Sta nog op het station treintjes te kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pics van de kroeg. daar smeken we al een hele tijd om
Laatste kans vandaag, anders wordt hij uitgeroosterdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, hij is afgelopen 2 dagen niet komen opdagen toch ?
fapfapfapfapfapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sta nog op het station treintjes te kijken.
heb je socios ook al gespot?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sta nog op het station treintjes te kijken.
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hij zou het nog wel eens uitleggen, dus nogal vaag. Ik gok ouders.
Oke top dankjewelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tussen 23-00 als rock niet komt
tussen 00-01 als rock wel draait tussen 23-00
Haha dank je, ik bookmark hem evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
Voor goudvis_: Klik hier voor het rooster
Wat ben ik toch lief voor de onz radio dames![]()
Of:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
Voor goudvis_: Klik hier voor het rooster
Wat ben ik toch lief voor de onz radio dames![]()
ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Goudvis_ het volgende:
Haha dank je, ik bookmark hem even
Lees dit net pasquote:Voordat je reageert
niet offtopic, niet zeiken, niet over voetbal praten, niet ongezellig doen, niet afzeiken, niet schelden. Geen grove taal. Geen vieze plaatkes posten, niet multiqouten,
alleen lief ontopic posten anders moet tante murp weer noten
Ik hoef alleen maar op een sterretje te klikken in de rechterbovenhoekquote:
Teveel voetbal weerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Lees dit net pas![]()
Heb ik wat gemist? Of is er iets wat ik moet weten voor ik het reeks in gevaar breng?
Just asking to be sure
mensen zaten voetbaluitslagen te posten, is totaal offtopic en sowieso stond het niet in spoilersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Lees dit net pas![]()
Heb ik wat gemist? Of is er iets wat ik moet weten voor ik het reeks in gevaar breng?
Just asking to be sure
we waren te opgewonden over Willem II - Heerenveen 4-3 & Heracles - Vitesse 6-1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Lees dit net pas![]()
Just asking to be sure
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mensen zaten voetbaluitslagen te posten, is totaal offtopic en sowieso stond het niet in spoilers
als je wilt lullen over voetbal ga je naar de voetbal subforum, waarom moet het hier in onz radio? Doe je het alleen om je posts in het reeks op te krikken of om het reeks te laten sluiten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we waren te opgewonden over Willem II - Heerenveen 4-3 & Heracles - Vitesse 6-1
note?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we waren te opgewonden over Willem II - Heerenveen 4-3 & Heracles - Vitesse 6-1
Al de 2equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |