FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Tis genoeg zo .. morgen weer een dagquote:Op zondag 27 februari 2011 03:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zie nu 3 keer hetzelfde stukkie "papier" zowel bij de tafel als bij de gitaar
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
ik fipo bijna nooit op eigen topicsquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
achter het vimeo logo?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!
Ik heb ze nog nooit samen in een ruimte gezien!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
Hoe sadquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
wat hij zegt!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Dat is het introverte stukje foliequote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?
Dat is toch fakking niet normaal he!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Ze zouden Peterrr R de Vrrrrries erop af moeten sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch fakking niet normaal he!
quote:
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!quote:
Is dat stream 5?quote:
Getuige 1 doet melden!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!
Dat dat kan in Portugalquote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!
Psychopaten willen altijd een trofee hequote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah lievvvvv! Maik pakt de hand van Mo om bij zich te houdenIk ben aan het smelten!
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Psychopaten willen altijd een trofee he
Jouw posts zijn bijna haiku's. Bijna.quote:
Haha! Dat doet me denken aan de tijd dat ik Concierge was op een meidenkostschool, en ik ...of wacht.. nee hoor mensen, geintje!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.
Ja.quote:
Ohw kudt... nu gaat het los...quote:
Met kelder ?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha! Dat doet me denken aan de tijd dat ik Concierge was op een meidenkostschool, en ik ...of wacht.. nee hoor mensen, geintje!
hijs ook erg sociaal in bed ,rolt zich helemaal in de dekens ,knie over mo heen...quote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah lievvvvv! Maik pakt de hand van Mo om bij zich te houdenIk ben aan het smelten!
Ik zie nu je UI pas geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.
En gietmortel!quote:
doe ik ook.. alleen ik rol me dan wel tegen de ander aan zodat die smorgens compleet nat van het zweet wakker gaat wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hijs ook erg sociaal in bed ,rolt zich helemaal in de dekens ,knie over mo heen...
Een saaie tent van drie regelsquote:
Zeg! Dat soort ranzige opmerkingen zijn we op fok niet zo gewend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |