Ja Guido heeft het wel geprobeerd, maar toen bleef Laura naar achteren hangen en moest hij haar eigenlijk meeslepen, toen is hij maar gestoptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef Tinos85 het volgende:
Guido en Laura doen het niet goed. Zo geloven ze het toch nooit. Maik en Monique zitten de hele tijd speeksel uit te wisselen en Laura wil niet eens dansen met Guido
LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja Guido heeft het wel geprobeerd, maar toen bleef Laura naar achteren hangen en moest hij haar eigenlijk meeslepen, toen is hij maar gestopt
Ja inderdaad. Erg jammerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja Guido heeft het wel geprobeerd, maar toen bleef Laura naar achteren hangen en moest hij haar eigenlijk meeslepen, toen is hij maar gestopt
Volgens mij moet dat met deze kunnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, die had ik wel als UI willen hebben!
Daar heeft ze geen schil voor nodigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Aafke gaat zo over elke bananenschil uitglijden straks
ach, elke man die gaat paaldansen heeft gewoon lefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik vind hem een viespeuk, veel te opdringerig tegen Mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |