abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 12:29:53 #201
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384739
quote:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Standing in midst of anti-govt rally in #Zawiya, several thousand demonstrators shouting anti-Gadhafi slogans, ppl standing on tanks. #Libya

Just passed freshly burnt-out police station in #Zawiya, some anti Gadhafi graffiti painted over. #Libya

Inside #Zawiya, stores closed, people shout welcome! hello! Plenty of traffic. 'Get out Gadhafi' written on wall in English. #Libya

On road from city, pass three large checkpoints, tanks at two, anti-aircraft at another. even so, relatively small checkpoints. #Libya

People fleeing country diverted by checkpoint from main highway around the country, gives impression Zawiya area not entirely secure. #Libya

Passed occasional fruit&veg stand, mechanic open, but little pedestrian traffic.

On outskirts of Zawiya, dozens soldiers at Army checkpoint, anti-aircraft guns. Sticks, batons, iron bars lie cast at side of road. #Libya

On 40 min drive from #Tripoli to #Zawiya, stores mostly shuttered & closed, big lines at bank, ppl going to cllect govt handouts. #Libya
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:30:56 #202
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384770
Ik bedenk net een reden waarom er nu geen geruchten meer komen, dat komt omdat er nu in meerdere steden twitterende internationale journalisten zitten. Nu zouden die geruchten toch gelijk door die journalisten ontkracht kunnen worden.

(dan heb ik het dus o.a. over de geruchten van de steden die zouden zijn 'overgenomen' door pro-Qaddafi)

Deze dus:

http://yfrog.com/gzhb18j

o.a. Al-Zwaiyah zou pro-Qaddafi zijn
pi_93384877
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef -jos- het volgende:

[..]

ja, dat heb ik al een keer eerder tegen je gezegd volgens mij.

kijk in de dodenlijst bij Benghazi, aantal 128, datum 25-feb, dan de source. dat zijn dezelfde docs(of niet, dan moet je het zeggen)
ik heb de link niet meer bij de hand , kan nu niet kijken dus , maar als jij em hebt is het goed .. ( ik vond em b.t.w. lastig te lezen , weet niet wanneer ze zelf optelden of dat het elke dag aparte cijfers zijn , maar goed , dat zal mijn ding wel zijn )
ik had i.i.g de reactie niet gelezen dan ..
ik ga ff dingen doen hiero :W
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 12:34:28 #204
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384902
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik heb de link niet meer bij de hand , kan nu niet kijken dus , maar als jij em hebt is het goed .. ( ik vond em b.t.w. lastig te lezen , weet niet wanneer ze zelf optelden of dat het elke dag aparte cijfers zijn , maar goed , dat zal mijn ding wel zijn )
ik had i.i.g de reactie niet gelezen dan ..
ik ga ff dingen doen hiero :W
die dodenlijst staat in de OP ;)
edit: deze dus http://public.sheet.zoho.com/public/libyadeaths
pi_93384933
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 08:23 schreef -jos- het volgende:
Ik wil alle Fok! users in deze reeks bedanken, dankzij jullie ben ik veel meer over mezelf te weten gekomen. Ook extra dank aan degenen die me als 'autist', 'dictator', 'Mubarak', 'arrogant', 'bijdehand' etc. hebben beschreven. (dit is niet sarcastisch bedoeld).
Maar goed. Wil gewoon ff iedereen hier bedanken. Dat was het :)
En ik wil je laten weten dat ik respect heb voor jou!

(en je bedanken voor alle waardevolle info in deze topic reeks)
pi_93385018
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef -jos- het volgende:

[..]

die dodenlijst staat in de OP ;)
edit: deze dus http://public.sheet.zoho.com/public/libyadeaths
ik doe later wel daarover PM ..( of de getallen topic , )
want is bij mij iets niet duidelijk ..

over dat plaatje en je vraag over pro .. ik kwam dat plaatje ook tegen maar vroeg me af of ie "geupdate "is , vandaar dat ik em niet plaatste , hij ziet er hetzelfde uit als paar dagen geleden ... ( is volgens mij hetzelfde plaatje als paar dagen geleden )
maar goed .. later meer :W
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 12:40:06 #207
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93385108
Lol. Ik was ff snel aan het scrollen door de vorige pagina's.
Zie ik dit dus staan:
quote:
Inderdaad, ik ben bijdehand, scherpzinnig is een goede omschrijving, dit komt echter ook vaak over als 'weinig respect hebben voor iemand'.
Inderdaad, ik ben arrogant, ik ben veel met mezelf ingenomen de laatste tijd, dit komt echter ook vaak over als 'verwaand', of 'laatdunken'.
Inderdaad, ik denk alles te weten, dit komt omdat ik al wekenlang constant elke dag de Egypte en Libie reeksen volg.
En ik had zoiets van WTF!!!! Dat heb ik toch niet hier gepost of zo... Blijkt dat het niet over mij gaat. Met andere woorden. You are not alone. :D
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 27 februari 2011 @ 12:40:12 #208
132191 -jos-
Money=Power
pi_93385112
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik doe later wel daarover PM ..( of de getallen topic , )
want is bij mij iets niet duidelijk ..

over dat plaatje en je vraag over pro .. ik kwam dat plaatje ook tegen maar vroeg me af of ie "geupdate "is , vandaar dat ik em niet plaatste , hij ziet er hetzelfde uit als paar dagen geleden ... ( is volgens mij hetzelfde plaatje als paar dagen geleden )
maar goed .. later meer :W
dat klopt. plaatje is idd van 2 of 3 dagen geleden denk ik.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:40:51 #209
132191 -jos-
Money=Power
pi_93385135
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:40 schreef raistlin6 het volgende:
Lol. Ik was ff snel aan het scrollen door de vorige pagina's.
Zie ik dit dus staan:

[..]

En ik had zoiets van WTF!!!! Dat heb ik toch niet hier gepost of zo... Blijkt dat het niet over mij gaat. Met andere woorden. You are not alone. :D
Dat denk ik dus ook (dat veel meer mensen dit hebben, ik denk zelfs dat hierdoor ADHD en autisme vaak fout gediagnosticeerd worden, maar goed ik ben geen psycholoog...), en daarom kost het zo veel tijd om het verhaal te vertellen :)

ontopic? (anders moeten we een apart topic maken voor mijn verhalen :') )

edit: :') dit smiley teken is ook typisch iets wat 'autisten' gebruiken, lekker makkelijk je 'mening' geven.
pi_93385397
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:40 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook (dat veel meer mensen dit hebben, ik denk zelfs dat hierdoor ADHD en autisme vaak fout gediagnosticeerd worden, maar goed ik ben geen psycholoog...), en daarom kost het zo veel tijd om het verhaal te vertellen :)

ontopic? (anders moeten we een apart topic maken voor mijn verhalen :') )

edit: :') dit smiley teken is ook typisch iets wat 'autisten' gebruiken, lekker makkelijk je 'mening' geven.
Als iedere Fok-gebruikers die vaak een :') posten autisten zijn, dan zou het niet best zijn :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:49:25 #211
132191 -jos-
Money=Power
pi_93385443
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Als iedere Fok-gebruikers die vaak een :') posten autisten zijn, dan zou het niet best zijn :')
Ik zet ook 'autisten' tussen haakjes. Daarmee suggereer ik dat meer mensen mogelijk dezelfde problemen als mij hebben.

ontopic? :)
  zondag 27 februari 2011 @ 12:50:53 #213
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_93385497
Op een ander forum waar ik actief ben schrijft iemand mee die momenteel in Benghazi woont met haar man (vorige maand geemigreerd vanuit nederland).
Zij hebben er heftige dingen gezien en meegemaakt, internet is er net terug.

Ik heb haar net de link naar dit topic gegeven.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 27 februari 2011 @ 12:51:02 #214
132191 -jos-
Money=Power
pi_93385503
Deze komt in de dodenlijst:

http://www.monstersandcri(...)toll-mounts-3rd-Lead

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:50 schreef Janena het volgende:
Op een ander forum waar ik actief ben schrijft iemand mee die momenteel in Benghazi woont met haar man (vorige maand geemigreerd vanuit nederland).

Goed bezig ^O^
pi_93385537
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik zet ook 'autisten' tussen haakjes. Daarmee suggereer ik dat meer mensen mogelijk dezelfde problemen als mij hebben.

ontopic? :)
graag On topic ja ( je heb PM)

Here's the Economist's weighted "Index of Unrest" showing Arab countries most ripe for #revolution:
posted by @iyad_elbaghdadi from Yfrog 42 mins 11 secs ago
hoezo adhd ?
pi_93385600
NicRobertsonCNN Anti-govt demo in center of #Zawiya, residents tell us 16 people killed in recent violence, soldiers tell us they switching sides. #Libya
20 minutes ago via web
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 12:55:38 #217
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93385688
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:50 schreef Janena het volgende:

In dat geval: Welkom Benghazianen! c_/
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93385982
ik hoorde net op AJE iets over de tanks ... ( komen steeds "dichterbij ofiets ??)

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NicRobertsonCNN Anti-govt demo in center of #Zawiya, residents tell us 16 people killed in recent violence, soldiers tell us they switching sides. #Libya
20 minutes ago via web
AJE nu
hoezo adhd ?
pi_93386045
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik hoorde net op AJE iets over de tanks ... ( komen steeds "dichterbij ofiets ??)

[..]

AJE nu
Switching sides? :? :?
Zoon van Tolmai.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:11:02 #221
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93386280
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en via Janena op dit forum gekomen!
Ik woon sinds een maand in Benghazi. De eerste 2 weken waren goed en daarna begon de hel.
Veel doden en vreselijke dingen gezien.

Mijn man heeft veel geholpen en zijn broers ook. Ze slapen allemaal vlak bij de voordeur met knuppels en messen om ons te beschermen!
Soms komen en kinderen aan de deur in de avond om te zeggendat we onze lampen uit moeten doen omdat er vliegtuigen over vliegen.

Maar vergeleken met Tripoliu en andere steden waar nu nog steeds gevochten wordt gaat het hier heel goed. Geen extra gewonden meer en alles is in handen van 'ons'.
Mensen zijn vredig en opgelucht. Mensen gaan weer terug naar hun werk maa rde demonstranten blijven demonstreren en hun stad beveiligen. Zo heb ik een gebouw gezien met een hele grote kamer met heel veel houten kisten met kogels voor machine geweren! Wij hebben die allemaal in handen en er is hier nu een soort regering (van advocaten en rechters en overgelopen militairen) die alle wapens bij de mensen op gaan halen zodat er niks raars kan gebeuren!

Als iemand vragen heeft over geruchten ofzo dan hoor ik het wel!

Groetjes Houda
  zondag 27 februari 2011 @ 13:13:34 #222
132191 -jos-
Money=Power
pi_93386388
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef houda het volgende:
Hallo allemaal,

Ik woon sinds een maand in Benghazi. De eerste 2 weken waren goed en daarna begon de hel.

Mijn man heeft veel geholpen en zijn broers ook. Ze slapen allemaal vlak bij de voordeur met knuppels en messen om ons te beschermen!
Soms komen en kinderen aan de deur in de avond om te zeggendat we onze lampen uit moeten doen omdat er vliegtuigen over vliegen.

Maar vergeleken met Tripoliu en andere steden waar nu nog steeds gevochten wordt gaat het hier heel goed. Geen extra gewonden meer en alles is in handen van 'ons'.
Mensen zijn vredig en opgelucht. Mensen gaan weer terug naar hun werk maa rde demonstranten blijven demonstreren en hun stad beveiligen. Zo heb ik een gebouw gezien met een hele grote kamer met heel veel houten kisten met kogels voor machine geweren! Wij hebben die allemaal in handen en er is hier nu een soort regering (van advocaten en rechters en overgelopen militairen) die alle wapens bij de mensen op gaan halen zodat er niks raars kan gebeuren!

Groetjes Houda
Heee, heel erg bedankt voor dit zeer trieste en verschrikkelijke verhaal... ;( :'(
Je zegt nu eigenlijk dat de gevechten in Benghazi wel meevielen maar dat er in andere steden wel veel gevochten werd?? (Hoe weet je dat??)
Zou je dan deze dodenlijst eens kritisch willen bekijken:
http://public.sheet.zoho.com/public/libyadeaths
Volgens de media zijn namelijk de grootste gevechten juist wel in Benghazi geweest.
Kun je dit verklaren?

[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 27-02-2011 13:28:22 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 13:14:39 #223
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93386430
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Switching sides? :? :?
Militairen lopen over. Maar hoe veel? Hele onderdelen? Met tanks of niet?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 februari 2011 @ 13:15:53 #224
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93386480
quote:
Hallo allemaal,

Groetjes Houda
Welkom, en ook namens mij bedankt voor je verhaal! De zelfredzaamheid is altijd goed om te zien en van te horen ^O^
pi_93386525
quote:
Hallo allemaal,

Groetjes Houda
Hallo Houda!
Welkom op FOK!
I.i.g. fijn om te lezen dat het nú bij jullie rustig is , en jullie zo goed alles onder controle houden !!
Respect!!
Hopelijk is het zo spoedig mogelijk ook rustig in Tripoli , en al de andere plekken waar nu nog gevochten word .

Indd. fijn dat er nu contact is om bepaalde geruchten uit te sluiten en te verifiëren ;
Grote Dank daarvoor!!!
en nogmaals Respect voor jullie !!
we'll keep in touch!!

peace!
hoezo adhd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')