FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Tis genoeg zo .. morgen weer een dagquote:Op zondag 27 februari 2011 03:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zie nu 3 keer hetzelfde stukkie "papier" zowel bij de tafel als bij de gitaar
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
ik fipo bijna nooit op eigen topicsquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
achter het vimeo logo?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!
Ik heb ze nog nooit samen in een ruimte gezien!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
Hoe sadquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
wat hij zegt!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Dat is het introverte stukje foliequote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?
Dat is toch fakking niet normaal he!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Ze zouden Peterrr R de Vrrrrries erop af moeten sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch fakking niet normaal he!
quote:
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!quote:
Is dat stream 5?quote:
Getuige 1 doet melden!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!
Dat dat kan in Portugalquote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het fakking fladderde! Ik weet het zeker!
Psychopaten willen altijd een trofee hequote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah lievvvvv! Maik pakt de hand van Mo om bij zich te houdenIk ben aan het smelten!
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Psychopaten willen altijd een trofee he
Jouw posts zijn bijna haiku's. Bijna.quote:
Haha! Dat doet me denken aan de tijd dat ik Concierge was op een meidenkostschool, en ik ...of wacht.. nee hoor mensen, geintje!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.
Ja.quote:
Ohw kudt... nu gaat het los...quote:
Met kelder ?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha! Dat doet me denken aan de tijd dat ik Concierge was op een meidenkostschool, en ik ...of wacht.. nee hoor mensen, geintje!
hijs ook erg sociaal in bed ,rolt zich helemaal in de dekens ,knie over mo heen...quote:Op zondag 27 februari 2011 03:21 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah lievvvvv! Maik pakt de hand van Mo om bij zich te houdenIk ben aan het smelten!
Ik zie nu je UI pas geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
spijkeren ze later op de muur als ze thuis zijn.
En gietmortel!quote:
doe ik ook.. alleen ik rol me dan wel tegen de ander aan zodat die smorgens compleet nat van het zweet wakker gaat wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hijs ook erg sociaal in bed ,rolt zich helemaal in de dekens ,knie over mo heen...
Een saaie tent van drie regelsquote:
Zeg! Dat soort ranzige opmerkingen zijn we op fok niet zo gewend!quote:
Het ziet eruit als nederlands maar als ik het hardop voorlees lijkt het wel een andere taal...quote:
Geeft niet ik begrijp er ook geen ruk meer vanquote:Op zondag 27 februari 2011 03:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal nuchter maar uhm ....
ow Limburgquote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer Limboos zijn... ofzo.
Neen.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welja... laten we de limbo's weer even in een negatief daglicht stellen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is dat zo'n glimmend schijfje met mp3's?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef toxikon het volgende:
[..]Niet zo he
![]()
ow Limburg![]()
Heb ik niks gezegd.
Zuid afrikaans of een goeie afgaanquote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ziet eruit als nederlands maar als ik het hardop voorlees lijkt het wel een andere taal...
Ik denk zoete witte wijn met ijs.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat denk je wat het dit keer was? Ik gok op Koeterwaals
Ga jij nou maar vleermuizen spottenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welja... laten we de limbo's weer even in een negatief daglicht stellen!
nee echt, laten we dat eens doen!
Nou, maar dat was het antwoord wat ik eerder kreeg op ook zo'n ruktekst. Toen was het Limboos. Dus ik dacht zo, dat het dan nu ook wel weer zo zou zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er lopen twee limbo's door de kalverstraat ....quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vleermuizen spotten.
Dat zijn best veel biefstukkenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
Jeroen van koningbrugge en Dennis van der Veer
Ik ben toch redelijk thuis in het nederlands en versta ook een aardig woordje limbonees maar hier geef ik het op...quote:
dennis van der Ven... nimmer een slechtere schrijver met een wekelijkse column gezien..._O-quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
Die zijn bij jou?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
Ssstt!quote:
Als Dennis van der Ven bij je zit: Zeg dan even dat Seth Gaiikema vanuit 1980 heeft gebelt: hij wil graag zijn grappen terug!!!quote:
G eeft niet hoo rquote:
aan wie zit je te denken... mau?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook janken als ik me op tv liet nemen door Maik.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:36 schreef Krambo het volgende:
Maar jullie kunnen nu wel een beetje slap lullen, beseffen jullie je wel hoe Mo's ouders zich morgen voelen? Hun dochter die zich op National TV laat nemen door Maik?
Als je de kans kreeg zou je je laten nemen door Maik!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook janken als ik me op tv liet nemen door Maik.
En terechtquote:Op zondag 27 februari 2011 03:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden ook janken als ik me op tv liet nemen door Maik.
Doet ze toch zelf?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:36 schreef Krambo het volgende:
Maar jullie kunnen nu wel een beetje slap lullen, beseffen jullie je wel hoe Mo's ouders zich morgen voelen? Hun dochter die zich op National TV laat nemen door Maik?
Zelfs ik heb grenzen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je de kans kreeg zou je je laten nemen door Maik!
Ik zou graag met dat foutje willen stoeienquote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Mita het volgende:
Doet ze toch zellef Hebben ouders ook een foutje gemaakt
Mijn ouders ook als ik me laat nemen door Moquote:Op zondag 27 februari 2011 03:36 schreef Krambo het volgende:
Wonen in Spaubeek is wel een erg grote fout maar daar hoeft Mootje niet de dupe van te worden!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Mita het volgende:
Doet ze toch zellef Hebben ouders ook een foutje gemaakt
Ik gok dat die dakloze hoog begaafd isquote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik hoop wel, dat dat gemekker dat "bewezen" zou zijn dat Monique hoogbegaafd zou zijn, voor nu en altijd is opgehouden.
Met slechts één functionerende hersencel, laat je je niet door een leeghoofd als Maik volblaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |