quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Mylene het volgende:
Servio in Peking Express.
[ afbeelding ]
Het enthousiasme van Servio (23) kostte hem en Ralph (27) de overwinning: Servio sloeg zijn voet om toen hij een bocht afsneed van de berg Corcovado, waar het startschot voor Peking Express werd gegeven. Servio - in zijn vrije tijd de drag queen Miss Windy - strompelde moedig verder, maar ondanks een speciaal steunverband raakte hij nog moeilijk vooruit.
Commentaar van Ralph: Servio heeft veel doorzettingsvermogen. Dat had ik nooit van een homo verwacht. Ralph en Servio hadden elkaar tot een kwartier voor de start van Peking Express in Rio nog nooit gezien.
Monique verraadt tussen neus en lippen door dat ze mee heeft gedaan met "Wie heeft de langste", dat ze 1ste werd, en dat dat spel ging over hoeveel vragen je uit je hoofd kon leren...quote:
Eehh eeh meisje zullen wij eens lekker......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij het geluid hard staanquote:
Lieve iBenny,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lieve Monique,
Ik maak geen foto's van jou.
met vriendelijke groet,
iBenny
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef soyChantal het volgende:
Ik vind Karim eigenlijk enorm irritant
x2quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef soyChantal het volgende:
Ik vind Karim eigenlijk enorm irritant
Lieve Monique,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieve iBenny,
Even goede vrienden, maar je kijkt stiekem wel!
Kusjes, Mo!
Hmmm, zelfs alex niet dusquote:
Gerardquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef RobbieBoy het volgende:
Wie word er nu door Guido zo liefkozend getroost?
Hoeft niet, dat is haar geheim. Sharon heeft een relatie met iBennyquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het niet he... anders zou ze wel in de top5 staan
Ik hou niet van mannenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ik hou neit van huilende mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |