ja teveel thee is nooit niet goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Darklight het volgende:
laura is denk ik aan het kotsen van alle drank die ze gehad heeft
Aafke heeft dan ook al heel wat liters Beerenburg voor op de rest.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef Gert het volgende:
Monique flikkert zo om.
Aafke heeft twee keer zoveel op maar die valt niét om.
Mo kan niet met drank omgaan + geen etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net weer vol die fles aan de mond.
Zijn er quotes op unibet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Ik zet 10 euro in... Mo en Maik gaan seks hebben vanavond
Gierend klaarkomen ook...Maik dan he...Mo is een stille hijgert....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
moet maik stoppen emt drinken anders zit die straks weer op de wc en krijgt die hem niet omhoogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Dat haalt ze niet meer, ze ligt nu al bijna omquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
zat ze in de koelkast dan? daar ging ie in kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Guido huppelt naar binnen om Laura te zoeken.
echt he? wat een griezel met die lange kinquote:
zou normaal wedden, maar ben bang dat Laura, serpico en joanna zich er met hun vieze harses mee gaan bemoeienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ie daar niet meer toe in staat is straksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |