SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik gunde het jou, zo stijg je nog eens op de ranking.
Stijgen gaat moeilijk worden danquote:Op zondag 27 februari 2011 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sta al bovenaan mbt topic's openen!
Mja dat gaat idd lastig worden.quote:
ik weet et heel irritant...quote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij gooit t topic dicht en kan geen nieuw topic te openen!
Daarom gaf ik je die link ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef IPeePie het volgende:
Spam-records
126 posts - Outpost76 - Hattrick #481: Hup ADO!!
119 posts - Outpost76 - Hattrick #487: Handje klap
118 posts - Outpost76 - Hattrick #449: Van den Bosch team! Deel 2
114 posts - Outpost76 - Hattrick #448: Waar blijven de awards
113 posts - Outpost76 - Hattrick #502: Op naar de 13000.
Er zijn nog wel meer indrukwekkende statistieken in jouw voordeel
als je dat voordeel kunt noemenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef IPeePie het volgende:
Spam-records
126 posts - Outpost76 - Hattrick #481: Hup ADO!!
119 posts - Outpost76 - Hattrick #487: Handje klap
118 posts - Outpost76 - Hattrick #449: Van den Bosch team! Deel 2
114 posts - Outpost76 - Hattrick #448: Waar blijven de awards
113 posts - Outpost76 - Hattrick #502: Op naar de 13000.
Er zijn nog wel meer indrukwekkende statistieken in jouw voordeel
Geeft ook niet, ik heb all1 al eens verteld dat ik niet kijk naar nummertjes. Zodoende had ik dus ook echt niet in de gaten dat het topic bijna vol was....quote:
Hij is in ieder geval 15... nu nog hopen op skills.quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Leen Nijhof.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Passen!
Ik zie het idd. Helemaal top.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Possie:
1 speler is al overboden.
Dat was ook een openingsbodquote:Op zondag 27 februari 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Helemaal top.![]()
Zo ook een speler van IPeePie. Nu de rest nog!
Iemand vond het goed er nog iets overheen te bieden, zodat ik wat meer te besteden had.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat openingsbod had ik toch geplaatst?
Oh ok. Altijd leuk zulke dingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Iemand vond het goed er nog iets overheen te bieden, zodat ik wat meer te besteden had.
Hij bood het zelf aan overigens.
Een verhoging van het openingsbod danquote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok. Altijd leuk zulke dingen.![]()
Maar dan was het geen openingsbod maar een verhoging.
ik heb mijn spitsen nog nooit naar de zijkanten gezet in de voorste linie. Hoe gaat dat werken dan? Dan heb ik toch niets meer in het centrum staan?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:12 schreef Drassss het volgende:
Kan je niet gewoon via de vleugel aanvallen Brand? Dus beide spitsen naar de vleugel en je wings/mids die aan de buitenkant zijn aanvallend?
Zoooo weer een mail gestuurd naar de jeugdscout of er nieuwe Prentjes in het systeem zijn gekomen.. we wachten met spanning af!
Je zegt dat hij echt alles ( normaal gesproken ) naar het centrum zet. Dan zou ik er juist voor kiezen om je centrale aanval niet zo sterk te maken en alleen vanuit de vleugels te gaan aanvallenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb mijn spitsen nog nooit naar de zijkanten gezet in de voorste linie. Hoe gaat dat werken dan? Dan heb ik toch niets meer in het centrum staan?
Oh en mijn wingers heb ik idd al aanvallend staan.
passing is afdoende denk ik. alle verdedigers hebben minimaal redelijk passen, mijn spitsen matig, en mijn wingers redelijk en goed. 2 centrale middenvelders zwak en slecht. Hoe zijn passing is weet ik natuurlijk nietquote:Op zondag 27 februari 2011 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zegt dat hij echt alles ( normaal gesproken ) naar het centrum zet. Dan zou ik er juist voor kiezen om je centrale aanval niet zo sterk te maken en alleen vanuit de vleugels te gaan aanvallen![]()
Is je passing een beetje hoog van je spelers?
Ga je het middenveld winnen van hem?
1 2 3 | o> o o o <o o ô o o o |
1 2 3 | o o o o \/ o o \/ o o |
1 2 3 | o o o o \/ o o \/ <o o> |
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Maximiliaan Grimmius en hij is 15 jaar en 48 dagen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Positiespel! Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
die is leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef MrMoon het volgende:
Ik heb me niet kunnen inhouden, maar ik kan ook niet zeggen dat ik er spijt van heb...
[..]
ik zou dat laatste idd doen..quote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
passing is afdoende denk ik. alle verdedigers hebben minimaal redelijk passen, mijn spitsen matig, en mijn wingers redelijk en goed. 2 centrale middenvelders zwak en slecht. Hoe zijn passing is weet ik natuurlijk niet.
mijn spelers hebben minimaal goed conditie, hij gemiddeld matig, dus dat win ik ook makkelijk.
hij staat dus zo:
[ code verwijderd ]
2 vleugelverdedigers dus naar het midden
centrale middenvelder verdedigend.
ik heb nu:
[ code verwijderd ]
met vleugelaanval
jij zegt eigenlijk, doe dit:
[ code verwijderd ]
met vleugelaanval
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Drassss het volgende:
Correct Brandje en je zou zelfs je vleugelverdedigers aanvallend kunnen zetten?
ik heb het zo inmiddels neergezetquote:
Om 04:06u heb ik Ramon Martens gescout, 15j71d, huidig matig Passen, potentieel goed Passen. Nu nog de uitstekend PM/Scoren/Verdedigen mainstat en spec [Koppen] achterhalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je bedoelt scouten? Was dat niet veranderd (hele poos terug al overigens) naar 1 uur na afloop van de economische update, dus ergens rond half 3 pas? Grote kans dat ik dan inmiddels op 1 oor lig, vanavond wel een housewarming annex verjaardagsparty, half 3 gaat het normaal gesproken echter niet worden
Waarschijnlijk bel ik maandagochtend wel even, zo vlak voor de jeugdwedstrijd eens kijken of er nog iemand mee wil spelen
Misschien iets voor jou IPeePie?quote:Tobias Maat (314521569)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 27-02-2011 (13/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden :
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Je zou ook kunnen overwegen er zelf een paar leveltjes Passen op te zetten? 17j matig PM/formidabel Passen zou je wel ergens rond de 6-7 ton op moeten kunnen leveren lijkt me, terwijl je nu waarschijnlijk op 1-1,5 blijft hangen..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Misschien iets voor jou IPeePie?
Die kan toch perfect op het plekje van Pascal wat extra training krijgen, Possie?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Heb ik idd ook in mn achterhoofd. Omdat IPeePie zulke trainies zocht wil ik m evt voor hem wel op de tl zetten.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen er zelf een paar leveltjes Passen op te zetten? 17j matig PM/formidabel Passen zou je wel ergens rond de 6-7 ton op moeten kunnen leveren lijkt me, terwijl je nu waarschijnlijk op 1-1,5 blijft hangen..
Ik heb het plekkie van Pascal al ingevuld met die andere Prent waailap. Maar als IPeePie hem niet wil ga ik m idd zelf trainen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kan toch perfect op het plekje van Pascal wat extra training krijgen, Possie?
En Óscar dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het plekkie van Pascal al ingevuld met die andere Prent waailap. Maar als IPeePie hem niet wil ga ik m idd zelf trainen.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Andries Ribbens heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Eigenlijk niet, maar hiermee kwam mijn laatste coach aanzetten.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Antoine de Vocht heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
dat dacht ik ook meteenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Ah, ik kwam met Prent-waailap, je eigen jeugdspelertje en Óscar al tot 3, maar daar zat ik dus even mis. Niet dat er anders onvoldoende belangstelling voor 'm zou zijn trouwens.. alleen is het op zich ook wel leuk om 'm zo nog even te kunnen volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 2 spelers verkocht vrijdag en 1 plekkie daarvan is voor Óscar.
Ik koop ook nog een trainie van MrMoon. Radboud van Groningen (268401048) Dus dan zijn met Radboud en Óscar de 2 plekkies van vrijdag al weer opgevuld. Ik verkoop Pascal aan Drassss maandag en op zijn plek komt die Prent waailap. Als ik maandag mn 2 andere spelers ook nog verkoop heb ik zelfs nog meer ruimte en dan zou Tobias misschien een plekkie kunnen krijgen. Mits IPeePie hem wil hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, ik kwam met Prent-waailap, je eigen jeugdspelertje en Óscar al tot 3, maar daar zat ik dus even mis. Niet dat er anders onvoldoende belangstelling voor 'm zou zijn trouwens.. alleen is het op zich ook wel leuk om 'm zo nog even te kunnen volgen
Ah, je begint Koekie-praktijken te vertonen, met -tig transfers per week. Ga je ook net zoveel euries verdienen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop ook nog een trainie van MrMoon. Radboud van Groningen (268401048) Dus dan zijn met Radboud en Óscar de 2 plekkies van vrijdag al weer opgevuld. Ik verkoop Pascal aan Drassss maandag en op zijn plek komt die Prent waailap. Als ik maandag mn 2 andere spelers ook nog verkoop heb ik zelfs nog meer ruimte en dan zou Tobias misschien een plekkie kunnen krijgen. Mits Tenzij IPeePie hem wil hebben.
Het is niet de bedoeling dat ik zoveel transvers ga krijgen als hij, ik ben nu all1 ff goed schoon schip aan het maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, je begint Koekie-praktijken te vertonen, met -tig transfers per week. Ga je ook net zoveel euries verdienen?
Zeker iets voor mij. Ga je hem meteen op de TL zetten? Ik weet namelijk niet of m'n budget toereikend isquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Spelertje gepulled :
[..]
Ik zet hem pas op de TL als jij zegt wanneer het jou het beste uitkomt.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef IPeePie het volgende:
Z
[..]
Zeker iets voor mij. Ga je hem meteen op de TL zetten? Ik weet namelijk niet of m'n budget toereikend is. Wat is z'n TV?
quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
312739818 26-02-2011 (13/44) 700 20 000 ¤ 17 redelijk
312547968 26-02-2011 (13/44) 830 5 000 ¤ 17 goed
314276536 26-02-2011 (13/44) 600 8 000 ¤ 17 redelijk
314276070 26-02-2011 (13/44) 670 21 000 ¤ 17 redelijk
309224934 26-02-2011 (13/44) 1 100 116 000 ¤ 17 matig
314268354 26-02-2011 (13/44) 880 400 000 ¤ 17 redelijk
314258654 26-02-2011 (13/44) 840 600 000 ¤ 17 redelijk
312486547 25-02-2011 (13/44) 870 36 000 ¤ 17 goed
309614380 25-02-2011 (13/44) 860 4 000 ¤ 17 redelijk
314219110 25-02-2011 (13/44) 700 288 001 ¤ 17 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 28 500 ¤
Gemiddelde prijs 149 800 ¤
Ik ben op zich best vaak thuis, maar het lijkt me handig het op een moment te doen dat er niet veel anderen online zijn. Veel meer dan 150k zou ik eigenlijk niet uit moeten geven aan één trainee. En hij heeft ook nog goed leiderschap, en [ONVOORSPELBAAR], dus er is een reëel risico dat hij te duur wordt voor me. Je loopt dus wel het risico dat een random 'm koopt..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zet hem pas op de TL als jij zegt wanneer het jou het beste uitkomt.
Zn TV:
[..]
Ehm om 3u snachts oid dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ben op zich best vaak thuis, maar het lijkt me handig het op een moment te doen dat er niet veel anderen online zijn. Veel meer dan 150k zou ik eigenlijk niet uit moeten geven aan één trainee. En hij heeft ook nog goed leiderschap, en [ONVOORSPELBAAR], dus er is een reëel risico dat hij te duur wordt voor me. Je loopt dus wel het risico dat een random 'm koopt..
Ok, is goed. Doe het wel op een tijd dat de meeste friendies woensdag al afgelopen zijn, hopelijk schrikt dat kapers afquote:Op zondag 27 februari 2011 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm om 3u snachts oid dan?Ik heb geen idee wanneer er weinig mensen online zijn. Ze kunnen ook speciaal voor een speler online komen he. Als ze hem echt willen hebben komen ze toch wel. Zal ik m er vanavond maar gewoon opzetten?
Dat risico weet ik. Maar dat wil ik wel lopen.
Je hebt je huiswerk gedaan zie ikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanavond listen betekent dat 'ie deze week geen training krijgt, gezien IPeePie woensdagochtend al speelt. Lijkt me beetje zonde, dan kun je 'm beter voor vrijdagochtend/avond (of later) listen en deze week bij jezelf nog op Passen mee laten trainen. Wie weet zit 'ie goed (hoog) en popt 'ie naar uitstekend
Hmzzz zit wat in maar als hij popt is ie helemaal niet meer te betalen voor hem.....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanavond listen betekent dat 'ie deze week geen training krijgt, gezien IPeePie woensdagochtend al speelt. Lijkt me beetje zonde, dan kun je 'm beter voor vrijdagochtend/avond (of later) listen en deze week bij jezelf nog op Passen mee laten trainen. Wie weet zit 'ie goed (hoog) en popt 'ie naar uitstekend
Wat zegt PsicoTSI over z'n passen skill?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz zit wat in maar als hij popt is ie helemaal niet meer te betalen voor hem.....
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat zegt PsicoTSI over z'n passen skil?
0-1@@@@quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga zo weer kijken via een stream dus als iemand zich geroepen voeld om iets over psv - Ajax te roepen doe dat dan plzzz via een spoiler...
Alvast bedankt!
Enige herinneringen op basis van je jeugdtrainingen? Heeft 'ie nog wat Passen-training gehad nadat 'ie gestegen was naar goed of was 'ie toen meteen uitgetraind (geel balkje)quote:
Hij heeft heel lang passen training gekregen en ik kreeg in 1x te horen dat ie (van onbekend naar goed) gestegen en uit getraind was.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Enige herinneringen op basis van je jeugdtrainingen? Heeft 'ie nog wat Passen-training gehad nadat 'ie gestegen was naar goed of was 'ie toen meteen uitgetraind (geel balkje)
Als het bericht over een niveau gestegen (naar goed) en uit getraind na de zelfde wedstrijd waren zal hij geen/weinig subskill hebben en op zeker niet naar uitstekend Passen stijgen. Dan kun je hem dus op zich ook mee laten trainen zodat 'ie iets beter presteert en zonder dat het veel invloed op de transfervergelijking heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang passen training gekregen en ik kreeg in 1x te horen dat ie (van onbekend naar goed) gestegen en uit getraind was.
Ik heb nog geen rekening gehouden met het tussen seizoen. Ik heb nu 19 trainies en daar staan er 3 van op de tl. Verkopen lijkt mij de beste optie dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als het bericht over een niveau gestegen (naar goed) en uit getraind na de zelfde wedstrijd waren zal hij geen/weinig subskill hebben en op zeker niet naar uitstekend Passen stijgen. Dan kun je hem dus op zich ook mee laten trainen zodat 'ie iets beter presteert en zonder dat het veel invloed op de transfervergelijking heeft.
Hoeveel trainees heb je trouwens momenteel, moet je in het tussenseizoen een aantal stil laten zitten of is daar al rekening mee gehouden? Want als je 'm zelf 2 niveau's op zou willen trainen, dan duurt dat in principe een week of 7, misschien 8. Als hij echter dan in het tussenseizoen niet traint, ben je weer 2 weken verder. In dat geval kun je 'm misschien beter toch nu alvast verkopen en vanmiddag uiterlijk rond een uur of 4 listen of hopen dat IPP 'm vrijdag/zaterdag op kan pakken..
Nee, dan zit ik nog op school. Zou je het rond half 6 kunnen doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rekening gehouden met het tussen seizoen. Ik heb nu 19 trainies en daar staan er 3 van op de tl. Verkopen lijkt mij de beste optie dan.
@IPeePie ben jij woensdag rond 16.00 online?
Ook goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef IPeePie het volgende:
N
[..]
Nee, dan zit ik nog op school. Zou je het rond half 6 kunnen doen?
Bestaat niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Iemand een linkje naar t mods ban meld topic? Ik kan m nie vinden.....
[/offtopic]
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unbanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Iemand een linkje naar t mods ban meld topic? Ik kan m nie vinden.....
[/offtopic]
Omdat jij de link pas later toevoegde..quote:
Sssst.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat jij de link pas later toevoegde..
Ach wat Vertonghen deed in de 1e helft kan al helemaal niet.....quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef IPeePie het volgende:
Wat een sportieve speler is die Toivonen toch.
Dat vond ik dan nog wel van wat humor getuigen, maar goed, het kan ook niet inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach wat Vertonghen deed in de 1e helft kan al helemaal niet.....
Ik ben wel benieuwd naar de samenvatting van Az - Twente trouwens.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat vond ik dan nog wel van wat humor getuigen, maar goed, het kan ook niet inderdaad.
Woensdag loopt zn dl pas af hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef IPeePie het volgende:
Ok, terug naar HT. Er zijn trainees te kopen.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben van plan meer dan 1 trainee te gaan trainenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Woensdag loopt zn dl pas af hoor.
Ah toch wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben van plan meer dan 1 trainee te gaan trainen
Edit: Zeg het even als je 'm erop zet trouwens, dan hotlist ik 'm.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef PeeJie_ het volgende:
Nog belangrijke (competitie)wedstrijden voor vanavond op het programma ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |