Ja er is zoete roomkaas maar dan nog sla ik effe over lol.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef jugler het volgende:
[..]
als het nou roomkaas was dan kon het misschien in de verte nog wel
Ik raak ze iig voor geen goud aan, rauw. Gekookt in een bouillonnetje, is het wel smullenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Aardbeien met KAAS???
Het lijkt Expeditie Robinson wel met de eetproef! Die oesters ook! Brrrrr![]()
![]()
![]()
Kun je ook goed ziek van worden btw als er een zieke tussenzit![]()
laura zei weer wat stomsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie streams dit, slappe lach van de spanning.
5 December komt ze weer met pakjesboot 13quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Anneloortje het volgende:
Even off topic Hoe zou het met natasia zijn????
Het is maar de vraag of hun liefde zo geloofwaardig overkomtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie streams dit, slappe lach van de spanning.
Ik dus ook, helemaal na die opmerking van Laura: Nu kunnen we het niet over HET geheim hebben nu jij er bij zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben toch benieuwd naar de uitspraken van Karim die er met zijn neus bovenop zit. Die is niet bepaald onnozel.
Nataisa is heel toevallig vandaag jarig!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
5 December komt ze weer met pakjesboot 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |