Alex, begreep ik eruit. Servio zei nl; die gast is 29 en heeft een huppeldepup opleiding en weer iets over mensenkennis'.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Servio had iets over een Jodenster van Karim gezegd?
Of hoorde ik dat verkeerd?
En Karim sprak hem daar op aan?
Neehoor,als ik wil kotsen....steek ik simpelweg een vinger in mn keelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jaloers dat jij em niet zo diep kan hebben?
Alex, de sph therapeut die nog nooit iets goeds heeft gedaan in z'n leven!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex, begreep ik eruit. Servio zei nl; die gast is 29 en heeft een huppeldepup opleiding en weer iets over mensenkennis'.
ja thee, thee is ook drank he. Tot nu toe durft ze alleen een bierflesje vast te houdenquote:
zou leuk zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik zei het toch :tonight there's gonna be trouble!
mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik zei het toch :tonight there's gonna be trouble!
Eigenlijk acht ik hem zelf wel rijp voor een therapeut, die gast heeft issues..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alex, de sph therapeut die nog nooit iets goeds heeft gedaan in z'n leven!![]()
damn dat wordt niks dus...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja thee, thee is ook drank he. Tot nu toe durft ze alleen een bierflesje vast te houden
Ik vind het een aardige gast. 1000 keer liever alex dan die valse pisnichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eigenlijk acht ik hem zelf wel rijp voor een therapeut, die gast heeft issues..
ditquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige gast. 1000 keer liever alex dan die valse pisnicht
jaaaaaaaaaaa en : eensch !!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef wieweetwatt het volgende:
vieze vieze vieze vieze vieze Servio. Duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |