"Ech waar mam, iedereen vin me tof, je weet toch me mensenkennis en zo...SPW...je weet toch...ik ben de beste..."quote:
Toch best schatting straks krijgt iemand een poepbroek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef sjaakspark het volgende:
Moeder Laura waakt over haar kindjes
Lief hèquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef sjaakspark het volgende:
Moeder Laura waakt over haar kindjes
en als het stickerkaartje vol is, mogen jullie een potloodje uitzoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
Laura: Als jullie allemaal gedragen krijgen jullie morgen een stikker
Whahahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Waka waka... nou doe de meubels maar ff wegschuiven voor Aafke ... die gaat haar stammendans weer doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
En niemand die het door lijkt te hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef Tinos85 het volgende:
Guido en Laura doen het niet goed. Zo geloven ze het toch nooit. Maik en Monique zitten de hele tijd speeksel uit te wisselen en Laura wil niet eens dansen met Guido
Door de drank zijn Gerard en Karim morgen vergeten dat ze iets wisten over Guido en Lauraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En niemand die het door lijkt te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |