SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik gunde het jou, zo stijg je nog eens op de ranking.
Stijgen gaat moeilijk worden danquote:Op zondag 27 februari 2011 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sta al bovenaan mbt topic's openen!
Mja dat gaat idd lastig worden.quote:
ik weet et heel irritant...quote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij gooit t topic dicht en kan geen nieuw topic te openen!
Daarom gaf ik je die link ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef IPeePie het volgende:
Spam-records
126 posts - Outpost76 - Hattrick #481: Hup ADO!!
119 posts - Outpost76 - Hattrick #487: Handje klap
118 posts - Outpost76 - Hattrick #449: Van den Bosch team! Deel 2
114 posts - Outpost76 - Hattrick #448: Waar blijven de awards
113 posts - Outpost76 - Hattrick #502: Op naar de 13000.
Er zijn nog wel meer indrukwekkende statistieken in jouw voordeel
als je dat voordeel kunt noemenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef IPeePie het volgende:
Spam-records
126 posts - Outpost76 - Hattrick #481: Hup ADO!!
119 posts - Outpost76 - Hattrick #487: Handje klap
118 posts - Outpost76 - Hattrick #449: Van den Bosch team! Deel 2
114 posts - Outpost76 - Hattrick #448: Waar blijven de awards
113 posts - Outpost76 - Hattrick #502: Op naar de 13000.
Er zijn nog wel meer indrukwekkende statistieken in jouw voordeel
Geeft ook niet, ik heb all1 al eens verteld dat ik niet kijk naar nummertjes. Zodoende had ik dus ook echt niet in de gaten dat het topic bijna vol was....quote:
Hij is in ieder geval 15... nu nog hopen op skills.quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Leen Nijhof.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Passen!
Ik zie het idd. Helemaal top.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Possie:
1 speler is al overboden.
Dat was ook een openingsbodquote:Op zondag 27 februari 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Helemaal top.![]()
Zo ook een speler van IPeePie. Nu de rest nog!
Iemand vond het goed er nog iets overheen te bieden, zodat ik wat meer te besteden had.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat openingsbod had ik toch geplaatst?
Oh ok. Altijd leuk zulke dingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Iemand vond het goed er nog iets overheen te bieden, zodat ik wat meer te besteden had.
Hij bood het zelf aan overigens.
Een verhoging van het openingsbod danquote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok. Altijd leuk zulke dingen.![]()
Maar dan was het geen openingsbod maar een verhoging.
ik heb mijn spitsen nog nooit naar de zijkanten gezet in de voorste linie. Hoe gaat dat werken dan? Dan heb ik toch niets meer in het centrum staan?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:12 schreef Drassss het volgende:
Kan je niet gewoon via de vleugel aanvallen Brand? Dus beide spitsen naar de vleugel en je wings/mids die aan de buitenkant zijn aanvallend?
Zoooo weer een mail gestuurd naar de jeugdscout of er nieuwe Prentjes in het systeem zijn gekomen.. we wachten met spanning af!
Je zegt dat hij echt alles ( normaal gesproken ) naar het centrum zet. Dan zou ik er juist voor kiezen om je centrale aanval niet zo sterk te maken en alleen vanuit de vleugels te gaan aanvallenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb mijn spitsen nog nooit naar de zijkanten gezet in de voorste linie. Hoe gaat dat werken dan? Dan heb ik toch niets meer in het centrum staan?
Oh en mijn wingers heb ik idd al aanvallend staan.
passing is afdoende denk ik. alle verdedigers hebben minimaal redelijk passen, mijn spitsen matig, en mijn wingers redelijk en goed. 2 centrale middenvelders zwak en slecht. Hoe zijn passing is weet ik natuurlijk nietquote:Op zondag 27 februari 2011 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zegt dat hij echt alles ( normaal gesproken ) naar het centrum zet. Dan zou ik er juist voor kiezen om je centrale aanval niet zo sterk te maken en alleen vanuit de vleugels te gaan aanvallen![]()
Is je passing een beetje hoog van je spelers?
Ga je het middenveld winnen van hem?
1 2 3 | o> o o o <o o ô o o o |
1 2 3 | o o o o \/ o o \/ o o |
1 2 3 | o o o o \/ o o \/ <o o> |
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Maximiliaan Grimmius en hij is 15 jaar en 48 dagen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Positiespel! Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
die is leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef MrMoon het volgende:
Ik heb me niet kunnen inhouden, maar ik kan ook niet zeggen dat ik er spijt van heb...
[..]
ik zou dat laatste idd doen..quote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
passing is afdoende denk ik. alle verdedigers hebben minimaal redelijk passen, mijn spitsen matig, en mijn wingers redelijk en goed. 2 centrale middenvelders zwak en slecht. Hoe zijn passing is weet ik natuurlijk niet.
mijn spelers hebben minimaal goed conditie, hij gemiddeld matig, dus dat win ik ook makkelijk.
hij staat dus zo:
[ code verwijderd ]
2 vleugelverdedigers dus naar het midden
centrale middenvelder verdedigend.
ik heb nu:
[ code verwijderd ]
met vleugelaanval
jij zegt eigenlijk, doe dit:
[ code verwijderd ]
met vleugelaanval
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Drassss het volgende:
Correct Brandje en je zou zelfs je vleugelverdedigers aanvallend kunnen zetten?
ik heb het zo inmiddels neergezetquote:
Om 04:06u heb ik Ramon Martens gescout, 15j71d, huidig matig Passen, potentieel goed Passen. Nu nog de uitstekend PM/Scoren/Verdedigen mainstat en spec [Koppen] achterhalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je bedoelt scouten? Was dat niet veranderd (hele poos terug al overigens) naar 1 uur na afloop van de economische update, dus ergens rond half 3 pas? Grote kans dat ik dan inmiddels op 1 oor lig, vanavond wel een housewarming annex verjaardagsparty, half 3 gaat het normaal gesproken echter niet worden
Waarschijnlijk bel ik maandagochtend wel even, zo vlak voor de jeugdwedstrijd eens kijken of er nog iemand mee wil spelen
Misschien iets voor jou IPeePie?quote:Tobias Maat (314521569)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 27-02-2011 (13/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden :
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Je zou ook kunnen overwegen er zelf een paar leveltjes Passen op te zetten? 17j matig PM/formidabel Passen zou je wel ergens rond de 6-7 ton op moeten kunnen leveren lijkt me, terwijl je nu waarschijnlijk op 1-1,5 blijft hangen..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Misschien iets voor jou IPeePie?
Die kan toch perfect op het plekje van Pascal wat extra training krijgen, Possie?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Heb ik idd ook in mn achterhoofd. Omdat IPeePie zulke trainies zocht wil ik m evt voor hem wel op de tl zetten.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen er zelf een paar leveltjes Passen op te zetten? 17j matig PM/formidabel Passen zou je wel ergens rond de 6-7 ton op moeten kunnen leveren lijkt me, terwijl je nu waarschijnlijk op 1-1,5 blijft hangen..
Ik heb het plekkie van Pascal al ingevuld met die andere Prent waailap. Maar als IPeePie hem niet wil ga ik m idd zelf trainen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kan toch perfect op het plekje van Pascal wat extra training krijgen, Possie?
En Óscar dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het plekkie van Pascal al ingevuld met die andere Prent waailap. Maar als IPeePie hem niet wil ga ik m idd zelf trainen.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Andries Ribbens heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Eigenlijk niet, maar hiermee kwam mijn laatste coach aanzetten.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Antoine de Vocht heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
dat dacht ik ook meteenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Ah, ik kwam met Prent-waailap, je eigen jeugdspelertje en Óscar al tot 3, maar daar zat ik dus even mis. Niet dat er anders onvoldoende belangstelling voor 'm zou zijn trouwens.. alleen is het op zich ook wel leuk om 'm zo nog even te kunnen volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 2 spelers verkocht vrijdag en 1 plekkie daarvan is voor Óscar.
Ik koop ook nog een trainie van MrMoon. Radboud van Groningen (268401048) Dus dan zijn met Radboud en Óscar de 2 plekkies van vrijdag al weer opgevuld. Ik verkoop Pascal aan Drassss maandag en op zijn plek komt die Prent waailap. Als ik maandag mn 2 andere spelers ook nog verkoop heb ik zelfs nog meer ruimte en dan zou Tobias misschien een plekkie kunnen krijgen. Mits IPeePie hem wil hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, ik kwam met Prent-waailap, je eigen jeugdspelertje en Óscar al tot 3, maar daar zat ik dus even mis. Niet dat er anders onvoldoende belangstelling voor 'm zou zijn trouwens.. alleen is het op zich ook wel leuk om 'm zo nog even te kunnen volgen
Ah, je begint Koekie-praktijken te vertonen, met -tig transfers per week. Ga je ook net zoveel euries verdienen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop ook nog een trainie van MrMoon. Radboud van Groningen (268401048) Dus dan zijn met Radboud en Óscar de 2 plekkies van vrijdag al weer opgevuld. Ik verkoop Pascal aan Drassss maandag en op zijn plek komt die Prent waailap. Als ik maandag mn 2 andere spelers ook nog verkoop heb ik zelfs nog meer ruimte en dan zou Tobias misschien een plekkie kunnen krijgen. Mits Tenzij IPeePie hem wil hebben.
Het is niet de bedoeling dat ik zoveel transvers ga krijgen als hij, ik ben nu all1 ff goed schoon schip aan het maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, je begint Koekie-praktijken te vertonen, met -tig transfers per week. Ga je ook net zoveel euries verdienen?
Zeker iets voor mij. Ga je hem meteen op de TL zetten? Ik weet namelijk niet of m'n budget toereikend isquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Ik zet hem pas op de TL als jij zegt wanneer het jou het beste uitkomt.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef IPeePie het volgende:
Z
[..]
Zeker iets voor mij. Ga je hem meteen op de TL zetten? Ik weet namelijk niet of m'n budget toereikend is. Wat is z'n TV?
quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
312739818 26-02-2011 (13/44) 700 20 000 ¤ 17 redelijk
312547968 26-02-2011 (13/44) 830 5 000 ¤ 17 goed
314276536 26-02-2011 (13/44) 600 8 000 ¤ 17 redelijk
314276070 26-02-2011 (13/44) 670 21 000 ¤ 17 redelijk
309224934 26-02-2011 (13/44) 1 100 116 000 ¤ 17 matig
314268354 26-02-2011 (13/44) 880 400 000 ¤ 17 redelijk
314258654 26-02-2011 (13/44) 840 600 000 ¤ 17 redelijk
312486547 25-02-2011 (13/44) 870 36 000 ¤ 17 goed
309614380 25-02-2011 (13/44) 860 4 000 ¤ 17 redelijk
314219110 25-02-2011 (13/44) 700 288 001 ¤ 17 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 28 500 ¤
Gemiddelde prijs 149 800 ¤
Ik ben op zich best vaak thuis, maar het lijkt me handig het op een moment te doen dat er niet veel anderen online zijn. Veel meer dan 150k zou ik eigenlijk niet uit moeten geven aan één trainee. En hij heeft ook nog goed leiderschap, en [ONVOORSPELBAAR], dus er is een reëel risico dat hij te duur wordt voor me. Je loopt dus wel het risico dat een random 'm koopt..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op de TL als jij zegt wanneer het jou het beste uitkomt.
Zn TV:
[..]
Ehm om 3u snachts oid dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ben op zich best vaak thuis, maar het lijkt me handig het op een moment te doen dat er niet veel anderen online zijn. Veel meer dan 150k zou ik eigenlijk niet uit moeten geven aan één trainee. En hij heeft ook nog goed leiderschap, en [ONVOORSPELBAAR], dus er is een reëel risico dat hij te duur wordt voor me. Je loopt dus wel het risico dat een random 'm koopt..
Ok, is goed. Doe het wel op een tijd dat de meeste friendies woensdag al afgelopen zijn, hopelijk schrikt dat kapers afquote:Op zondag 27 februari 2011 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm om 3u snachts oid dan?Ik heb geen idee wanneer er weinig mensen online zijn. Ze kunnen ook speciaal voor een speler online komen he. Als ze hem echt willen hebben komen ze toch wel. Zal ik m er vanavond maar gewoon opzetten?
Dat risico weet ik. Maar dat wil ik wel lopen.
Je hebt je huiswerk gedaan zie ikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanavond listen betekent dat 'ie deze week geen training krijgt, gezien IPeePie woensdagochtend al speelt. Lijkt me beetje zonde, dan kun je 'm beter voor vrijdagochtend/avond (of later) listen en deze week bij jezelf nog op Passen mee laten trainen. Wie weet zit 'ie goed (hoog) en popt 'ie naar uitstekend
Hmzzz zit wat in maar als hij popt is ie helemaal niet meer te betalen voor hem.....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanavond listen betekent dat 'ie deze week geen training krijgt, gezien IPeePie woensdagochtend al speelt. Lijkt me beetje zonde, dan kun je 'm beter voor vrijdagochtend/avond (of later) listen en deze week bij jezelf nog op Passen mee laten trainen. Wie weet zit 'ie goed (hoog) en popt 'ie naar uitstekend
Wat zegt PsicoTSI over z'n passen skill?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz zit wat in maar als hij popt is ie helemaal niet meer te betalen voor hem.....
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat zegt PsicoTSI over z'n passen skil?
0-1@@@@quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga zo weer kijken via een stream dus als iemand zich geroepen voeld om iets over psv - Ajax te roepen doe dat dan plzzz via een spoiler...
Alvast bedankt!
Enige herinneringen op basis van je jeugdtrainingen? Heeft 'ie nog wat Passen-training gehad nadat 'ie gestegen was naar goed of was 'ie toen meteen uitgetraind (geel balkje)quote:
Hij heeft heel lang passen training gekregen en ik kreeg in 1x te horen dat ie (van onbekend naar goed) gestegen en uit getraind was.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Enige herinneringen op basis van je jeugdtrainingen? Heeft 'ie nog wat Passen-training gehad nadat 'ie gestegen was naar goed of was 'ie toen meteen uitgetraind (geel balkje)
Als het bericht over een niveau gestegen (naar goed) en uit getraind na de zelfde wedstrijd waren zal hij geen/weinig subskill hebben en op zeker niet naar uitstekend Passen stijgen. Dan kun je hem dus op zich ook mee laten trainen zodat 'ie iets beter presteert en zonder dat het veel invloed op de transfervergelijking heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang passen training gekregen en ik kreeg in 1x te horen dat ie (van onbekend naar goed) gestegen en uit getraind was.
Ik heb nog geen rekening gehouden met het tussen seizoen. Ik heb nu 19 trainies en daar staan er 3 van op de tl. Verkopen lijkt mij de beste optie dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als het bericht over een niveau gestegen (naar goed) en uit getraind na de zelfde wedstrijd waren zal hij geen/weinig subskill hebben en op zeker niet naar uitstekend Passen stijgen. Dan kun je hem dus op zich ook mee laten trainen zodat 'ie iets beter presteert en zonder dat het veel invloed op de transfervergelijking heeft.
Hoeveel trainees heb je trouwens momenteel, moet je in het tussenseizoen een aantal stil laten zitten of is daar al rekening mee gehouden? Want als je 'm zelf 2 niveau's op zou willen trainen, dan duurt dat in principe een week of 7, misschien 8. Als hij echter dan in het tussenseizoen niet traint, ben je weer 2 weken verder. In dat geval kun je 'm misschien beter toch nu alvast verkopen en vanmiddag uiterlijk rond een uur of 4 listen of hopen dat IPP 'm vrijdag/zaterdag op kan pakken..
Nee, dan zit ik nog op school. Zou je het rond half 6 kunnen doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rekening gehouden met het tussen seizoen. Ik heb nu 19 trainies en daar staan er 3 van op de tl. Verkopen lijkt mij de beste optie dan.
@IPeePie ben jij woensdag rond 16.00 online?
Ook goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef IPeePie het volgende:
N
[..]
Nee, dan zit ik nog op school. Zou je het rond half 6 kunnen doen?
Bestaat niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Iemand een linkje naar t mods ban meld topic? Ik kan m nie vinden.....
[/offtopic]
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unbanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Iemand een linkje naar t mods ban meld topic? Ik kan m nie vinden.....
[/offtopic]
Omdat jij de link pas later toevoegde..quote:
Sssst.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat jij de link pas later toevoegde..
Ach wat Vertonghen deed in de 1e helft kan al helemaal niet.....quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef IPeePie het volgende:
Wat een sportieve speler is die Toivonen toch.
Dat vond ik dan nog wel van wat humor getuigen, maar goed, het kan ook niet inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach wat Vertonghen deed in de 1e helft kan al helemaal niet.....
Ik ben wel benieuwd naar de samenvatting van Az - Twente trouwens.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat vond ik dan nog wel van wat humor getuigen, maar goed, het kan ook niet inderdaad.
Woensdag loopt zn dl pas af hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef IPeePie het volgende:
Ok, terug naar HT. Er zijn trainees te kopen.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben van plan meer dan 1 trainee te gaan trainenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Woensdag loopt zn dl pas af hoor.
Ah toch wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben van plan meer dan 1 trainee te gaan trainen
Edit: Zeg het even als je 'm erop zet trouwens, dan hotlist ik 'm.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef PeeJie_ het volgende:
Nog belangrijke (competitie)wedstrijden voor vanavond op het programma ?
Mooie wedstrijd danquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet tegen de koploper! SDH'69 - Kluitje (312245987)
Ja, mijn IM trainees moeten onder 56d zijn, en m'n winger trainees onder de 30d. Hij loopt dus ongeveer gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan een prima alternatief zijn. Lijkt me dat 'ie binnen 4 weken naar goed PM stijgt, dus dan is 'ie pakweg 17j31d (wat ook ongeveer de leeftijd is van de meeste andere trainees die je haalt?)
Enige wat je dan nog even af moet wegen is of het financieel ook aantrekkelijker is 'm zelf van redelijk->goed PM te trainen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, mijn IM trainees moeten onder 56d zijn, en m'n winger trainees onder de 30d. Hij loopt dus ongeveer gelijk.
Op dit moment heb ik die middelen niet, vandaar. Ik heb sowieso besloten van deze speler af te zien, hij ging er uit voor 77k. Voor die prijs kan je ook een 20d goed PM kopen, zelfde bijskills zelfde spec. Dus dan zou het een beetje nutteloos zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Enige wat je dan nog even af moet wegen is of het financieel ook aantrekkelijker is 'm zelf van redelijk->goed PM te trainen.
Stel, je bespaart er 100k mee qua transfersom en het kost je inderdaad die 4 weken. Misschien zou je meer kunnen verdienen als je in diezelfde 4 weken een goed PM omhoog traint naar uitstekend? Ik zit al een aantal seizoenen niet meer in de PM-markt hoor, dus wie weet maakt het per saldo niet zoveel uit. Het zou alleen wel de overweging kunnen zijn.. (mits je voldoende middelen hebt om je die keuze te kunnen veroorloven)
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef IPeePie het volgende:
Ik denk eraan wat geld te besparen door deze te kopen:
17y3d, [SNEL]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 4/20 zwak
Hij loopt 1 Positiespel pop achter op m'n andere trainees, maar is ook wat jonger. En waarschijnlijk veel goedkoper. Vinden jullie dit een goed idee?
Had jij het gedaan voor 77k dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
edit: laat maar.. je hebt hem niet gekocht..
geen idee.. denk het wel eerlijk gezegd.. maar goed ik heb makkelijk pratenquote:
Je zou m'n hotlist eens moeten zienquote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee.. denk het wel eerlijk gezegd.. maar goed ik heb makkelijk praten
je hebt natuurlijk nog meer trainees nodig dan alleen die..
niet onaardig.. wat zegt zn tv?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je zou m'n hotlist eens moeten zien
De volgende op de lijst is deze:
17y23d, [SNEL]
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Mediaangemiddelde prijs 144 500 ¤quote:
wat vind je van zoiets dan voor op de vleugel?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mediaangemiddelde prijs 144 500 ¤
Gemiddelde prijs 229 200 ¤
Maar hopen dat het niet zo ver gaat komen, want dat kan ik niet betalen
Z'n passen is wat te laag. Ik koop al die zwak passers, zodat ik ze in het tussenseizoen nog op kan trainen tot matig. Dat gaat met die niet lukken. Al is z'n verdedigen wel weer handig.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat vind je van zoiets dan voor op de vleugel?
Danny Sparre (312822082)
Ik denk dat je goedkoper moet gaan zoeken want de tv klopt meestal wel met zulke spelers.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mediaangemiddelde prijs 144 500 ¤
Gemiddelde prijs 229 200 ¤
Maar hopen dat het niet zo ver gaat komen, want dat kan ik niet betalen
zoiets dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Z'n passen is wat te laag. Ik koop al die zwak passers, zodat ik ze in het tussenseizoen nog op kan trainen tot matig. Dat gaat met die niet lukken. Al is z'n verdedigen wel weer handig.
mja voor basisspelers kan ie wel voor zulke spelers gaan, maar de rest zal ie moeten aanvullen met wat goedkopers dat minder goed is..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat je goedkoper moet gaan zoeken want de tv klopt meestal wel met zulke spelers.
Gezien het geld dat hij heeft\hoopt te krijgen zal hij toch wat anders moeten gaan zoeken. Ook voor zn A spelers.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zoiets dus?
Mris Biksis (314539296)
[..]
mja voor basisspelers kan ie wel voor zulke spelers gaan, maar de rest zal ie moeten aanvullen met wat goedkopers dat minder goed is..
Ja zoiets. Maar die is nog duurderquote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zoiets dus?
Mris Biksis (314539296)
[..]
mja voor basisspelers kan ie wel voor zulke spelers gaan, maar de rest zal ie moeten aanvullen met wat goedkopers dat minder goed is..
Oh crap dat vergeet ik idd!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef IPeePie het volgende:
@outpost76 Vergeet je trouwens niet die speler te listen?
Of ging dat volgende week pas?
mja.. ik denk dat je op de vleugel beter kunt zoeken naar redelijk vleugel, matig pos en matig pas oid..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar die is nog duurder.
Ik heb een mooi openingsbod gedaan. Hopelijk kan je er wat meequote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap dat vergeet ik idd!
Fail @ Possie.
Edit : Bij deze Tobias Maat (314521569)
tot hoeveel kun/wil je gaan voor hem?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb een mooi openingsbod gedaan. Hopelijk kan je er wat mee
Dat formidabel verdedigen is wel tof, briljant keepen is echter veel te weinig mainstat.. Zit er nog wat spelhervatten op?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Gijs_ het volgende:
Alhoewel, de TV van m'n keeper is wel weer gestegen naar ruim 4,2. Ik denk alleen dat niet veel mensen zoeken naar een briljant keeper van 27 met formidabel verdedigen, maar eens wat reclame maken op de ht fora dan
Ja, ook formidabel...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat formidabel verdedigen is wel tof, briljant keepen is echter veel te weinig mainstat.. Zit er nog wat spelhervatten op?
Ja, dat is inderdaad zo. Rustig afwachten maar, aan het begin van het seizoen durf ik het ook wel aan hem er voor een iets forser bedrag onder zijn TV op te zetten. Een andere keeper kan ik de komende weken door wat geplande passentraningen ook niet trainen, dus wat dat betreft is het ook niet heel erg.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. Dan moet je net een gek tegenkomen die 'm wil hebben. Toegevoegde waarde van formidabel (9) verdedigen staat ongeveer gelijk aan 4 extra levels Keepen. Dan kom je dus op de prestatie van een reusachtig GK uit, betaal je ook ongeveer 4 miljoen voor, dus de prijs is (zeker door de SP) wel prima. Alleen zoekt er niemand die die prestaties wil naar een briljant GK, dus kan ik me voorstellen dat het lastig is 'm te slijten.
Overigens zou ik niet een 21-22 wk keepen zoeken (met of zonder SP trouwens?), gewoon een 19-jarige pakken. Beetje goed/geduldig zoeken en dan betaal je er zo aan 't eind van 't seizoen max 3 miljoen voor (zonder noemenswaardig SP)
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb een mooi openingsbod gedaan. Hopelijk kan je er wat mee
Ik zag het ja....quote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef Gijs_ het volgende:
Ik krijg mijn keeper trouwens maar niet verkocht trouwens, zo maar eens voor vier miljoen erop zetten... weet jij of die andere nog verkocht is Possie?
Nou ja, dat was toch maar een 'halve' van den Bosch, met zijn LimburgseBelgische paspoort.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag het ja....Helaas is Neo idd verkocht.....
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, dat was toch maar een 'halve' van den Bosch, met zijn LimburgseBelgische paspoort.
wat dus neerkomt op een 100% vd Bosch dusquote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het was wel een 100% van den Bosch hoor hij haalde all1 niet veel met zn laatste iq test.
hier ook, dan eindelijk weer om een fatsoenlijke tijd beginnen..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Nog maar twee wedstrijdjes starten om 2100 uur
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat dus neerkomt op een 100% vd Bosch dus
Alleen moet GotC komend seizoen nog om 2100 uur starten...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier ook, dan eindelijk weer om een fatsoenlijke tijd beginnen..
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Nog maar twee wedstrijdjes starten om 2000 uur![]()
Dat heeft toch nix te maken met het aanpassen van quotes?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik gaat degraderen dus heb ik volgend seizoen die bagger tijd van de VII
Heb jij nou van ga, gaat gemaakt of heeft possie dat gedaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heeft toch nix te maken met het aanpassen van quotes?
Zijn ninja-edit was wat traag voor deze Lucky Lukequote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb jij nou van ga, gaat gemaakt of heeft possie dat gedaan?
Nee dat klopt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heeft toch nix te maken met het aanpassen van quotes?
Ik heb van gaat, ga gemaakt. All1 was flap idd te snel met zn quote.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb jij nou van ga, gaat gemaakt of heeft possie dat gedaan?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn ninja-edit was wat traag voor deze Lucky Luke
Ja!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben jaloers. GotC heeft een jeugdspeler met ongeveer de perfecte U-20 leeftijd die goed vleugel en goed pm heeft
quote:Jean-Paul Bruininx [youthplayerid=89878109]
16 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 24-03-2011
Player can be promoted 25 day(s) later at 24-3-2011.
Team: Fillead beag
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 21-11-2010 06:16 (98 dagen geleden)
Waarschuwingen: 2
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: goed (max. goed)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
Leukquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben jaloers. GotC heeft een jeugdspeler met ongeveer de perfecte U-20 leeftijd die goed vleugel en goed pm heeft
Goed!quote:
goeie keusquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef BrandX het volgende:
@drasss en Moon, jullie hebben gewonnen, ik heb mijn vleugelverdedigers ook aanvallend gezet
Op zich een mooie speler hoor. Echter geen DFW-kandidaat wat mij betreft. En Psico kan m wat hoog inschalen wegen dat matig scoren en 3*zwak erbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef IPeePie het volgende:
Wat denken jullie van deze?
17y11d, [KOPPEN]
Huidige vaardigheden
Positiespel: 6/20 redelijk (volgens PsicoTSI had hij eigenlijk al goed moeten zijn, hij zit dus heel dicht op goed)
Vleugelspel: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
Help matig scoren nog iets voor z'n latere verkoopwaarde? Voor het geval iemand er een DFW van wil maken?
@outpost76 Er heeft iemand 2k op 'm geboden
ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef IPeePie het volgende:
Wat denken jullie van deze?
17y11d, [KOPPEN]
Huidige vaardigheden
Positiespel: 6/20 redelijk (volgens PsicoTSI had hij eigenlijk al goed moeten zijn, hij zit dus heel dicht op goed)
Vleugelspel: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
Help matig scoren nog iets voor z'n latere verkoopwaarde? Voor het geval iemand er een DFW van wil maken?
@outpost76 Er heeft iemand 2k op 'm geboden
quote:
Playmaking [Form=High]=6.99quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich een mooie speler hoor. Echter geen DFW-kandidaat wat mij betreft. En Psico kan m wat hoog inschalen wegen dat matig scoren en 3*zwak erbij.
Z'n salaris zou meer moeten zeggen
Mediaangemiddelde prijs 1 950 ¤quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uit
wat zegt zn tv?
quote:Het was een slechte dag voor Almar van Doesburg. Op het doorweekte veld kon hij zijn snelheid niet goed te gelde maken.
lekker laten lopen dus..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Playmaking [Form=High]=6.99
Playmaking [Form=Average]=7.06
Playmaking [Form=Low]=7.15
Playmaking [Wage=¤]=7.07
[..]
Mediaangemiddelde prijs 1 950 ¤
Gemiddelde prijs 3 690 ¤
Er heeft nu ineens iemand 50k op 'm geboden >.>, net stond hij nog op 3k.
Dat zeg ik, die Psico-gegevens kunnen er wat naast zitten door de bijskills. En 3 keer zwak telt daarin al mee. Wat is die gast zn gewone salaris? Vertelt mij meestal veel meer dan die psico-ellendequote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Playmaking [Form=High]=6.99
Playmaking [Form=Average]=7.06
Playmaking [Form=Low]=7.15
Playmaking [Wage=¤]=7.07
[..]
Mediaangemiddelde prijs 1 950 ¤
Gemiddelde prijs 3 690 ¤
Er heeft nu ineens iemand 50k op 'm geboden >.>, net stond hij nog op 3k.
Dat was ik van plan inderdaadquote:
PsicoTSI maakt ook een inschatting op basis van loon, ik dacht dat je die bedoeldequote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die Psico-gegevens kunnen er wat naast zitten door de bijskills. En 3 keer zwak telt daarin al mee. Wat is die gast zn gewone salaris? Vertelt mij meestal veel meer dan die psico-ellende
Psico heb ik er jaren geleden uitgegooid. Werkt prima, maar slechts voor echte monoskillers.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
PsicoTSI maakt ook een inschatting op basis van loon, vandaar dat ik dat postte.
Loon:
410 ¤/week
6 560 ¤/ seizoen
dat is de reden dat ik het nog wel heb gehouden en voor beginners is het ook zeer handig, want kopen meestal monoskillers...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Psico heb ik er jaren geleden uitgegooid. Werkt prima, maar slechts voor echte monoskillers.
ja ik zag het, heb het aangepastquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb maar ff gereageerd op je persbericht...
Kut, dat is een schorsing voor volgende weekquote:Toen De Bulls-speler Terho Granrot vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
Welk van de twee is belangrijker?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Kut, dat is een schorsing voor volgende week
Wel weer punten voor VJ
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik heb mn commentaar weer verwijderd
De schorsing...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welk van de twee is belangrijker?
BAM!quote:19:00
Bálint Pest domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Ed van Laer kon één hiervan goed raken en zo in de 19e minuut de 1-0 maken
En het is 'maar' een vleugelback normaalquote:
Dat moet je er dan natuurlijk niet bij vertellen hequote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En het is 'maar' een vleugelback normaal
Aangezien wij allebei tegelijk vorige week een goal maakten, wordt het voor mij ook eens tijdquote:
Ik stond net ook op het punt dat te posten!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aangezien wij allebei tegelijk vorige week een goal maakten, wordt het voor mij ook eens tijd
20 minuten en niks gebeurd
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik stond net ook op het punt dat te posten!
Met hulp van een spits naar de vleugel stelt het nog wel wat voorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je er dan natuurlijk niet bij vertellen he
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Flappekz het volgende:
Straks vol over de vleugels met 2 aanvallende WB's, 2 aanvallende Wingers, 2 middenvelders naar de vleugel en 2 aanvallers naar de vleugel
Je bent anders van harte welkomquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, ik heb afgesproken met mijn concurrent "tegen" de strijd om degradatie dat ik met mijn B-elftal speel op PIC .. Ik wil namelijk degraderen naar de VIII. Ik hoor helemaal niet thuis in de VII met dit elftal !
KLABAM!!quote:25:03
Een mooi genomen vrije trap van Ed van Laer zorgde in de 25e minuut voor een 2-0 voorsprong voor Bifröst.
Als je er toch niet thuis hoort, hoe komt het dan dat je moeite moet doen om te degraderen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, ik heb afgesproken met mijn concurrent "tegen" de strijd om degradatie dat ik met mijn B-elftal speel op PIC .. Ik wil namelijk degraderen naar de VIII. Ik hoor helemaal niet thuis in de VII met dit elftal !
Dat gaat niet goed...quote:Toen Terho Granrot in de 26e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van De Bulls een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
Ik heb eindelijk een concurrent qua scherptequote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je er toch niet thuis hoort, hoe komt het dan dat je moeite moet doen om te degraderen?
benieuwd hoe het uitpakt..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Flappekz het volgende:
Straks vol over de vleugels met 2 aanvallende WB's, 2 aanvallende Wingers, 2 middenvelders naar de vleugel en 2 aanvallers naar de vleugel
Omdat ik in een erg zwakke competitie zit waar teams zitten die nog slechter zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je er toch niet thuis hoort, hoe komt het dan dat je moeite moet doen om te degraderen?
Zijn zn vleugelstats nog bruikbaar voor je in deze wedstrijd?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
benieuwd hoe het uitpakt..
ik heb zelf ter vervanging van mijn geblesseerde spits, een vleugelspeler (met redelijk scoren) opgesteld..
Dus er is geen échte reden om te degraderen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Omdat ik in een erg zwakke competitie zit waar teams zitten die nog slechter zijn
dit idd! Ik hoop echt dat ik volgend seizoen in een relaxte VI kom, wil daar wat langer kunnen blijven hangen dit maalquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus er is geen échte reden om te degraderen?
quote:King kwam in de 29e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Allesandro Jagtmans de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd. Omdat ik vorige week heb gemotst is mn TS nogal naar de kloten... het wordt dus afhankelijk van het middenveld. Gelukkig speel ik uit in een derby, dat scheelt ietsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
benieuwd hoe het uitpakt..
ik heb zelf ter vervanging van mijn geblesseerde spits, een vleugelspeler (met redelijk scoren) opgesteld..
Ik zou nooit expres degraderen. Als je niet de slechtste bent in de competitie zou ik gewoon blijven zitten en kijken hoever ik volgend seizoen kom...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Omdat ik in een erg zwakke competitie zit waar teams zitten die nog slechter zijn
Dit dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou nooit expres degraderen. Als je niet de slechtste bent in de competitie zou ik gewoon blijven zitten en kijken hoever ik volgend seizoen kom...
Ik hoop hetzelfde. Mn trainees hebben nog wat meer PM nodig om goed genoeg te zijn voor VIquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit idd! Ik hoop echt dat ik volgend seizoen in een relaxte VI kom, wil daar wat langer kunnen blijven hangen dit maal
Jawel. Ik heb de allerlaagste ratings en heb slechts met geluk enkele puntjes bijeen geschraapt in het begin van het seizoen. De rest allemaal verloren. Ik wil gewoon een paar seizoenen ff sparen en in de "luwte"quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus er is geen échte reden om te degraderen?
ach ja mijn TS is ook naar de klote door mn MOTS van vorige week..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook wel benieuwd. Omdat ik vorige week heb gemotst is mn TS nogal naar de kloten... het wordt dus afhankelijk van het middenveld. Gelukkig speel ik uit in een derby, dat scheelt iets
Straks dus weer MOTSquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja mijn TS is ook naar de klote door mn MOTS van vorige week..
En toch vraag ik me af hoe je het voor elkaar krijgt om met twee teams in zo'n situatie te komen...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb de allerlaagste ratings en heb slechts met geluk enkele puntjes bijeen geschraapt in het begin van het seizoen. De rest allemaal verloren. Ik wil gewoon een paar seizoenen ff sparen en in de "luwte"spelen om vervolgens keihard terug te striken !
preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou nooit expres degraderen. Als je niet de slechtste bent in de competitie zou ik gewoon blijven zitten en kijken hoever ik volgend seizoen kom...
Wat heeft dit met het andere team te makenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoe je het voor elkaar krijgt om met twee teams in zo'n situatie te komen...
Je vertelde toch laatst dat je andere team ook niet goed ging?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het andere team te makenStaat compleet los van elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef NelisZ het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben van pindavlees
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lolwut
jawel, juist wel. Ik sta 2de en speel nu tegen de nummer 1 die 4 punten voor staat. Alleen is dat elftal ook niet goed genoeg voor VII denk ik (geen TSI)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je vertelde toch laatst dat je andere team ook niet goed ging?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Uiteraard!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef NelisZ het volgende:
Zo he, wat een feest voor mijn gelijkmaker
TSI zegt niets, daar zitten ook vorm en conditie in verwerktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
jawel, juist wel. Ik sta 2de en speel nu tegen de nummer die 4 punten voor staat. Alleen is dat elftal ook niet goed genoeg voor VII denk ik (geen TSI)
we gunnen het jequote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef NelisZ het volgende:
Zo he, wat een feest voor mijn gelijkmaker
BAMquote:Een counteraanval door het midden bracht Dynamo in de 38e minuut op 1-1. José Vidal was de doelpuntenmaker.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, na 2 minuten.
In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte Spring-speler Jorge Serrat naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Tommy Nyberg, die de bal beheerst binnenschoot: 1-0!
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, na 2 minuten.
In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte Spring-speler Jorge Serrat naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Tommy Nyberg, die de bal beheerst binnenschoot: 1-0!
quote:
we verwachten wel een overwinning dan natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef IPeePie het volgende:
Door al die transfers van de afgelopen dagen, staat m'n teamgeest op geirriteerd. Maar winnen moet geen probleem zijn; ik speel tegen een eigenaarloos-team
Anders zou het wel erg beschamend zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we verwachten wel een overwinning dan natuurlijk
Gunstige ontwikkeling...quote:45:00
Deze helft was Star75 met 56 procent het meest aan de bal.
dat wilde ik niet zo zeggen, maar als je het zelf zo stelt..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Anders zou het wel erg beschamend zijn
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik sta gewoon op 1-0 voorsprong met een 550 opstelling, PIC en counter...![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
lolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
quote:Een counteraanval door het midden bracht Dynamo in de 38e minuut op 1-1. José Vidal was de doelpuntenmaker.
29:09 King kwam in de 29e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Allesandro Jagtmans de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
02:11 Het was een slechte dag voor Almar van Doesburg. Op het doorweekte veld kon hij zijn snelheid niet goed te gelde maken.
Enerverende helftquote:
quote:
benieuwd hoe het uitpaktquote:De spelers van Dynamo bleken creatief spel op de mat te leggen.
oef.. verrassend dus..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
lol, mijn tegenspeler speelt al een eeuwigheid 5-3-2; speelt 'ie nu in ene 4-4-2
wel nog steeds uber verdedigend, maar wordt nu wel spannend wie het middenveld gaat winnen
dat kan jaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht dat verwarring wat kan helpen..
2-0 Geen kampioenuuuuhhhhquote:
Huh? Da's vaag. Hij haalt dus een sterker mid dan normaal, maar gaat ineens counteren?quote:
verwarring gaat meer om de opstelling zelf ipv de taktiek..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan ja
ik speel wel vaker vleugelaanval. Enige wat bij mij echt echt anders is, is de aanvallers naar de vleugel, dat kan nu net even lastig zijn. Ik ben benieuwd
hij doet om de week counter om de week centrum aanval. Maar altijd met 5-3-2 en altijd een van de mids verdedigend. Dus ben zeer benieuwd hoe hij de boel heeft spelen nuquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Da's vaag. Hij haalt dus een sterker mid dan normaal, maar gaat ineens counteren?
Dan hebben we of met een rekenkundig Hattrick-wonder te maken, of met een volslagen idioot...
of possie heeft 2 teamsquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Da's vaag. Hij haalt dus een sterker mid dan normaal, maar gaat ineens counteren?
Dan hebben we of met een rekenkundig Hattrick-wonder te maken, of met een volslagen idioot...
ohja dat is ook zo. Dan zal ik sowieso geen last hebben, hij wsch wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verwarring gaat meer om de opstelling zelf ipv de taktiek..
quote:
Ik speel tegen een bot-team in de 8e divisie... dus maak je geen zorgenquote:
ach, lekker stoer vanachter het toetsenbord gewoon doenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht het eventjes, maar durfde het hier niet neer te zetten
irl had ik het wel gewoon gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach, lekker stoer vanachter het toetsenbord gewoon doen
quote:
Gaat een spannend potje wordenquote:Een counteraanval van Novio in de 7e minuut resulteerde bijna in een doelpunt, maar de pass naar de van links inkomende Claudio Daniel Sbampato werd net onderschept.
06:13
Jamess kwam in de 6e minuut bijna op voorsprong na een geweldige solo over links van Bartomiej Kopecki, maar zijn schot miste kracht.
Tingelingeling!quote:De naam van Orestes Sá Carneiro galmde door het stadion nadat hij in de 10e minuut na een aanval door het midden Jamess op een 1-0 voorsprong had gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |