Zoek op google news, site:un.org resolution libyaquote:Op zondag 27 februari 2011 11:42 schreef Ulpianus het volgende:
Wie is er zo hendig dat hij de echte daadwerkelijke text van de VN resolutie tevoorschijn kan toveren?
Ik zal je even terug volgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Kon het niet laten om je te volgen.
Wel zwak dat hij i.d.d niet tegen kritiek kan
sterker nog, vanwege alle geruchten moet je zelfs kritisch zijn om redelijkerwijs te kunnen oordelen wat er nou werkelijk in Libie gebeurd.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zal je even terug volgen.
Klopt.. Eerst was zijn verslaggeving aardig goed. Tot dat hij helemaal de weg kwijt is.
En ik vind dat je best een kritisch geluid mag laten horen.
Thanks, maar die van Reuters bevatte de originele tekst uit de resolutie(Kan je zien aan de manier waarop elke zin begint). En dat is een stuk interessanter dan een pers-versie van de resolutie voor iemand die een beetje internationaal recht kent.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zoek op google news, site:un.org resolution libya
1e link:
http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=37633&Cr=libya&Cr1=
dat is van de UN zelf, dus dan moet het kloppen
Je hebt gelijk, ik had niet gezien dat het de letterlijke tekst van de resolutie was.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Thanks, maar die van Reuters bevatte de originele tekst uit de resolutie(Kan je zien aan de manier waarop elke zin begint). En dat is een stuk interessanter dan een pers-versie van de resolutie voor iemand die een beetje internationaal recht kent.
Ja, je wilt dat linkje van Reuters hebben dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Thanks, maar die van Reuters bevatte de originele tekst uit de resolutie(Kan je zien aan de manier waarop elke zin begint). En dat is een stuk interessanter dan een pers-versie van de resolutie voor iemand die een beetje internationaal recht kent.
Klopt helemaal. Het is allemaal heel vaag. Veel geruchten etc. En daar moet je een middenweg in vinden. Maar als een journalist steeds twittert over een Lowlandsfeertje wanneer de zaak echt gespannen is. Over dat er niemand bij een paleis staat (alleen wat voetballende kinderen en wat chillende soldaten) terwijl daar, op de livebeelden te zien, 100.000 mensen stonden.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
sterker nog, vanwege alle geruchten moet je zelfs kritisch zijn om redelijkerwijs te kunnen oordelen wat er nou werkelijk in Libie gebeurd.
En dat Mubarak dood is. Je moet niet z'n grootste hit vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het is allemaal heel vaag. Veel geruchten etc. En daar moet je een middenweg in vinden. Maar als een journalist steeds twittert over een Lowlandsfeertje wanneer de zaak echt gespannen is. Over dat er niemand bij een paleis staat (alleen wat voetballende kinderen en wat chillende soldaten) terwijl daar, op de livebeelden te zien, 100.000 mensen stonden.
En wanneer hij 4 uur s' nachts het verkloot om de filmpjes niet te krijgen... Dan faal je toch echt wel een beetje.
Haha, ook nog. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dat Mubarak dood is. Je moet niet z'n grootste hit vergeten.
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik herinner 'm toch veelal door de lipstick en capo'squote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jos, ik ga niet echt nadenken voordat ik op een forum iets post. Ik vraag me wel af wat er aan de hand is nu? Alles oké?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:54 schreef -jos- het volgende:
Ik heb mijn onderschrift aangepast, dit is bedoeld voor mezelf maar ook voor anderen.
die was indd. helemaal ernstig ja !quote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dat 'ie zich eindelijk weer eens kon scheren.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner 'm toch veelal door de lipstick en capo's
Ja, het gaat PRIMAquote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jos, ik ga niet echt nadenken voordat ik op een forum iets post. Ik vraag me wel af wat er aan de hand is nu? Alles oké?
-jos- je bent gewoon een topper, niet alle mensen zijn gelijk gelukkig.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:54 schreef -jos- het volgende:
Ik heb mijn onderschrift aangepast, dit is bedoeld voor mezelf maar ook voor anderen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef raistlin6 het volgende:
Btw. Hier is de resolutie part 1, misschien in z'n geheel dat weet ik niet zeker.
http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
Onder de tekst kun je op deel 2 klikken.
Ik weet niet of dit het antwoord op de vraag is van diegene die een linkje wilde, maar als dat zo is, bij dezen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zoek op google news, site:reuters.com un resolution Libya
1e link:
http://af.reuters.com/art(...)580820110227?sp=true
Oké. Dat vind ik fijn om te horen.quote:
Oh lol. Ik had die idd ook gelinkt in t nieuwsbericht op de fp. Er staat excerpts bij, dat betekent dacht ik 'delen'. Weet jij of die tekst volledig is of dat er dingen missen? Ik kan het ook zelf wel uitzoeken hoor, maar als jij het al weet is dat natuurlijk overbodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |