FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Tis genoeg zo .. morgen weer een dagquote:Op zondag 27 februari 2011 03:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zie nu 3 keer hetzelfde stukkie "papier" zowel bij de tafel als bij de gitaar
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
ik fipo bijna nooit op eigen topicsquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
achter het vimeo logo?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!
Ik heb ze nog nooit samen in een ruimte gezien!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
Hoe sadquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
wat hij zegt!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Dat is het introverte stukje foliequote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?
Dat is toch fakking niet normaal he!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Ze zouden Peterrr R de Vrrrrries erop af moeten sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch fakking niet normaal he!
quote:
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!quote:
Is dat stream 5?quote:
Getuige 1 doet melden!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!
Dat dat kan in Portugalquote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!
Psychopaten willen altijd een trofee hequote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah lievvvvv! Maik pakt de hand van Mo om bij zich te houdenIk ben aan het smelten!
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Psychopaten willen altijd een trofee he
Jouw posts zijn bijna haiku's. Bijna.quote:
Haha! Dat doet me denken aan de tijd dat ik Concierge was op een meidenkostschool, en ik ...of wacht.. nee hoor mensen, geintje!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.
Ja.quote:
Ohw kudt... nu gaat het los...quote:
Met kelder ?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha! Dat doet me denken aan de tijd dat ik Concierge was op een meidenkostschool, en ik ...of wacht.. nee hoor mensen, geintje!
hijs ook erg sociaal in bed ,rolt zich helemaal in de dekens ,knie over mo heen...quote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah lievvvvv! Maik pakt de hand van Mo om bij zich te houdenIk ben aan het smelten!
Ik zie nu je UI pas geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.
En gietmortel!quote:
doe ik ook.. alleen ik rol me dan wel tegen de ander aan zodat die smorgens compleet nat van het zweet wakker gaat wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hijs ook erg sociaal in bed ,rolt zich helemaal in de dekens ,knie over mo heen...
Een saaie tent van drie regelsquote:
Zeg! Dat soort ranzige opmerkingen zijn we op fok niet zo gewend!quote:
Het ziet eruit als nederlands maar als ik het hardop voorlees lijkt het wel een andere taal...quote:
Geeft niet ik begrijp er ook geen ruk meer vanquote:Op zondag 27 februari 2011 03:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal nuchter maar uhm ....
ow Limburgquote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer Limboos zijn... ofzo.
Neen.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welja... laten we de limbo's weer even in een negatief daglicht stellen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is dat zo'n glimmend schijfje met mp3's?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef toxikon het volgende:
[..]Niet zo he
![]()
ow Limburg![]()
Heb ik niks gezegd.
Zuid afrikaans of een goeie afgaanquote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ziet eruit als nederlands maar als ik het hardop voorlees lijkt het wel een andere taal...
Ik denk zoete witte wijn met ijs.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat denk je wat het dit keer was? Ik gok op Koeterwaals
Ga jij nou maar vleermuizen spottenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welja... laten we de limbo's weer even in een negatief daglicht stellen!
nee echt, laten we dat eens doen!
Nou, maar dat was het antwoord wat ik eerder kreeg op ook zo'n ruktekst. Toen was het Limboos. Dus ik dacht zo, dat het dan nu ook wel weer zo zou zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er lopen twee limbo's door de kalverstraat ....quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vleermuizen spotten.
Dat zijn best veel biefstukkenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
Jeroen van koningbrugge en Dennis van der Veer
Ik ben toch redelijk thuis in het nederlands en versta ook een aardig woordje limbonees maar hier geef ik het op...quote:
dennis van der Ven... nimmer een slechtere schrijver met een wekelijkse column gezien..._O-quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
Die zijn bij jou?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
Ssstt!quote:
Als Dennis van der Ven bij je zit: Zeg dan even dat Seth Gaiikema vanuit 1980 heeft gebelt: hij wil graag zijn grappen terug!!!quote:
G eeft niet hoo rquote:
aan wie zit je te denken... mau?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook janken als ik me op tv liet nemen door Maik.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:36 schreef Krambo het volgende:
Maar jullie kunnen nu wel een beetje slap lullen, beseffen jullie je wel hoe Mo's ouders zich morgen voelen? Hun dochter die zich op National TV laat nemen door Maik?
Als je de kans kreeg zou je je laten nemen door Maik!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook janken als ik me op tv liet nemen door Maik.
En terechtquote:Op zondag 27 februari 2011 03:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook janken als ik me op tv liet nemen door Maik.
Doet ze toch zelf?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:36 schreef Krambo het volgende:
Maar jullie kunnen nu wel een beetje slap lullen, beseffen jullie je wel hoe Mo's ouders zich morgen voelen? Hun dochter die zich op National TV laat nemen door Maik?
Zelfs ik heb grenzen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je de kans kreeg zou je je laten nemen door Maik!
Ik zou graag met dat foutje willen stoeienquote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Mita het volgende:
Doet ze toch zellef Hebben ouders ook een foutje gemaakt
Mijn ouders ook als ik me laat nemen door Moquote:Op zondag 27 februari 2011 03:36 schreef Krambo het volgende:
Wonen in Spaubeek is wel een erg grote fout maar daar hoeft Mootje niet de dupe van te worden!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Mita het volgende:
Doet ze toch zellef Hebben ouders ook een foutje gemaakt
Ik gok dat die dakloze hoog begaafd isquote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik hoop wel, dat dat gemekker dat "bewezen" zou zijn dat Monique hoogbegaafd zou zijn, voor nu en altijd is opgehouden.
Met slechts één functionerende hersencel, laat je je niet door een leeghoofd als Maik volblaffen.
Maak je vrouw wakker!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zou graag met dat foutje willen stoeien
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:40 schreef Mita het volgende:
Hoezo maak jij dan ook geen fouten met je kinderen
Ik vrees toch echt dat ze de hoogbegaafde is. Ze zei een paar keer tegen Maik dat zijn ouders heel trots op hem zouden zijn dat hij zo iemand aan de haak had geslagen, maar het waarom was een geheim en dat kon ze niet zeggen in het spel.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Doet ze toch zelf?
Ik hoop wel, dat dat gemekker dat "bewezen" zou zijn dat Monique hoogbegaafd zou zijn, voor nu en altijd is opgehouden.
Met slechts één functionerende hersencel, laat je je niet door een leeghoofd als Maik volblaffen.
mijn vader zou trots op mij zijn als ik de communicatie met Mo naar een hoger vlak zoou weten te liften.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders ook als ik me laat nemen door Mo
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:41 schreef Mita het volgende:
Dus ikm ga jurk draaien nu, zijn ook limbo's
Ik gok dat het Sofia isquote:Op zondag 27 februari 2011 03:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik gok dat die dakloze hoog begaafd is
Een jaartje toneelschool Maastricht does not a limbo makequote:Op zondag 27 februari 2011 03:41 schreef Mita het volgende:
Dus ikm ga jurk draaien nu, zijn ook limbo's
Nee joh, Alexquote:Op zondag 27 februari 2011 03:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik gok dat die dakloze hoog begaafd is
Ik denk het echt nietquote:Op zondag 27 februari 2011 03:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt dat ze de hoogbegaafde is. Ze zei een paar keer tegen Maik dat zijn ouders heel trots op hem zouden zijn dat hij zo iemand aan de haak had geslagen, maar het waarom was een geheim en dat kon ze niet zeggen in het spel.
Ik vrees dat het een SBS definitie van hoogbegaafd gaat worden. Dat menske heeft wel een uitzonderlijk geheugen, schijnt.quote:
Let maar op, het zal Sofia zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 03:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Daar zat ik eerst aan te denken ja. Ben er nog niet uit wie van die twee.
Ik ga dat in de gaten houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Let maar op, het zal Sofia zijn
Monique hoogbegaafd?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:45 schreef RiftNL het volgende:
Monique is het is allang duidelijk ook als je opgelet hebt
Zo iets heb ik ook gehoord/gelezenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
Sofia komt uit een internaat schipperskind
Niet alleen schipperskinderen gaan naar internaten. Bovendien gaan niet alle schipperskinderen naar een internaat.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
Sofia komt uit een internaat schipperskind
Nooit!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Weet wel zeker lezen jullie nooit vorige topics ofzo?
Als ze idd 121 heeft is ze niet hoogbegaafd.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik sla wel eens een topic over, maar echt Mo en hoogbegaafd?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar weet wel dat ze wie is de langste heeft gewonnen + haar woordgebruik soms etc etcquote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef toxikon het volgende:
[..]
Als ze idd 121 heeft is ze niet hoogbegaafd.
Bij lange na niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef toxikon het volgende:
[..]
Als ze idd 121 heeft is ze niet hoogbegaafd.
Ze kraamt nu en dan enorme nonsens uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar weet wel dat ze wie is de langste heeft gewonnen + haar woordgebruik soms etc etc
Oh? *doet Karim topic lezen*quote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef Mita het volgende:
Eerder als Karim die heeft Bollywood gedaan als kind
Klopt en soms gebruikt ze ook woorden als multi-flucturabel ofzoietsquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze kraamt nu en dan enorme nonsens uit.
Nouja, de grens ligt op 130, al is dat alleen bij een echte test. De meeste prettesten gebruiken verouderde of compleet onbetrouwbare manieren om tot een uitslag te komen.quote:
Ik ga ook weer smeken of ik er naast mag liggenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga eens ondersteboven in mijn graf hangen ofzo..
Ja , maar toch niet met Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
Als je hoogbegaafd bent heb ook weleens sex
Joh!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
Als je hoogbegaafd bent heb ook weleens sex
Ik beweer niet dat ze dom isquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt en soms gebruikt ze ook woorden als multi-flucturabel ofzoietsDom is ze niet.
Zul je ook niet herkennen denk ik anders zou iedereen haar geheim wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ze dom is![]()
Maar ik herken in haar geen hoogbegaafde.
quote:
dus datquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze kraamt nu en dan enorme nonsens uit.
Nee, de grens ligt bij 2% van de hoogste IQ scores van de bevolking.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, de grens ligt op 130, al is dat alleen bij een echte test. De meeste prettesten gebruiken verouderde of compleet onbetrouwbare manieren om tot een uitslag te komen.
Hoogbegaafden proberen soms hun gevoelsleven rationeel te analyseren, falen daarin omdat dat nou eenmaal nauwelijks te doen is en geven het dan maar een beetje op. Hoogbegaafden zijn ook vaak laat met allerlei dingen. Monique is nog steeds bezig met haar ouders terwijl ze al 30 is.quote:
Jij spreekt over hele hoge hoogbegaafdenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, de grens ligt bij 2% van de hoogste IQ scores van de bevolking.
Laat nou het gemiddelde van een test altijd 100 zijn en de standaarddeviatie altijd ongeveer hetzelfde, zodat 130+ waarschijnlijk altijd overeenkomt met de 2% hoogste scores.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, de grens ligt bij 2% van de hoogste IQ scores van de bevolking.
Nope, 170+ is de genialiteit voorbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jij spreekt over hele hoge hoogbegaafdenMaar 130+ is al hoogbegaafd he
2% heeft 170+ ofzo i guess?
Nee hoor, dat is gewoon het criterium voor hoogbegaafdheid. Omdat de gemiddelde IQ score van een bevolking altijd in beweging is, is die grens gesteld op de 2% hoogste scores van die bevolking.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jij spreekt over hele hoge hoogbegaafdenMaar 130+ is al hoogbegaafd he
2% heeft 170+ ofzo i guess?
De testen worden eens in de paar jaar aangepast zodat 100 het gemiddelde is. Wel raar trouwens, sommige mensen die een paar jaar geleden nog hoogbegaafd waren, zijn dat nu niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon het criterium voor hoogbegaafdheid. Omdat de gemiddelde IQ score van een bevolking altijd in beweging is, is die grens gesteld op de 2% hoogste scores van die bevolking.
Ik was het als kind al, en ik ben het nog steeds. Ik ben lid van MENSA, ik heb ook wel eens mijn lidmaatschap onderbroken. Ik heb er eerlijk gezegd niet heel veel mee. Ik zie het niet als een voordeel, ook niet als een nadeel. Maar in sommige dingen, herken ik me wel. Zo heb ik bijvoorbeeld altijd het gevoel van tekort schieten en falen. Het moet altijd maar beter kunnen. Tegelijkertijd, heb ik heel erg de neiging om daar juist tegen te rebelleren. Voor mij, is het dus vooral een voortdurend conflict met mezelf, terwijl ik de wereld om me heen in harmonie wil brengenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
De testen wordt eens in de paar jaar aangepast zodat 100 het gemiddelde is. Wel raar trouwens, sommige mensen die een paar jaar gelden nog hoogbegaafd waren, zijn dat nu niet meer.
Maar er blijft altijd een 2% van de hoogste IQ scoresquote:Op zondag 27 februari 2011 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
De testen worden eens in de paar jaar aangepast zodat 100 het gemiddelde is. Wel raar trouwens, sommige mensen die een paar jaar gelden nog hoogbegaafd waren, zijn dat nu niet meer.
Daarom vallen er constant mensen mensen die eerst binnen die 2% zitten buiten de 2% omdat jongere mensen steeds gemiddeld een iets hoger IQ hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar er blijft altijd een 2% van de hoogste IQ scores
Dat is waar, en daarom moet je er ook niet te zwaar aan tillen. Het is beslist geen handicap om intelligent te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom vallen er constant mensen mensen die eerst binnen die 2% zitten buiten de 2% omdat jongere mensen steeds gemiddeld een iets hoger IQ hebben.
Voor levensgeluk lijkt me een IQ van rond de 120 het best.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is waar, en daarom moet je er ook niet te zwaar aan tillen. Het is beslist geen handicap om intelligent te zijn.
Levensgeluk, heeft niets met IQ van doen. Maar alles met een liefdevolle omgeving. In een dergelijke omgeving, is een zwakbegaafde gelukkiger dan iemand met een hoog IQ met niets of niemand die om hem/haar geeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor levensgeluk lijkt me een IQ van rond de 120 het best.
Misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Levensgeluk, heeft niets met IQ van doen. Maar alles met een liefdevolle omgeving. In een dergelijke omgeving, is een zwakbegaafde gelukkiger dan iemand met een hoog IQ met niets of niemand die om hem/haar geeft.
Er is ook echt niets te beleven op de streams, dan ga je al snel off topicquote:Op zondag 27 februari 2011 04:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk.Maargoed, het is hier geen SC.
Yups. Maar ik ga nu slapen. Slaap wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 04:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er is ook echt niets te beleven op de streams, dan ga je al snel off topic
quote:Op zondag 27 februari 2011 06:22 schreef RiftNL het volgende:
Dat brood wat ze eten is echt smerig btw
Land is sowieso kut, ben er keer geweest direct laatste keerquote:Op zondag 27 februari 2011 08:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Weinig lekker brood gehad in Portugal...Frietjes ook al zoiets wat ze niet kunnen...
Hmmz het qua eten dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Land is sowieso kut, ben er keer geweest direct laatste keer
Ook dat niet neequote:Op zondag 27 februari 2011 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Duidelijkdus je zou beter naar de Canarische eilanden gaan
Ook bestquote:Op zondag 27 februari 2011 08:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ook dat niet neeDoe mij maar Marokko, Egypte, Jordanie dat zijn mooie landen
Hehe jaquote:Op zondag 27 februari 2011 08:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ook best![]()
Egypte lijkt me inderdaad ook een mooi land met prima volk zoals we hebben gezien![]()
Maar euh liggen ze nou in een tent? Heb wat gemist zeker
quote:
Karim in zn blote piel rond laten rennen imoquote:Op zondag 27 februari 2011 08:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]effe wat slangen op los laten of ratten
eens kijken hoe snel ze eruit zijn
Nou dat hoef ik niet te zien hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 08:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Karim in zn blote piel rond laten rennen imo
Zijn ze wel wakkerquote:Op zondag 27 februari 2011 08:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou dat hoef ik niet te zien hoor
Dat wel en goed ookquote:
Ik zou zeggen lees eens terugquote:Op zondag 27 februari 2011 08:54 schreef superkokje het volgende:
Moge
Is er nog geneukt vannacht, of is het bij stinkvingeren gebleven
WTFquote:
Gerard, Alex, Sofia, Maik en Mo zijn dan ook allemaal watjes neem ik aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:03 schreef superkokje het volgende:
Ik mis dat watje guido buiten. Verder nog mensen binnen gaan slapen
En sjerrenquote:Op zondag 27 februari 2011 09:16 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard, Alex, Sofia, Maik en Mo zijn dan ook allemaal watjes neem ik aan.
Omdat ze niet binnen liggen?quote:Op zondag 27 februari 2011 09:20 schreef Conquer het volgende:
Waarom liggen ze eigenlijk buiten?
& Ja, dat zijn M&M.
Lees terug zou ik zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 09:21 schreef Conquer het volgende:
Oké, betere vraag. Hoe kwamen ze erop buiten te liggen? Missie?
Om wat?quote:Op zondag 27 februari 2011 09:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Guido en Laura hebben nog een poging gewaagd
Tjaquote:Op zondag 27 februari 2011 09:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lees terug zou ik zeggenGa niet steeds alles herhalen hoor
Hmmmquote:
Is toch lekker, in buitenlucht slapenquote:Op zondag 27 februari 2011 09:23 schreef superkokje het volgende:
Had volgens mij iets met Joanna te maken,zei dat ze nog nooit in de blote lucht had ges;apen. Denk idd datb het een missie is, omdat ze met 6en gestart zijn. Jo zie ik ook niet meer dus zal vannacht ook wel naar binnen zijn gevlucht
ik teken er voor Tijd voor het voorjaarquote:Op zondag 27 februari 2011 09:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is toch lekker, in buitenlucht slapenpaar flinke dekens erbij en sweet dreams
Servio,aafke flip(nu douchen) Karimquote:Op zondag 27 februari 2011 09:25 schreef Darklight het volgende:
Morge COSers
Benieuwd of er vandaag een paar spijt gaan hebben van gister
Wie liggen er allemaal nog buiten?
In Firefox werkt AdBlock + daarvoor.. Bij mij dan..quote:Op zondag 27 februari 2011 09:26 schreef beauterham het volgende:
Ik schrik steeds van die veamer reclame in de streams, lijkt wel of die veel harder gaat.
Dit had florisD toch eerst niet? Ad blocker werkt er niet tegen
Als je windows draait kun je ook deze proberen http://www.spixtv.nl/ en dan onderaan dat bestand downloadenquote:Op zondag 27 februari 2011 09:26 schreef beauterham het volgende:
Ik schrik steeds van die veamer reclame in de streams, lijkt wel of die veel harder gaat.
Dit had florisD toch eerst niet? Ad blocker werkt er niet tegen
Ik gebruikte dus duidelijk de verkeerde blocker, het is AdBlockPlus.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:28 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
In Firefox werkt adblocker plus daarvoor..
Excuse me.. het is vroegquote:Op zondag 27 februari 2011 09:30 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ik gebruikte dus duidelijk de verkeerde blocker, het is AdBlockPlus.
en gister met de dronken kop in de douche met de mannen de broekje uittrekken en omdraaienquote:Op zondag 27 februari 2011 09:35 schreef RiftNL het volgende:
Monique onder de dekens slipje verwisselen maar wel neuken op camera oja natuurlijk
Nee burka'squote:Op zondag 27 februari 2011 09:42 schreef StephanL het volgende:
Droegen ze in die Portugese versie ook bikini's tijden het douchen?
Ze gingen buiten slapen om M&M ruimte te geven. Maik heeft vannacht fipo gemacht!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:21 schreef Conquer het volgende:
Oké, betere vraag. Hoe kwamen ze erop buiten te liggen? Missie?
een fakking eindbaas!quote:
Heeft ze niet gedaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:43 schreef stormiot het volgende:
ze gaat haar zelf toch wel van onderen wassen hoop ik
das anders echt vies
en hoe weet je dat danquote:Op zondag 27 februari 2011 10:07 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wel net toen de camera even niet in de douche was
Weet ze dan nog wel dat ze seks heeft gehad?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze weten niet meer wie gedoucht hebben
1+1 = 3 hequote:Op zondag 27 februari 2011 10:09 schreef stormiot het volgende:
[..]
en hoe weet je dat dankonden we dus niet zien
Ze had "hmm, jawelll" lekker geslapen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Weet ze dan nog wel dat ze seks heeft gehad?
Ze was bij genoegquote:Op zondag 27 februari 2011 10:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Weet ze dan nog wel dat ze seks heeft gehad?
Zie mijn toevoeging. Wat is het probleem? Hun kiezen er toch voor in een real life soap te gaan met overal camera's, moet je niet ineens preuts gaan doen.quote:
ninja-editquote:Op zondag 27 februari 2011 10:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zie mijn toevoeging. Wat is het probleem? Hun kiezen er toch voor in een real life soap te gaan met overal camera's, moet je niet ineens preuts gaan doen.
Letterlijk dan zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 10:16 schreef Mylene het volgende:
Monique vindt het kutstreek. Kennelijk over Maik.
Dat doet ze toch helemaal zelf? Moet ze niet zoveel zuipenquote:
Dan nog, ik vind het niet netjes. Maar okay, het is gebeurd, nu niet pruilen en volgende keer niet zo zat worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat doet ze toch helemaal zelf? Moet ze niet zoveel zuipen
Dat laatste ben ik met je eens. Maar om nu alleen Maik de schuld te geven vind ik ook niet fair.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dan nog, ik vind het niet netjes. Maar okay, het is gebeurd, nu niet pruilen.
etenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:20 schreef Darklight het volgende:
Hebben Laura en Guido nog iets gedaan?
Ik had er al achter geplakt: niet pruilen en volgende keer niet zo zat worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar om nu alleen Maik de schuld te geven vind ik ook niet fair.
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik had er al achter geplakt: niet pruilen en volgende keer niet zo zat worden.
Normaliter ok, maar Maik had zelf ook een behoorlijk slokkie op.. Hij wilde zelfs niet naast Mo liggen want hij wilde nog lallen in het hok maar Joanna dwong hem onderhand om dat nest in te gaan. Vervolgens was het Mo die hem steeds in het nest aan het teasen was, tot aan fappen en vervolgens zijn tentenkamp willen laten zien aan de hele slaapkamer.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:19 schreef Mylene het volgende:
Het is gewoon niet netjes om je aan een vrouw te vergrijpen die ladderzat is.
Dank je voor de verduidelijking voor degenen onder wie ik die het niet helemaal gezien hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaliter ok, maar Maik had zelf ook een behoorlijk slokkie op.. Hij wilde zelfs niet naast Mo liggen want hij wilde nog lallen in het hok maar Joanna dwong hem onderhand om dat nest in te gaan. Vervolgens was het Mo die hem steeds in het nest aan het teasen was, tot aan fappen en vervolgens zijn tentenkamp willen laten zien aan de hele slaapkamer.
Hoe dan ook.. svp niet meer aankomen met termen als daterape, dronken vrouwen misbruik enzovoorts. Ik hou er ook niet van maar hier is dat niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |