Na een dag of drie.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat gaat op een gegeven moment ook vervelen vencotje
het is al een tijdje niet meer wat het geweest is, vind ik, ben er niet voor niets veeeel minder.quote:
+1.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
het is al een tijdje niet meer wat het geweest is, vind ik, ben er niet voor niets veeeel minder.
Regelmatig is niet elke dag natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat gaat op een gegeven moment ook vervelen vencotje
Deze rustige fase heeft Singles altijd al gehad en is niets nieuws. Dat leeft wel weer op.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:37 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn geen ruzies ofzow voor zover ik weet, maar toch....misschien iedereen toch te druk met andere dingen.
Ik wou dat ik wat te doen hebquote:Op zondag 27 februari 2011 14:37 schreef xFriendx het volgende:
Er zijn geen ruzies ofzow voor zover ik weet, maar toch....misschien iedereen toch te druk met andere dingen.
Weet ikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel je niet aan, er zijn genoeg dingen om te doen.
Dan moet je helemaal niet klagen eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikheb alleen nergens zin in.
Ik klaag wel over andere dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet klagen eigenlijk.
Ik heb altijd een goed punt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
*komt enigszins tot leven.
Q had best een goed punt, om op tijd naar huis te gaan
Rond 5u zijn wij weg gegaan. Om vervolgens bij mij thuis weer verder te gaanquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goed punt.Maar ik was dan ook echt dood, al dagen slecht geslapen.
Hoe laat heb jij het gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |