Maar Ed is niet meerquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar Ed is niet meer
Volgende week pas
Je hebt Ed gemist.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeedenavond![]()
Ben weer thuis dus ik luister ook weer mee
halloquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeedenavond![]()
Wie is Ed?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je hebt Ed gemist.
Tevens: hallon
EggsTC zn buurmanquote:
Welcome SVquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeedenavond![]()
Haha okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mijn buurman, echt een droogkloot eerste klas.
whehe, beter een goede buurman dan een verre vriendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mijn buurman, echt een droogkloot eerste klas.
Ik ken hem al 10 jaar, het is puur toeval dat ik naast hem ging wonen, hij was al een maat voordat ik naast hem kwam te wonenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef Viro het volgende:
[..]
whehe, beter een goede buurman dan een verre vriend
Dat is chill, heb je in ieder geval geen buurman die klaagt over muziek die te hard aanstaat ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken hem al 10 jaar, het is puur toeval dat ik naast hem ging wonen, hij was al een maat voordat ik naast hem kwam te wonen
Hoooiiiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeedenavond![]()
Sharrrrrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Voordat je reageert
niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet multiqouten,
alleen lief ontopic posten anders moet tante murp weer noten
Hoi, is het leuke muziek die gedraaid wordt op dit moment?
eggstc is altijd goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Voordat je reageert
niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet multiqouten,
Ja want EggsTC is dj atmquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Voordat je reageert
Helemaal mee eensquote:
Ik heb wel wat hardsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Daar ben ik het vandaag mee eens.
jij bent het toch altijd eens met mij ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Daar ben ik het vandaag mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |