En hier ben ik je een troll gaan vinden die doelbewust dingen verdraaid om een ander een ongelijk in de mond te kunnen leggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Als jij denkt dat WO2 het enige moment in de geschiedenis was waar "kampen" waren, dan heb je
Ik heb al hardgelopen. Ik heb de PVV niet nodig om een keiharde afgetrainde Wilders-hater te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Tja
Je zou een eindje kunnen gaan fietsen, maar waarschijnlijk deel je de mening van de PVV dat het weer daar te slecht voor is.
Haha true, true.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb al hardgelopen. Ik heb de PVV niet nodig om een keiharde afgetrainde Wilders-hater te zijn.
Slechte drugs gebruikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Doc het volgende:
Maar een andere vraag. Als het plaatje dus niet goed weergeeft hoe een tuigdorp er uit zou moeten zien: kan iemand dan aangeven hoe dat er dan wel uit zou moeten zien?
Mag het tuig geen bagage mee?
Mogen er geen douches zijn?
Mogen er geen hekken omheen?
Mag het tuig niet als zodanig gelabeld worden?
Mag de bewaking daar niet gewapend zijn?
Oftewel, wat is er precies fout getekend als dit een tuigdorp moet voorstellen?
Ik leg helemaal niets in de mond. Ik doe een voorwaardelijke uitspraak: "als .., dan ...", maar blijkbaar weet je zelf dus ook best dat er voor en na WO2 kampen waren. Prima.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En hier ben ik je een troll gaan vinden die doelbewust dingen verdraaid om een ander een ongelijk in de mond te kunnen leggen.
Die vraag lijkt me off-topic, maar ik kan 'm beantwoorden. Nee, ik gebruik geen drugs.quote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)b_cohen_euh_nee.htmlquote:Wilders: Job Cohen? Euh... nee!
Geert Wilders wil ook als het kabinet een minderheid in de Eerste Kamer haalt, geen zaken met de PvdA van Job Cohen doen. Dat zegt de PVV-leider morgen in dagblad Sp!ts.
Als VVD, CDA en PVV de verkiezingen 2 maart niet winnen, zal het kabinet bij elk wetsvoorstel voor steun moeten aankloppen bij de oppositiepartijen in de Eerste Kamer. Hiervoor zullen er ook heel wat dealtjes in de Tweede Kamer gemaakt moeten worden. Wilders ziet daar echter geen taak voor hem.
"Ik ga helemaal geen zaken doen met Job Cohen. Wat krijgen we nou?! Ik zie niet wat ik met Job Cohen moet doen, behalve dan euh, nee. Ik moet ook geen zaken doen, het kabinet moet zaken doen.
Goed nog één keer dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Die vraag lijkt me off-topic, maar ik kan 'm beantwoorden. Nee, ik gebruik geen drugs.
Kan jij nu even de vragen beantwoorden die ik gesteld heb?
Dit is een stukje van R. Goossens dit heeft helemaal niets van doen met wat welke andere partij ook maar gezegd heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)b_cohen_euh_nee.html
Lachen wel, omdat ze zich nu geen haar beter tonen dan de partijen die niet met de PVV door een deur wensen te gaan
En andermaal sla je aan het fantaseren over andermans tekst.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef grindfreakje het volgende:
Dit is een stukje van R. Goossens dit heeft helemaal niets van doen met wat welke andere partij ook maar gezegd heeft.
Als jij hierin de stem herkend van andere politieke partijen dan spreekt dat niet echt gunstig voor jouw geestelijk welzijn.
Jij trekt conclusies over andere partijen naar aanleiding van dit stukje, terwijl andere partijen helemaal niets zeggen in dit stukje.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En andermaal sla je aan het fantaseren over andermans tekst.
Andere partijen hebben destijds geweigerd met de PVV in zee te gaan. Nu weigert de PVV zelf met een andere partij in zee te gaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Jij trekt conclusies over andere partijen naar aanleiding van dit stukje, terwijl andere partijen helemaal niets zeggen in dit stukje.
Een journalist trekt gewoon een conclusie.
Dus ik vraag mij af wie hier aan het fantaseren is.
Deze had ik inderdaad verkeerd opgevat, ik meende dat je refereerde aan de andere coalitie partijen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Andere partijen hebben destijds geweigerd met de PVV in zee te gaan. Nu weigert de PVV zelf met een andere partij in zee te gaan.
Moeilijk hè, feitenkennis
Niet iedere douche is een kamp is een strafkamp is een gaskamer. Dat jij wel de asociatie hebt: strafkamp+douche=gaskamer is een kwestie van asociatie. Dus niets anders dan een interpretatie. Het staat nergens - het wordt alleen geasocieerd.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Goed nog één keer dan.
Door de douches is het aantal kampen waaraan gerefereerd dient te worden teruggebracht naar de kampen uit WOII van de Duitsers, dit omdat dit de enige kampen zijn die mede bekend staan vanwege hun douches, van geen enkel ander kamp is er ook maar enige beruchtheid vanwege hun douches en/of wat zich in die douches afspeelde.
Door douches te gebruiken wil Adriaan juist specifiek refereren aan de WO II kampen.
Laat maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet iedere douche is een kamp is een strafkamp is een gaskamer. Dat jij wel de asociatie hebt: strafkamp+douche=gaskamer is een kwestie van asociatie. Dus niets anders dan een interpretatie. Het staat nergens - het wordt alleen geasocieerd.
Het punt is dat als Wilders asociaties gebruikt, en men zegt "hee, dat lijkt op WO2", dan mag dat niet gezegd worden, want Wilders heeft het niet letterlijk gezegd. Nu roept Wilders "hee, dat lijkt op WO2", dan kunnen anderen weer zeggen, dat dat helemaal niet letterlijk zo gezegd wordt (het kampfiguur draagt bijvoorbeeld geen nazisymbolen). En dat is nu met dit plaatje zo. Het wordt niet letterlijk gezegd.
Snap je het nu?
Jij meent wel meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Deze had ik inderdaad verkeerd opgevat, ik meende dat je refereerde aan de andere coalitie partijen.
Grappig dat je tot een vergelijk wilt komen als je jezelf de genadeslag hebt gegeven.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:19 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hebben we allebeide dan last van.
Droevig dat jij dit concludeert.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig dat je tot een vergelijk wilt komen als je jezelf de genadeslag hebt gegeven.
Je hele oeuvre in dit topic IS ook droevig.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Droevig dat jij dit concludeert.
Ik vind jou ook een schatje hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hele oeuvre in dit topic IS ook droevig.
Na anderhalve dag je ongelijk halen nog steeds een roeptoetertje, Wilders kan trots op je zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een schatje hoor.
Nee hoor Wilders houd niet zo van mensen die een hekel aan hem hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Na anderhalve dag je ongelijk halen nog steeds een roeptoetertje, Wilders kan trots op je zijn
Mensen als jij die hem met hand en tand verdedigen kan hij prima gebruiken.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef grindfreakje het volgende:
Nee hoor Wilders houd niet zo van mensen die een hekel aan hem hebben.
Zijn Kamerleden doen wel meer met hand en tand, tenslotte...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen als jij die hem met hand en tand verdedigen kan hij prima gebruiken.
Ik verdedig zijn stelling niet zoals jij dat impliceert.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen als jij die hem met hand en tand verdedigen kan hij prima gebruiken.
Is iemand jouw aan het trollen jongen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik verdedig zijn stelling niet zoals jij dat impliceert.
Ik ageer gewoon tegen domme vooringenomen lui die alles hun kant op draaien.
Ach is leuk om erbij te hebben naast de andere vensters, beetje afleiding tijdens het werk.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:01 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Is iemand jouw aan het trollen jongen?
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zijn Kamerleden doen wel meer met hand en tand, tenslotte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |