als de piloot Tijn is![]()
Nou, zo goed ben ik niet hoor, gewoon gemiddeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahik ben misschien net zo'n goeie piloot als jij buschauffeur bent
Dan hoop ik dat ik beter ben als ik ook piloot wordt. Meestal gaat het als het fout ook goed fout.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, zo goed ben ik niet hoor, gewoon gemiddeld
3 schades in 6 maanden is best veel![]()
Ik ook nietquote:
Nee gewoon ook geen boeing en dat soort vogels. Ogen en zulksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietalthans geen verkeersvlieger en straaljagerpiloot.
Ogen was toch alleen belangrijk voor straaljagers? En niet voor airliners zegmaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee gewoon ook geen boeing en dat soort vogels. Ogen en zulks
Nou wat ik vroeger begrepen heb, kun je met bepaalde oogafwijkingen (rood en groen niet goed doorelkaar zien) ook geen gewone piloot worden. En ik heb nou net die afwijkingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ogen was toch alleen belangrijk voor straaljagers? En niet voor airliners zegmaar?
Ohh, das wel minder dan ja, ik had niet nagedacht voer kleurenblindheid enzo..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wat ik vroeger begrepen heb, kun je met bepaalde oogafwijkingen (rood en groen niet goed doorelkaar zien) ook geen gewone piloot worden. En ik heb nou net die afwijking
Ik zie gewoon alle kleuren. Maar misschien ken je die ogentest wel met die bolletjes verschillende kleueren waar je getalen uit moet halen. Ik zie het meeste gewoon wel, Maar zodra de kleuren groen en rood zijn haak ik af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, das wel minder dan ja, ik had niet nagedacht voer kleurenblindheid enzo..
Die ken ik wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alle kleuren. Maar misschien ken je die ogentest wel met die bolletjes verschillende kleueren waar je getalen uit moet halen. Ik zie het meeste gewoon wel, Maar zodra de kleuren groen en rood zijn haak ik af.
Hoe is het met je tegeltjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen! Eindelijk weer thuis na een hele dag in de weer te zijn geweest. Dat verdient een biertje
Kleurenblind dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alle kleuren. Maar misschien ken je die ogentest wel met die bolletjes verschillende kleueren waar je getalen uit moet halen. Ik zie het meeste gewoon wel, Maar zodra de kleuren groen en rood zijn haak ik af.
Die heb ik gister versjouwd. Een 83 stuks, 25 kilo de stuk, uit het terras de bus in, bij mij thuis weer uitladen. Vanochtend ietsie spierpijn, maar toch gaan squashen. Daarna m'n ma opgehaald om te kijken bij haar nieuwe huisje, weer weggebracht. Toen met pa daar ook gaan kijken om te inventariseren wat we nodig hebben voor het klussen. Net klaar, belt mn opa dat ie het benauwd heeft en ook zijn pc nog eens stuk is. Dus meteen met pa doorgereden en zijn pc gefixt en even hart onder de riem gestoken. Daarna met pa nog wat gaan chinezen omdat onze avondmaaltijd anders wat laat werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |