In elk geval geef je het hier nu dan wel toe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou en? Dat doet Wilders ook, de haatzaaier.
Dat laatste is een zwaktebod, je laat je ermee kennen en geeft ermee aan hoe zwak je staat. Want ik ben geen enkele keer onvriendelijk geweest, integendeel, ik kwam met bewijzen voor mijn bewering waar jij het nog steeds schromelijk af laat weten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:46 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik beweer dat jullie liegen en de boel verdraaien, zelfs jullie links geven dat aan. Ik zou graag van jullie zien waar jullie je gelijk vandaan halen. Maar dat schijnt onmogelijk te zijn.
Jullie ongelijk tonen jullie zelf al aan, dat hoeven wij niet eens te doen. Tuurlijk kan ik hetzelfde weer herhalen, maar dat laat ik aan jullie over, en het zou ook geen nut hebben want begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn zonder er je eigen draai aan te geven.
Verder worden er beide kanten onvriendelijkheden op gegooid dus doe ik daar met veel plezier lekker aan mee.
Ik heb alle geduld van de wereld, Wilders-fan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Haha, rustig oudje niet je geduld verliezen.
He pesten om het pesten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb alle geduld van de wereld, Wilders-fan.
Ik misbruik met veel plezier de haat-zaai tactieken van Wilders. Niet leuk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
He pesten om het pesten.
Mag ik van u van de hartjes, zwartgallig.
Zolang jij je bewijzen nog steeds als bewezen ziet, ga ik er maar van uit dat jij niet open staat voor tegengestelde beweringen of feiten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is een zwaktebod, je laat je ermee kennen en geeft ermee aan hoe zwak je staat. Want ik ben geen enkele keer onvriendelijk geweest, integendeel, ik kwam met bewijzen voor mijn bewering waar jij het nog steeds schromelijk af laat weten.
Tientallen miljoenen moslims in Europa
Omdat ze meer kinderen krijgen
Omdat er zoveel crimineel van zijn
Omdat ze de jihad of de sharia wel eens zouden kunnen wensen
Omdat Wilders gelooft dat de misdaad met het aantal moslims toe zal nemen
En omdat hij doodgewoon geen islam in Europa wenst.
Ga daar nu eens op in.
Jij hebt meer met Wilders dan dat ik dat heb.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik misbruik met veel plezier de haat-zaai tactieken van Wilders. Niet leuk?
alsof haatzaaien zo ingewikkeld is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:56 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Jij hebt meer met Wilders dan dat ik dat heb.
Het gaat je slecht af, je moet iets beter je best doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
alsof haatzaaien zo ingewikkeld is.
Je hebt dus geen verklaring voor de specificaties van Wilders' uitspraken zoals door hemzelf zijn uitgesproken. Verder dan een slecht gespeeld meewarig toontje kom je niet om je eigen onvermogen te camoufleren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Zolang jij je bewijzen nog steeds als bewezen ziet, ga ik er maar van uit dat jij niet open staat voor tegengestelde beweringen of feiten.
Derhalve zal elke voortzetting van dit gesprek volslagen nutteloos zijn.
Ach en het onvriendelijke, dat is gewoon iets wat sommige mensen in anderen oproepen daar moet je niet te serieus op ingaan.
Nu verwacht ik dat deze posting geinterpreteerd zal worden als:
Ja zie je wel, we hadden de hele tijd al gelijk
Daar is toch niet tegen op te boksen..
Je bent echt zo dom..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt dus geen verklaring voor de specificaties van Wilders' uitspraken zoals door hemzelf zijn uitgesproken. Verder dan een slecht gespeeld meewarig toontje kom je niet om je eigen onvermogen te camoufleren.
Ja ja, we weten nu wel dat je aan het leren bent hoe je uit de hoogte kunt doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je bent echt zo dom..
Nee had ik niet verwacht, je leek me slimmer.
Zoals ik al zei, ik was nog niet eens begonnen en je stond al op de rand van een ban.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:00 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Het gaat je slecht af, je moet iets beter je best doen.
Je kunt eens bij andere trolletjes kijken hoe die dit aanpakken.
Ach die ban maakt me niet echt uit mocht dat ervan komen. Lekker ontspannen zijn noemen we dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik was nog niet eens begonnen en je stond al op de rand van een ban.
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
Het was te voorzien:
Tientallen miljoenen moslims in Europa
klopt ook relatief gezienquote:Omdat ze meer kinderen krijgen
procentueel gezien zijn ze ook criminelerquote:Omdat er zoveel crimineel van zijn
sommigen wel, sommigen nietquote:Omdat ze de jihad of de sharia wel eens zouden kunnen wensen
dat geloof ik ook, tenzij er veranderingen zullen plaatsvinden, tevens zal de criminaliteit ook toenemen met meer autochtonen. Meer mensen meer misdaad.quote:Omdat Wilders gelooft dat de misdaad met het aantal moslims toe zal nemen
Islam zal mij een zorg zijn, Invoering van Islamitisch bestuur of rechtspraak moet tegengegaan worden. Omdat deze niet strookt met onze normen en waarden aangaande gelijkheid en vrijheid.quote:En omdat hij doodgewoon geen islam in Europa wenst.
Verder stelt hij dat moslims deze feiten zelf veroorzaken en daarin heeft hij gelijk.quote:Hierop blijft een verklaring schuldig.
Waarbij ik gaarne wil aantekenen dat Wilders in datzelfde interview aangeeft dat elke moslim die al aan de sharia denkt(!) als crimineel gezien mag worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef Disana het volgende:
Je onderkent eindelijk dat Wilders veel meer heeft gezegd dan dat enkel criminele moslims Europa moeten verlaten.
Sterker nog, elk punt dat ik uit zijn rede op een rijtje zet, wordt als crimineel want reden tot uitzetting gezien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarbij ik gaarne wil aantekenen dat Wilders in datzelfde interview aangeeft dat elke moslim die al aan de sharia denkt(!) als crimineel gezien mag worden.
Lees het zoals je het lezen wil.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef Disana het volgende:
Je onderkent eindelijk dat Wilders veel meer heeft gezegd dan dat enkel criminele moslims Europa moeten verlaten.
Is toch raar? Dat ik hetzelfde zeg maar nu ben je het wel met me eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef grindfreakje het volgende:
Tevens stelt hij dat moslims die problemen veroorzaken (waarbij hij duidelijk refereert aan criminaliteit voor de luisteraar die feit en fictie kan scheiden) allemaal maar weer op moeten donderen.
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/145150/17613quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef alors het volgende:
Gisteravond belde Rob Stenders (3fm/Powned) met de cartoonist. Die wilde de cartoon al offline halen toen hij hoorde dat Wilders eiste dat de cartoon van de site werd gehaald omdat hij anders niet bij het debat zou komen. Echter, Wilders wilde daar niet aan, want hij had überhaupt geen zin in dat debat
Snap je het het echt niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:28 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Lees het zoals je het lezen wil.
Ik geef niets meer of minder toe dan in mijn eerdere postings.
Indien wel dan mag je even vertellen waar ik dat doe, ik heb het je 10 keer moeten vertellen voordat je het aanneemt.
[..]
Is toch raar? Dat ik hetzelfde zeg maar nu ben je het wel met me eens.
Jij wilt de boel ten allen tijde zo verdraaien dat je gelijk hebt. In jouw wereld is geen plaats voor een mening anders dan de jouwe.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap je het het echt niet?
Je weigerde te erkennen dat het Wilders om meer gaat dan criminele moslims. Toen heb ik de overige punten voor je op een rijtje gezet, en daarop heb je gereageerd. Daarmee heb je erkend dat Wilders veel meer op het oog heeft dan criminele moslims. En zo zijn we eindelijk waar we wezen willen: de verklaring van 'tientallen miljoenen'. Ik ben er verder wel klaar mee zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |