ach hij is nog maar 20quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Kuuuut veamer reclama. Gelukkig niet die van de thalis, welcome.... Even the meals are beautifull![]()
Maar hoe moeilijk kan het zijn een nep stel spelen. Ze hadden elkaar bijv. al vanaf dag 4 bijv koosnaampjes kunnen geven. Dit puberale gedrag kan nooit meer iets worden waar de rest intrapt.
Hoi Ericquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie iemand met rouwrandjes onder zijn/haar nagel witte smurrie in een vormpje douwen!?
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Hoiii Eric!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie iemand met rouwrandjes onder zijn/haar nagel witte smurrie in een vormpje douwen!?
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Ach ja, ik denk dat ze die aardbeien met kaas toch voor geen goud aanraken, dus het maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Daar zit alcohol in en dat is jakkiebahquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Ahhh... okee thanks. Ik interpreteerde "kus bij Aafke" verkeerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze moeten opdrachten doen tijdens 't diner.
1) een kus
2) 'ik vind je lief'
3) handjes vasthouden
Alle 3 moet iemand van de bediening hun betrappen.
Lekker he :quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Ja dat wordt het overheerlijke desert: Aardbeien met kaas!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
hey Ericquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef DGK-Eric het volgende:
OMG...![]()
G'avond FOK'ers!
Aardbeien met kaas? Is dat een bestaande combi?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat ze die aardbeien met kaas toch voor geen goud aanraken, dus het maakt niet uit
En dat vind Servio goed?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja dat wordt het overheerlijke desert: Aarbeien met kaas!
lekker hoor die chantillykaas. Waar koop je die eigenlijk ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja dat wordt het overheerlijke desert: Aarbeien met kaas!
En elkaar voeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze moeten opdrachten doen tijdens 't diner.
1) een kus
2) 'ik vind je lief'
3) handjes vasthouden
Alle 3 moet iemand van de bediening hun betrappen.
Het lekkerste wijf in huis drinkt niet. Hebben wij weer hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze drinkt volgens mij geen (of heel weinig) alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |