hoi ericquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie iemand met rouwrandjes onder zijn/haar nagel witte smurrie in een vormpje douwen!?
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Monique drinkt wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lekkerste wijf in huis drinkt niet. Hebben wij weer hoor.
Lekkerste wijfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Monique drinkt welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moest chantilly zijn, maar dat kennen ze niet. Dus dan maar kaas. Logisch toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Aardbeien met kaas? Is dat een bestaande combi?
Wat is daar gek aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie iemand met rouwrandjes onder zijn/haar nagel witte smurrie in een vormpje douwen!?
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Aardbeien met KAAS???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat ze die aardbeien met kaas toch voor geen goud aanraken, dus het maakt niet uit
Mwah, een beetje maar.quote:
als het nou roomkaas was dan kon het misschien in de verte nog welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het moest chantilly zijn, maar dat kennen ze niet. Dus dan maar kaas. Logisch toch?
Monique drinkt wel hoorrrrrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah bah, eten moet je toch, doe het dan gelijk goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef cindy11 het volgende:
Ik ga zelf maar wat voedsel in de frituur gooien...mn hardwerkende mannetje houd meer van een lekkere hap,als oesters
Ah, het moesten toch Cornetto's zijn dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het moest chantilly zijn, maar dat kennen ze niet. Dus dan maar kaas. Logisch toch?
Ja er is zoete roomkaas maar dan nog sla ik effe over lol.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef jugler het volgende:
[..]
als het nou roomkaas was dan kon het misschien in de verte nog wel
Ik raak ze iig voor geen goud aan, rauw. Gekookt in een bouillonnetje, is het wel smullenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Aardbeien met KAAS???
Het lijkt Expeditie Robinson wel met de eetproef! Die oesters ook! Brrrrr![]()
![]()
![]()
Kun je ook goed ziek van worden btw als er een zieke tussenzit![]()
laura zei weer wat stomsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie streams dit, slappe lach van de spanning.
5 December komt ze weer met pakjesboot 13quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Anneloortje het volgende:
Even off topic Hoe zou het met natasia zijn????
Het is maar de vraag of hun liefde zo geloofwaardig overkomtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie streams dit, slappe lach van de spanning.
Ik dus ook, helemaal na die opmerking van Laura: Nu kunnen we het niet over HET geheim hebben nu jij er bij zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben toch benieuwd naar de uitspraken van Karim die er met zijn neus bovenop zit. Die is niet bepaald onnozel.
Nataisa is heel toevallig vandaag jarig!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
5 December komt ze weer met pakjesboot 13
Dierendag is pas in Oktober toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nataisa is heel toevallig vandaag jarig!
Een flitsend, vermakelijk, of in ieder geval onderhoudend om af te luisteren 'stel' is het niet nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Roguee het volgende:
Er komt ook gewoon echt geen zinnig woord uit die Laura, tis dat Guido er nog wat vermakelijks van maakt.
Nottequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben er klaar mee. Dom programma, word wel van de buis gehaald omdat het toch een dikke flop is/wordt. Geef mij maar Gouden kooi 2.
Ciao
Hoe vaak heb je dat hier al niet verteld? Ga dan weg, en blijf weg. Doei.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben er klaar mee. Dom programma, word wel van de buis gehaald omdat het toch een dikke flop is/wordt. Geef mij maar Gouden kooi 2.
Ciao
Maar dan wel zonder die ene Eric!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ciao
...en moederdag is 't verlopig ook nog niet!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dierendag is pas in Oktober toch?
DGKquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ciao
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat hier al niet verteld? Ga dan weg, en blijf weg. Doei.
Heb je eigenlijk nog contact met mensen uit DGK?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...en moederdag is 't verlopig ook nog niet!
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef dasaliz het volgende:
Iritante zuigo zendt alleen de keuken uit :/
Precies jij mag haar toch ook niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
...en moederdag is 't verlopig ook nog niet!
*proest*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef Roguee het volgende:
haha, Guido noemt Joanna Patricia Paay
Je brengt me op ideeën...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder die ene Eric!
Goed, ze is model tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Anneloortje het volgende:
Even off topic Hoe zou het met natasia zijn????
Mahahhahaaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goed, ze is model tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Aaarghquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goed, ze is model tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Nog nooitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat hier al niet verteld? Ga dan weg, en blijf weg. Doei.
Yep, maar in dit topic gaat het over Secret Storyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog contact met mensen uit DGK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |