FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Kweenie. Ze moet natuurlijk niet steeds knetterlam in slaap vallen. Staat zo stom voor de camera's, om 'r dan nog te neuken.quote:
quote:
Stond ze nou net tegen Alex aan te eehh.. dingessen??quote:
Of Mo + Aafkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Mo + Maik
Aafke + Flip
Guido + Laura
Servio + Sofia
?
Wil ik ook wete!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ging dit nu over??
zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef Roguee het volgende:
Godver de gover dit is nog leuker dan het eerste feestje OF NIET DAN
Ja vind ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef Roguee het volgende:
Godver de gover dit is nog leuker dan het eerste feestje OF NIET DAN
Uhuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stond ze nou net tegen Alex aan te eehh.. dingessen??
Sontane aktie van guido met joanne. Gerardv er bij betrokken en om chippendale muziek gevraagd. Zie resultaatquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:20 schreef ABundy het volgende:
Volgens mij was Mutley de giegelhond NIET uitgenodigd op het feestje
kom mogen wij *dames streamers* ook en keer een leuke kijk avond hebben...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:20 schreef KeyboardCat het volgende:
ja dit feest is beter als de mannen de kleren weer aantrekken en de vrouwen uit de kleren gaan
dat duurt geen half uur meer iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
Mo kijkt niet echt helder meer uit haar oogjes... die valt zo om?
Het gaat gebeuren hoor, ze gaat nog een poging doen vanavond, ik weet het zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht echt dat Aafke Mo zo op dr mond ging pakken
Het begon bij Servio die Guido een strikje omdeed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sontane aktie van guido met joanne. Gerardv er bij betrokken en om chippendale muziek gevraagd. Zie resultaat
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
Mo kijkt niet echt helder meer uit haar oogjes... die valt zo om gaat zo neuken?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou Laura niet van een feestje houden.
dat geheim van haar is in ieder geval na vanavond naar de maan...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef minzo het volgende:
Als Laura ballen heeft gaat ze nu topless het watter in springen. of hmm misschien als springplank voor het zwembad
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Wilskracht het volgende:
Laura denkt dat het kinderen zijn en dat ze moet opassen nu snap ik het.
It's not a party 'till some ass gets shownquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Day het volgende:
Maar volgens aafke is het geen feest als je niet in je blote kont heb gestaan?
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
Aan de kwaliteit van de streams kun je zien dat het druk is
Worden??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef RobbieBoy het volgende:
zo te zien zijn de heren behoorlijk geil aan het worden daar, haha
Mo kijkt weer uit d'r ogen om misbruikt te wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef D. het volgende:
Shirt uit, shirt aan. Het ganiegoe met Mo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Darklight het volgende:
laura is denk ik aan het kotsen van alle drank die ze gehad heeft
Dan moet ze eruit! Of stuK! godverde!!! ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Wilskracht het volgende:
Laura heeft mo een t-shirt ngegeven
Net weer vol die fles aan de mondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef Gert het volgende:
Monique flikkert zo om.
Aafke heeft twee keer zoveel op maar die valt niét om.
ja teveel thee is nooit niet goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Darklight het volgende:
laura is denk ik aan het kotsen van alle drank die ze gehad heeft
Aafke heeft dan ook al heel wat liters Beerenburg voor op de rest.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef Gert het volgende:
Monique flikkert zo om.
Aafke heeft twee keer zoveel op maar die valt niét om.
Mo kan niet met drank omgaan + geen etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net weer vol die fles aan de mond.
Zijn er quotes op unibet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Ik zet 10 euro in... Mo en Maik gaan seks hebben vanavond
Gierend klaarkomen ook...Maik dan he...Mo is een stille hijgert....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
moet maik stoppen emt drinken anders zit die straks weer op de wc en krijgt die hem niet omhoogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Dat haalt ze niet meer, ze ligt nu al bijna omquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
zat ze in de koelkast dan? daar ging ie in kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Guido huppelt naar binnen om Laura te zoeken.
echt he? wat een griezel met die lange kinquote:
zou normaal wedden, maar ben bang dat Laura, serpico en joanna zich er met hun vieze harses mee gaan bemoeienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ie daar niet meer toe in staat is straksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Maakt Maik niet uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat haalt ze niet meer, ze ligt nu al bijna om
Goede plek voor een koele kikker als Lauraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zat ze in de koelkast dan? daar ging ie in kijken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Gert het volgende:
Aafke heeft een slipje aan!!!![]()
Wat een Laura.
had zich goed verstopt in de koelkast, ze komt er net uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede plek voor een koele kikker als Laura
Ja, alleen zapt mijn man nu weg.. tijd voor ned2 zegt ie..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:28 schreef Injetta het volgende:
Zit Servio nou een banaan in zijn broek te stoppen??
Nee joh ze heeft aafke nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef mYsca het volgende:
Mo zal totaal breken als Maik eruit moet
Dat wou ik net zeggen, ze willen gewoon ranzigheidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef Nune het volgende:
De regie weet wel welke nummers ze uitkiezen
Als de fruitsuikers maar niet gaan alcoholiseren in haar maag.. stel je voor, straks komt ze losquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef Darklight het volgende:
laura pakt nog maar een glas sinas
Ik weet dat het niet overkomt op een forum maar hier thuis zitten we ons kapot te lachen als we inbeelden hoe Monique in bed tekeer gaat. Probeer je even een gesprek met Monique met willekeurig iemand voor de geest te halen en dan voornamelijk dit:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gierend klaarkomen ook...Maik dan he...Mo is een stille hijgert....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
Bewoners: er staat nog meer drank klaar in het labyrinth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |