Ik vind hem erg wit. Alsof alleen blanke mensen niet aanstootgevend kunnen zijn en mensen met een andere huidskleur altijd als de slechteriken worden gezien.quote:
* Zeeland pakt kogel, stopt hem in een envelop en stuur hem naar de redactie van de speld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind hem erg wit. Alsof alleen blanke mensen niet aanstootgevend kunnen zijn en mensen met een andere huidskleur altijd als de slechteriken worden gezien.
Jouw zus, met die film- 'afwijking om al het niet-kloppende te zien' stemt zij ook pvda of niet?quote:
Die vraag heb ik al beantwoord.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jouw zus, met die film- 'afwijking om al het niet-kloppende te zien' stemt zij ook pvda of niet?
Die zal ik eens naar een 'juistere boodschap' vertalen.quote:
Ver nadat ik weg was dan, gewoon ja of nee had sneller geweest, echter ik gok nu door de reactie: nee zij stemt geen pvda of geheel niet.quote:
Weet ik niet, ik schat haar op D66 maar zal op sociaal punt PvdA stemmenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ver nadat ik weg was dan, gewoon ja of nee had sneller geweest, echter ik gok nu door de reactie: nee zij stemt geen pvda of geheel niet.
Nee, dat is in het origineel al het geval.quote:
Laat dat westerse maar weg. En een hoer krijgt nog loon en betaalt als het goed is belasting, sletten, da's pas een niet zo fris volkje. In islam landen kan je er om doodgegooid worden, als je hoereert of slettebakt.quote:
het eerste prooidier dat terug kan schieten moet nog 'opstaan'. Hoewel:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
What goes around comes around
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |