Dat inderdaad, en dat was inderdaad overkillquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh??? Of bedoelde je dat hij 100 keer tegen Laura hetzelfde zei, tijdens de vorige clash met Servio? Met iets 100 keer herhalen verliest het ook kracht.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat morgen weer spijt krijgen als ze het zaad uit dr ogen moet wrijven ....
Die is wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey iBenny, waar is je aafke met bril icon gebleven? toch nog kunnen slijten?![]()
Beetje verdrietigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ben je nu kwaad? omdat Guido?
ja, tuurlijk, plagen ze een vriendinnetje van hem!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Nu willen ze Laura aan het strippen hebben, krijg je gelijk hier een triestkijkende Alex in beeld
Gewoon Guido op #5 zetten en #4 leeglatenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wil het goedmaken maar ik weet niet hoe
Ok... of ik doe Aafke op 4 en Guido op 5quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Guido op #5 zetten en #4 leeglaten
Jezus christus, ben jij geobsedeerd door Laura ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw ik ga straks nog meer lachen, dan moeten de vrouwen, kijken wat Laura gaat doen
Perfecte top5quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok... of ik doe Aafke op 4 en Guido op 5
Nah geintje mot kunnen tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef NotYou het volgende:
LOL wat zal Gerards vrouw hiervan vinden?
niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw ik ga straks nog meer lachen, dan moeten de vrouwen, kijken wat Laura gaat doen
Ja en op MAaIKequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Green1 het volgende:
[..]
Jezus christus, ben jij geobsedeerd door Laura ofzo?
dat dus!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Gert het volgende:
Als je echt verliefd op elkaar bent, dan grijp je zo'n kans als dit aan om even lekker voor je meisje te gaan staan toch? Laura streelde even over Guido's buik maar hij draaide zich na 3 seconden weer om.
Bij een tuinkabouter zijn beklag doen over hoe Servio over 'm zegt dat hij geen mensenkennis heeft etc.quote:
Komt omdat je zwart bent!quote:
kreeg net reclame er door heenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaha Guidette pakte Laura![]()
caps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |